Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 22

Onderwerp: [Hotel] Key Largo Grande Resort & Beach Club, Key Largo

  1. Top | #11
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Hotelervaring: Key Largo Grande Resort & Beach Club, Key Largo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marjoleinenrick Bekijk Berichten
    Ja ik bedenk me ook en beetje nu, aan jullie verhalen te horen.
    Ik heb The Inn op key west geboekt (Natasja L. jij ben hier toch ook geweest??) voor 1 nacht, maar misschien kan ik er beter 2 van maken en dan Key Largo 1 nacht.
    Nee sorry, ik heb daar nog nooit geslapen. Ik kan je The Paradise Inn aanraden. Een erg leuke B&B, waar wij al jaren komen. Ik zou 2 nachten nemen in Key West (ipv 1 nacht). Dat geeft je wat meer rust; anders is het de ene dag aankomen en de volgende dag weer vertrekken. Met 2 nachten heb je in ieder geval één dag dat je niet je koffer hoeft te pakken, maar gewoon kunt gaan genieten van Key West.

  2. Top | #12
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Hotelervaring: Key Largo Grande Resort & Beach Club, Key Largo

    Ik heb even ernaar gekeken en het ziet er inderdaad leuk uit. Maar waar boeken jullie dit meestal? Via expedia kan ik het niet vinden...

  3. Top | #13
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Hotelervaring: Key Largo Grande Resort & Beach Club, Key Largo

    Wij hebben The Inn @ Key West bezocht in 2008. Echt een SUPER hotel! Was het mooiste/netste hotel welke we geboekt hadden. Zeer vriendelijk personeel, mooie kamers, mooi zwembad etc.
    Enne.... in Key Largo waren we dit jaar zo uitgekeken. We hadden er 2 nachten geboekt maar na 1 nacht hebben we toch nog een extra nacht in een hotel op Key West geboekt zodat we daar een dag extra konden verblijven! En geen seconde spijt van !!!

  4. Top | #14
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Hotelervaring: Key Largo Grande Resort & Beach Club, Key Largo

    Gewoon naar de site van The Paradise Inn gaan. Wij kwamen er een aantal jaar geleden bij toeval op uitgelopen. Sindsdien is het onze favoriet! Het nadeel van The Inn at Key West is dat het zo ver van alles vandaan ligt. Je moet altijd de auto pakken. Ik geef de voorkeur om midden in de 'huzzle and buzzle' te zitten, oftewel in het centrum.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-07-10 om 00:14. Reden: full quote eruit

  5. Top | #15
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Hotelervaring: Key Largo Grande Resort & Beach Club, Key Largo

    Wij zij niet recent in Het Key Largo grande resort geweest, maar 2 jaar geleden. Wij hadden voor 2 nachten geboekt, maar zijn na 1 dag vertrokken omdat het ons niet beviel. Ten eerste vonden wij 2 dagen Key Largo teveel, en wij zijn min of meer gevlucht voor de airco. De eerste kamer die wij kregen was echt erg vochtig en rook erg muf en de tweede kamer werkte de airco wel, maar maakte deze echt een enorme herrie. Het zwembad was toen echt een soort zonnecremebad. Als je je nog niet had ingesmeerd, hoefde je maar in het zwembad te gaan en je was gelijk ingesmeerd. Echt heel vies. Volgens mij zijn er nu nieuwe zwembaden, dus dat probleem zal nu wel opgelost zijn. De kamers en de bedden waren trouwens prima. Het strandje was ook wel leuk. Ik zou hier niet meer heen gaan, maar een leuk hotel of B&B in Key West opzoeken. Echt veel leuker en gezelliger.

  6. Top | #16
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Hotelervaring: Key Largo Grande Resort & Beach Club, Key Largo

    Dat zijn pas echt twee verschillende meningen dan hihi..

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker angelab's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Berichten
    37

    Standaard Re: Hotelervaring: Key Largo Grande Resort & Beach Club, Key Largo

    een aantal weken geleden hebben wij nog overnacht. Wij hadden een canopy view room, leuke aanbieding via expedia. De kamer was net als op de website, vrolijke kamer, en die bedden, heeeerlijk!!! Badkamer was groot, leuk zitje, en een redelijk balkom met uitzicht op zee! Het strand is niet bijzonder groot, maar prima voor een dagje. Het zwembad is tot laat open dat is erg fijn, mooi zwembad met waterval, je hebt zelfs 2 zwembaden, 1 voor volwassenen en 1 voor gezinnen met kinderen.
    Wat we minder vonden is:
    je moet betalen voor draadloos internet, betalen voor parkeren, betalen voor het ontbijt, dat vonden we jammer..
    Verder vonden we de kamer niet schoongemaakt, vieze haren overal in de douche en op de grond in de badkamer. Tevens lagen er gebruikte tissues onder het bed van de vorige of wie weet nog eerdere bezoekers....

    Onze kamer (even de uitslag Nederlands Elftal kijken )

  8. Top | #18
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Hotelervaring: Key Largo Grande Resort & Beach Club, Key Largo

    Wij hebben hier 1 nacht doorgebracht en vonden het er heerlijke. Toen we aankwamen stonden we 2 minuten te wachten (echt niet langer) en toen konden we gratis parkeren. We hebben ook niks voor internet hoeven betalen.
    De kamer (canopy view room) was erg mooi, net zoals op de foto's.
    Ze hebben een mini strandje, maar het hoeft ook niet groter want het was daar zo mooi!

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker steson's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    36

    Standaard Re: Hotelervaring: Key Largo Grande Resort & Beach Club, Key Largo

    Dat snap ik dus niet, die tegenstrijdigheid !!
    Wij zijn Hilton Honors-members, dus ik check overal of het Hilton de moeite waard is om te overnachten....Ik heb 4 nachten te overbruggen op de Keys en had er 2 bedacht op key Largo en 2 op Key West.
    Nu lees ik bij de één dat je overal voor moet betalen bij deze Hilton (parkeren, internet) en kennelijk hoefden Marjolein en Rick dat niet. Hoe kan dat nu ??
    Als ik dit zo lees, ga ik toch voor een ander hotel kijken......

  10. Top | #20
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Hotelervaring: Key Largo Grande Resort & Beach Club, Key Largo

    Misschien ligt het eraan wie er achter de desk zit
    Maar internet daar hebben we niks over gevraagd, was gewoon gratis.

    En de kamer was heerlijk dus ik zou het zeker doen hoor!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •