Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 12 EersteEerste ... 89101112 LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 118

Onderwerp: Kelly Park

  1. Top | #91
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Kelly Park

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3 Bekijk Berichten
    Wij gaan sinds 2004 elk jaar naar Kelly Park. En het is (en blijft) GEWELDIG! Kayakken (let op: is anders dan kanoën) is er super.
    Volgens A3 kan het toch echt, vandaar mijn vraag.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-10-12 om 04:44. Reden: quote
    Eet nooit gele sneeuw.

  2. Top | #92
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Kelly Park

    Dan heeft A3 het ook fout.
    Laatst gewijzigd door Ritchie; 02-10-12 om 11:50.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  3. Top | #93
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Kelly Park

    De kano huur je bij Kings Landing. Dit ligt ongeveer 2 minuten rijden vanaf Kelly Park. Dus nee, je kan niet Kayakken maar er vlak bij dus wel



    *** Moderator: En hiermee is deze discussie afgesloten ***
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #94
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Re: Kelly Park

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ritchie Bekijk Berichten
    Dan heeft A3 het ook fout.
    Hohoho. Ik heb altijd gelijk!

    Maar Njit heeft nog meer gelijk. Je kunt dus kayakken (en kanoeen) op de Rock Springs Run, de rivier die ontspringt in Kelly Park. Alleen ligt de kanoverhuurder een paar honderd meter voorbij het punt van Kelly Park tot waar je mag snorkelen/zwemmen. Je kanoot van het ene natuurpark naar het andere (Wekiwa Springs). Let wel op: er zitten gegarandeerd alligators.........

    Voor osn kanoverslag: zie onze trip van 2009: http://www.floridaforum.nl/showthrea...ian-2009/page2

    MVG

    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  5. Top | #95
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Kelly Park

    wij zijn er in juli ook geweest op een vrijdag... veel te druk en veel te veel herrie van de jeugd om wildlife te zien. Zoals Koen Kamphuys al zei, liggen er na het eindstation, net voorbij het bruggetje, enkele schildpadden. (zouden die opgezet zijn?) Tweemaal hebben we een otter voor onze neus boven het wateroppervlak zien komen. En ook wij werden lekgestoken door de musquito's. Nochthans waren we goed met muggenspray deet 8 ingesmeerd maar waar we geen rekening mee hielden, was dat bij elk contact met water ook de spray verdween.
    We hebben het ruim zes uur volgehouden aldaar en het parcours meermaals afgelegd met tube en ook zonder. Mijn dochters zeiden me dat als we nog een keer op vakantie gaan naar Florida, een bezoek aan Kelly Park een must is.
    Een collega van mij is er enkele dagen later geweest op een maandag en toen was het er heel rustig maar ook hij had weinig wildlife gezien.
    Ik ben nu met mijn reisverslag bezig met bijbehorende videos. Voor die van Kelly Park is het nog even wachten.
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  6. Top | #96
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    24

    Standaard Re: Kelly Park

    Ik weet dat de vraag al ergens gesteld is maar ik kan hem helaas niet terugvinden, heb het topic van voor naar achter gelezen maar kennelijk toch niet grondig genoeg. Weet iemand of de tubes ook verhuurd worden rond kerst? Of is het water dan te koud? En is het in de kerstvakantie ook ontzettend druk in het park of vinden de meeste Amerikanen het dan te koud voor zo'N uitstapje?

  7. Top | #97
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Kelly Park

    Ik was er 2 jaar geleden in december (op een doordeweekse dag) en volgens mij werden er toen geen tubes verhuurd. Het water heeft overigens het hele jaar door dezelfde temperatuur. Wij waren op dat moment ook nog de enige bezoekers van het park, dus heerlijk rustig :-)

    3 weken geleden hebben we nogmaals een bezoek gebracht aan Kelly Park, wederom op een doordeweekse dag en waren er pas om 16:00. De bezoekers die er nog waren maakten zich op om het park te verlaten en nadat het steeds rustiger werd zagen wij steeds meer wildlife verschijnen.
    Laatst gewijzigd door PENPE; 05-05-13 om 12:11.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  8. Top | #98
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Kelly Park

    Geweldig mooi park, wij waren er voor het laatst in september 2011, erg mooi, lekker liggen dobberen in een band, die wij overigens hebben gehuurd bij een of andere lokaal cafe aan de rand van het park. We gaan tijdens onze komende trip in september weer terug.

    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  9. Top | #99
    Vaste Bezoeker rotarynette's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    87

    Standaard Re: Kelly Park

    Ziet er leuk uit, maar zitten daar geen "enge" beesten in het water??

  10. Top | #100
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Kelly Park

    Ik ben als de dood voor vissen maar ik ben als enige in het water geweest . Ja er zitten schildpadden , otters , vissen maar die hebben meer bang van jouw dan jij van hun .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •