Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 22

Onderwerp: [Hotel] Key Largo Grande Resort & Beach Club, Key Largo

  1. Top | #1

    Standaard [Hotel] Key Largo Grande Resort & Beach Club, Key Largo

    Is iemand hier al eens geweest?
    Ligt het aan een mooi strand?

    Nicola

  2. Top | #2
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Hotel ervaring gevraagd: Key largo beach resort

    Twee weken geleden hebben wij hier op zaterdag (17 mei) 1 overnachting genomen. Het hotel is erg mooi. We hebben er ooit in het verleden ook al eens geslapen, toen het nog een Westin hotel was. Ze hebben dit hotel schitterend gerenoveerd! Wij hadden de Canopy View Room genomen. De kamers zijn echt schitterend. Wat je op hun website ziet is ook echt de werkelijkheid. Heerlijke ruime kamers! Het beste bed (en kussens) wat ik in mijn vakantie heb gehad. De kleuren van de kamer zijn verfrissend en het past goed in de omgeving. Onze kamer (en ook de Canopy Waterfront room) had een balkon met een zitje. Het strand vind ik er niet bijzonder. Zeer klein en met zoveel mogelijk stoelen op het strand. Ik heb nooit echt veel aandacht aan het strand besteed. Wel is er een leuke Tikibar, waar de Mojito's goed smaken!! Het was voor ons een tussenstop naar Key West. Ik heb nooit de behoefte om langer op Key Largo te blijven. Key West heeft naar onze mening meer te bieden en heeft een leuk centrum. Dat laatste mis ik op Key Largo.

    Hieronder onze foto's van het hotel:









    Laatst gewijzigd door Natasja L.; 04-06-08 om 10:42.

  3. Top | #3
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Key Largo Grande Resort & Beach Club, Key Largo

    Wij zijn er ook geweest. De recentie van Natasja L klopt, alleen jammer dat je er $ 12,99 moet betalen voor internet welke zelfs vrij traag was, althans het traagste van alle verbindingen tijdens de vakantie (die trouwens allemaal wel gratis waren).

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker tamaralemmens's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Echt, limburg
    Berichten
    49

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Key Largo Grande Resort & Beach Club, Key Largo

    Ook wij hebben voor dit hotel gekozen, ziet er prima uit.

  5. Top | #5
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Hotelervaring: Key Largo Grande Resort & Beach Club, Key Largo

    Zijn er mensen die hier nog recent hebben overnacht?

  6. Top | #6
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Hotelervaring: Key Largo Grande Resort & Beach Club, Key Largo

    Tijdens onze laatste shortbreak hebben we op weg naar Key West wederom één nacht in het Key Largo Grande Resort & Beach Club doorgebracht. Mijn recensie van 2008 is nog steeds actueel. Prima hotel, maar de omgeving mist de gezelligheid van Key West. We hadden dit keer Hilton punten gebruikt voor een gratis overnachting. We werden gelijk in de Key room gestopt. Helaas kan ik dit type kamer niet aanbevelen. Het bed is te klein en de kamers zijn erg gehorig. Vooral het geluid van de US-1 is in deze kamers erg goed hoorbaar. Wij waren te moe om nog van kamer te wisselen. Mocht je hier willen boeken zorg dan voor een kamer aan de waterkant (canopy view room of grande water view room).

  7. Top | #7
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Hotelervaring: Key Largo Grande Resort & Beach Club, Key Largo

    Ok bedankt.
    Wij overnachten hier 2 nachten en dan gaan we naar Key West. We willen misschien gaan snorkelen en naar Islamorada toe. Het is voor ons te ver om gelijk naar Key West te rijden, omdat we die dag naar de Everglades gaan willen we gelijk naar een hotel

  8. Top | #8

    Standaard Re: Hotelervaring: Key Largo Grande Resort & Beach Club, Key Largo

    Wij sliepen hier ook vorig jaar 1 nachtje op weg naar Key West. We hadden dit hotel 's morgens via website van het hotel geboekt. We kregen ook een kamer aan de kant van Highway 1, de kamer op zichzelf was wel ok, alhoewel de kinderen op een slaapbank sliepen waar je meer veren dan matras voelde. We arriveerden aan het begin van de avond, en wilde nog even zwemmen, het zwembad lag aan de kant van highway 1 en was op dat moment al helemaal in de schaduw. We zijn toen even naar het strandje (andere kant van het hotel) gegaan, hier nog even de zee in en van de zonsondergang genoten. Het strand stelt niet veel voor (zoals eerder beschreven) het is ongeveer zo breed als een strandstoel:grin:. 's Avonds bleek dat het internet het niet deed, nog een tijd met een helpdesk aan de lijn gehangen, maar niets hielp. Er werd toegezegd dat internet (uiteraard) niet verrekend zou worden. De volgende ochtend stond het wél op de rekening, er volgde nog een hele discussie, ik ging natuurlijk niet akkoord, en uiteindelijk hoefde ik niet te betalen. Minpunt dus.
    Verder vond ik het een kil, leeg, kaal hotel, en het ontbijt belachelijk duur. Hebben we om die reden ook niet genomen.
    Key Largo kan me ook niet bekoren, mijn advies: snel doorrijden:lol: dan wordt het pas mooi (tenzij je naar John Pennekamp gaat natuurlijk, waren wij al geweest)
    Laatst gewijzigd door pyca; 30-06-10 om 10:43.

  9. Top | #9
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Hotelervaring: Key Largo Grande Resort & Beach Club, Key Largo

    Ja ik bedenk me ook en beetje nu, aan jullie verhalen te horen.
    Ik heb The Inn op key west geboekt (Natasja L. jij ben hier toch ook geweest??) voor 1 nacht, maar misschien kan ik er beter 2 van maken en dan Key Largo 1 nacht.

  10. Top | #10

    Standaard Re: Hotelervaring: Key Largo Grande Resort & Beach Club, Key Largo

    Zou ik doen, zeker omdraaien, 1 nacht Key Largo en Key West 2 nachten.

    Key West is veel te doen/zien en heel gezellig, Caribische sfeer. 's Avonds en overdag veel leven op straat. (op Key Largo is daar geen sprake van)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •