Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Hotelervaring: Walt Disney World Swan & Dolphin by Westin

  1. Top | #11
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Disney hotel?

    ^^^yep das waar maar als je met zen tweetjes gaat en net zoals mijn man geen disney fan bent is het wel een super hotel toch sprookjesachtig en je zet een stap buiten of kijkt door het raam daar is de disneywereld .En toch een hotel waar je als koppel ook rustig kunt relaxen.

  2. Top | #12
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Walt Disney World Swan & Dolphin by Westin, Lake Buena Vi

    hoi waarschijnlijk is dit veel te laat maar ik ben er geweest .En het is het mooiste het beste resort waar ik ooit ben geweest het overtreft zelfs de disney hotels zelf

  3. Top | #13
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard

    ik ben wel in het dolphin hotel geweest

    persoonlijk vond ik het een van de meest mooiste hotels waar we zijn geweest . Het ligt op wandelafstand van epcot je wandelt voorbij de beach en yachtclub het ligt pal naast het boardwalk hotel waar je savonds leuke dingen kunt doen . Je kan met de boot naar de studios en met de bus naar magic kingdom . Je kan het vuurwerk van zowel epcot als de studios zien . Het hotel zelf vond ik super . Dus een aanrader .
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-02-09 om 18:34. Reden: samengevoegd

  4. Top | #14
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    11

    Standaard Re: Hotelervaring: Walt Disney World Swan & Dolphin by Westin

    Ze hebben ook DisneyTransportation van en naar de parken en of andere hotels, ze zijn weliswaar niet van Disney maar draaien verder in alles mee, zoals winkels in het hotel en alles. Als je een auto huurt bij Alamo kan je die daar ook het beste ophalen als je in een Disney hotel verblijft. Ze hebben nl. niet veel auto's staan en ook al huur je een kleine auto je krijgt ALTIJD een grotere auto mee zonder dat je hoeft bij te betalen. Dit hebben wij vorig jaar ook gehad. Wij kregen toen een auto mee die 2 klasses groter was dan wat wij eigenlijk geboekt hadden.

  5. Top | #15
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Hotelervaring: Walt Disney World Swan & Dolphin by Westin

    Wij zijn dit jaar weer gaan kijken in dit hotel en zag er weerom prachtig uit en je loopt zo naar epcot

  6. Top | #16
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotelervaring: Walt Disney World Swan & Dolphin by Westin

    Het Swan & Dolphin krijgt een enorme opknapbeurt. Voor maar liefst $125 miljoen!
    Bron: http://www.orlandosentinel.com/busin...024-story.html



    The Walt Disney World Swan and Dolphin Hotel is getting the largest makeover in its history.

    A $125 million redesign project that will transform each of its 2,267 rooms has begun.

    "As we celebrate the hotel's 25th anniversary, it is appropriate that we mark the occasion with a renaissance of our room product," General Manager Fred Sawyers said in a press release.

    The hotel's public spaces, restaurants, meeting rooms, shops, pools and recreational areas will not be impacted and will remain fully operational throughout the renovation.

    Interior design and architecture firm Garcia Stromberg/GS4 Studios, designers of the Conrad Hotel Ft. Lauderdale, the Waldorf Astoria's Boca Beach Club and One Thousand Ocean condominium in Boca Raton, Fla., created the concept for the new rooms.

    The guest rooms will get upgraded furniture and all of the latest technology including larger HDTVs. The color scheme will be a combination of whites, blues and grays. There will be new Westin Heavenly Beds, and bathrooms will have back-lit mirrors mounted on iridescent glass tiles.

    The project started in August at the Swan Hotel, where about 500 of the 756 rooms will be redesigned by the end of this year. The first phase of the Dolphin Hotel rooms will begin next year with the entire project scheduled for completion by the end of 2016.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •