Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 51 tot 58 van de 58

Onderwerp: SeaWorld: Manta, nieuwe rollercoaster

  1. Top | #51
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Manta, nieuwe rollercoaster Sea World

    Ik wil ook!!!!!!!!!!

    Maar moet nog zo lang wachten.

  2. Top | #52

    Standaard Re: Manta, nieuwe rollercoaster Sea World

    Ik ben er met mijn zoon in geweest! Het was echt onwijs gaaf!!!!! Alleen toen we eruit kwamen duurde het ongeveer een uur voordat mijn maag en mijn hoofd weer helemaal oké waren. Het zijn wel heel veel ervaringen in één ride. En ik geloof dat mijn ogen en mijn hersenen niet meer helemaal op dezelfde golflengte met elkaar communiceren. Maar het was wel de moeite waard, dat is zeker! Alleen de wachtrij is al mooi, en dan het gevoel dat je ineens plat hangt.... Nee, ik had het niet willen missen!

  3. Top | #53
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Manta, nieuwe rollercoaster Sea World

    MANTA IS ZO COOLLLLLLLLLLLL

    ik had het er voor over om een uur te wachten (het werd 45 minuten ).....en uiteindelijk wordt je dan beloond met the ride of my life

  4. Top | #54

    Standaard Re: Manta, nieuwe rollercoaster Sea World

    Net terug uit Florida. Manta is supergaaf, met name de looping want die doe je andersom. Verder gaat hij hoog en hard en met een leuk watereffect. Jammer dat de wachtrijen zo lang zijn (90 min) en dat hij sluit zodra er onweer drijgt (uiteraard voor je eigen veiligheid, maar toch...)

  5. Top | #55
    Vaste Bezoeker liesje1967's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    114

    Standaard Re: Manta, nieuwe rollercoaster Sea World

    Once in my life......is genoeg, helaas dat dochter daar anders over, gelukkig was bij ons de wachttijd niet lang ongeveer een 25 minuten.
    Ik vond het "enge" eraan dat je "half ligt" of hoe moet ik dat omschrijven, ik had het gevoel dat ik er halve tijd uit viel.

  6. Top | #56
    Vaste Bezoeker chester2203's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    52

    Standaard Re: Manta, nieuwe rollercoaster Sea World

    Inderdaad de ride die je gedaan moet hebben. Ik vond hem ook super geweldig.....
    alleen wacht tijden wij hebben er geen last van gehad nimmer langer hoeven wachten dan 15 minuten... En het klopt van dat onweer maar bij alle Anheuser-Busch parken zijn ze heel snel met het sluiten van attrakties.
    wij werden zelfs door werknemers geattendeerd op dit feit en dat we zoveel mogelijk moesten doen voor 2 uur omdat het dan vaak gaat onweren....
    WAREN TOT 3 SEPTEMBER IN FLORIDA EN WE LOVED IT...................................

  7. Top | #57
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Manta, nieuwe rollercoaster Sea World

    Ik heb Kraken gedaan en die was al heel erg goed maar Manta slaat inderdaad alles. Als je omhoog gaat (bij andere coasters gewoon saaie wachttijd) krijg je een geweldig zicht over het park EN je hangt onder de coaster wat op zich al gave ervaring is. Verder heb je bij elke achtbaan na de opgang een steile afdaling. Bij Manta hang je eronder en dat betekent dus met je hoofd naar voren keihard naar beneden. De looping is ook heel bijzonder namelijk dat je op je rug komt te liggen waarbij je alle G-krachten op je neer voelt drukken. GEWELDIG.

    Wachttijden ca 30 minuten maar tegen het einde van de dag 15 minuten maximaal. Dit alleen rechtvaardigt een bezoek aan Seaworld.

  8. Top | #58
    Vaste Bezoeker maanbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    79

    Standaard Re: Manta, nieuwe rollercoaster Sea World

    mijn dochter heeft de Manta 3x gedaan, ze vond hem wel gaaf,
    maar de Hulk was toch wel haar grootste favoriet
    voornamelijk dat afschieten, die heeft ze dus een aantal keer achter elkaar gedaan.
    Wachttijden waren van 17 tot 29 aug. hooguit 10 min. voor de Manta ('s ochtends vroeg en later op de dag)
    en een paar min. voor de Hulk



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •