Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 22 van de 22

Onderwerp: [Hotel] Key Largo Grande Resort & Beach Club, Key Largo

  1. Top | #21
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Hotelervaring: Key Largo Grande Resort & Beach Club, Key Largo

    Wij hebben in 2008 ook moeten betalen voor internet in dit hotel. Helaas was de snelheid van de verbinding ook nog eens veel lager dan de overige gratis internet verbindingen in de hotels waar we dat jaar zijn geweest.
    Zover ik me kan herinneren moet je je zelfs inloggen met een account/password.....

  2. Top | #22
    Vaste Bezoeker toornent's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    Purmerend, The Netherlands
    Berichten
    120

    Standaard Re: Hotelervaring: Key Largo Grande Resort & Beach Club, Key Largo

    Dit is wel heel apart. Wij waren er in 2009 en hebben er 3 dagen doorgebracht. Wij kregen wel gratis internet en parkeren misschien ligt het aan het aantal dagen dat je daar verblijft.

    Het hotel is verder erg mooi. Erg leuk eigen strandje alleen aan de verkeerde kant van het eiland. De kamers zijn ruim en modern ingericht. Mooie bedden en tv.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •