Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Ticket Momma

  1. Top | #11
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Ticket Momma

    Bij de Walmart kun je nog steeds tickets kopen, de ene Walmart heeft een "stand" in de winkel, de ander in een apart gedeelte voor de kassa's. Ook zeer de moeite waard om even bij het:
    Official Visitor Center8723 International Drive, Suite 101
    Orlando, FL 32819
    Zij hebben vaak leuke aanbiedingen van de diverse parken. Bij dit Visitors Center werken vrijwilligers die je met alle info kunnen helpen en geven je veel folders etc. mee.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  2. Top | #12
    Stamgast Anita74's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Locatie
    Wijk en Aalburg
    Berichten
    181

    Standaard Re: Ticket Momma

    Iemand deze tickets al eens gekocht?

    http://www.greatorlandodiscounts.com...-vacations.htm

    Je kunt ze alleen telefonisch bestellen staat onder aan de pagina. Maar dan gaan ze proberen je iets 'aan te smeren' -> timesharing??
    Ticketmomma.com en greatorlandodiscounts.com is trouwens hetzelfde.

  3. Top | #13
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Ticket Momma

    Hoi Anita,

    Wij kopen hier altijd onze tickets en verwijzen onze gasten ook altijd naar Billy Boys! Want dat is diegene achter deze website's. Hij zit aan de 192 schuin tegenover de Walmart. Als je naar binnen loopt dan meteen doorlopen naar achteren want DAAR zit Billy Boys. Bij de deur (meteen links) zit idd een timesharing balie, dan heb je wel goedkope parkkaarten maar ben je een halve dag onder de pannen! Ik zou zeggen, niet telefonisch doen maar daar even langs rijden bij Billy Boys! Zeer goede service!

    Groetjes, Remco

  4. Top | #14
    Stamgast Anita74's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Locatie
    Wijk en Aalburg
    Berichten
    181

    Standaard Re: Ticket Momma

    Bedankt voor de tip Remco!
    Zijn de tickets bij Billy Boys wel net zo goedkoop dan? Nu $219 voor 3 dagen Disney/1 dag waterpark (max. 2 per familie).

  5. Top | #15
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Ticket Momma

    Ja, tickets website en aan de balie zijn even duur! De vraag is even wanneer je gaat? Want die aanbieding is er waarschijnlijk nu.... Maar ga je ook snel? Dat blijft altijd gokken, maar over het algemeen hebben ze de beste aanbiedingen.

    succes! Remco

  6. Top | #16
    Stamgast Anita74's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Locatie
    Wijk en Aalburg
    Berichten
    181

    Standaard Re: Ticket Momma

    Helaas...we gaan pas in juli. Maar we willen eigenlijk pas daar beslissen welke tickets we kopen. Eerst even kijken hoe warm het is en of we het zien zitten om meerdere parken te bezoeken .
    Als het echt bloedheet is, lijkt me het zwembad bij de villa ook een goed alternatief .
    De kids willen naar Magic Kingdom en Seaworld en ik wil graag naar Epcot. Aangezien losse tickets voor Disney al bijna $100 per stuk zijn, vond ik de aanbieding van $219 voor 4 parken nog niet zo gek.
    Seaworld wordt dan waarschijnlijk een los kaartje, heb ook gelezen dat je voor $10 een extra dag kunt kopen. Is dan evt. nog een optie.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •