Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Reisschema Corry: Florida mei/juni 2008

  1. Top | #11
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisschema Corry en Wijbe Florida mei/juni 2008

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corry Bekijk Berichten
    Veel plezier!
    Door het enorme aanbod van reisverslagen is het lastig om overal op te reageren. We lezen ze echter heus wel en beleven er ook veel plezier aan. Het is gewoon leuk om te lezen hoe de medeforumleden het maken, zelfs als ze gewoon maar naar de kapper gaan\\/\\/ Geniet van jullie reis verder!



  2. Top | #12
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Re: Reisschema Corry en Wijbe Florida mei/juni 2008

    Leuk reisverslag!!! en het viel me op dat er zoveel mooie foto's tussen zitten!!!
    o.a: die sprinkhaan!!

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  3. Top | #13
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Reisschema Corry en Wijbe Florida mei/juni 2008

    Een leuk verslag en mooie foto's
    Wij zitten ook in het Souternmost hotel. In iedergavl zo te lezen wel internet (gratis).
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  4. Top | #14
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Reisschema Corry en Wijbe Florida mei/juni 2008

    Het is weer bijgewerkt. Bedankt voor de reacties. Ik realiseer me dat het idd lastig is op alle verslagen te gaan reageren maar toch is het wel leuk om af en toe iets te horen. Tracht dat zelf ook vaak te doen.

    Southernmost Ton, is een prima hotel. Het internet was ff zoeken maar uiteindelijk - na een aantal keren bij het zwembad de laptop te hebben gebruikt- deed hij het op de kamer ook opeens. Was alleen account van Best Western-wat ernaast zit- maar dat leek me geen probleem.
    Ik moet wel zeggen dat de hitte me momenteel erg tegen valt. Ik houd het bijna niet uit en ik ben meestal goed bestand tegen dit soort weer typen. In ieder geval was het weer prima. In de lobby van het hotel kun je je zwembad handdoeken halen, er is een bar aan het zwembad met lekkere drankjes alleen geen eten maar voor het hotel -op straat- staat een karretje met heerlijke hotdogs en burgers en op zondag heeft hij ook "plucked pork"-wat echt heel lekker is. Ook in de lobby kun je fietsen en scooters huren. Alles voor zeer redelijke prijzen. Als je een keer lekker wilt eten moet je vooral naar Bagatelle aan het einde van Duval-bijna bij de haven-. Heerlijk eten en aardige mensen. Als je nog meer wilt weten van Key West stuur je me maar een pb.tj
    Corry

  5. Top | #15

    Standaard Re: Reisschema Corry en Wijbe Florida mei/juni 2008

    He Corry en Wijbe,
    Ik volg jullie vanaf dag 1.. leuke reis maken jullie en wat een mooie hotels hebben jullie geboekt. Dat is echt genieten. Ja de warmte, vind je niet fijn als je er bent, maar strakt terug in Nederland dan mis je die temperatuur wel hoor. Het is hier zo wisselvallig, ene dag warm, dan weer koud en altijd wind !
    Geniet er nog maar van groeten
    Ina



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •