Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Even voorstellen: Karin Baars en gezin

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Breezand
    Berichten
    1

    Standaard Even voorstellen: Karin Baars en gezin

    Hallo allemaal,
    ook ik wil mij graag even voorstellen. Ik ben Karin Baars, ben 40 jaar, getrouwd en samen hebben wij een 13 jarige dochter Demi. Wij wonen in Breezand samen met onze 2 paarden, 2 pony's, 3 honden, 4 katten, 4 konijnen en de hamster, kortom een hele beestenboel.
    Wij zijn nu drie maal in Florida geweest, 2 maal in de kerstvakantie en 1 maal in de zomervakantie. Wij zijn alle drie helemaal idolaat van Florida en dan met name de streek rondom Kissimmee. Wij zijn nu voornemens om een huis te kopen in Florida. Dit huis zal voorlopig verhuurd worden en de planning is dat we over 10 jaar definitief die kant op gaan of in ieder geval de winters daar zullen verblijven. Ik hoop dan ook op dit forum informatie hierover te vinden en eventueel ervaringen uit te wisselen. Mochten er nog vragen zijn ...........vuur ze op me af :razz:

    Groeten,
    Daan, Karin en Demi Baars

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Karin Baars en gezin

    Gezellige boel bij jullie thuis Welkom op het Forum. Er is wel wat info te vinden over het kopen van een huis maar het is toch vooral een vakantie-forum.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard Re: Even voorstellen: Karin Baars en gezin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karin Baars Bekijk Berichten
    .
    Wij zijn nu drie maal in Florida geweest, 2 maal in de kerstvakantie en 1 maal in de zomervakantie.
    Welke periode is jullie beter bevallen ?? Wij zijn nu 2x in de mei-vakantie geweest. Voor 2009 duurt de mei-vakantie maar één week. Wij zouden héél graag in 2009 ook weer naar Florida gaan, maar wanneer ???
    Ien

  4. Top | #4
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Even voorstellen: Karin Baars en gezin

    Hoi Ienelien.

    Weet je zeker dat bij jullie de meivakantie volgend jaar maar een week duurt. Wij wonen in tilburg en hier is de meivakantie van 25 april tot en met 10 mei. En volgens mij is dat landelijk.

    Groetjes Monique

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Even voorstellen: Karin Baars en gezin

    hallo karin
    ik heet trouwens ook karin mijn man en ik allebei 40 jaar hebben sinds 4 weken geleden een villa gekocht in sandy ridge davenport 6 mile van oldtown en dichtbij alle parken we zijn sinds 16 juni pas terug en in september gaan we weer want dan is de villa klaar.we hebben het gekocht omdat het zwembad erg groot is en er een spa bij zit en uitzicht op een bos ,we hebben ook een nederlandse buurman naast ons volgens het managment bedrijf zitten er veel nederlanders daar.we komen nu al voor de 5e keer in florida en hebben dan ook de groote stap gemaakt zelf willen we er 3 weken paar jaar naar toe en de rest in de verhuur ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.als je vragen hebt hoor ik het wel .groetjes karin lucas

  6. Top | #6
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Even voorstellen: Karin Baars en gezin

    Wij vallen onder midden en bij ons is de meivakantie van ma 27 april t/m ma 5 mei, dus net iets meer dan een week.... helaas....
    Lannie

  7. Top | #7
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard

    Wij vallen ook onder regio midden en bij ond hebben ze vrij tot woensdag 7 mei dus dat is bijna 10 dagen ondanks dat je in de regio midden woont zit er dus toch verschil in.

    Edit: Heb niet goed gekeken ze moeten woensdag 6 mei weer naar school, net als jullie maar wij willen gaan vanaf zaterdag tot maandag 4 mei dat is toch nog 10 dagen eigenlijk iets te weinig maar ja
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-07-08 om 18:20.

  8. Top | #8
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Even voorstellen: Karin Baars en gezin

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ietie Bekijk Berichten
    Heb niet goed gekeken ze moeten woensdag 6 mei weer naar school, net als jullie maar wij willen gaan vanaf zaterdag tot maandag 4 mei dat is toch nog 10 dagen eigenlijk iets te weinig maar ja
    Ja, jammer dat ze de rest van de week ook niet vrij zijn.....
    Ik weet wel dat ze bij ons in het dorp bezig zijn met een hantekeningen aktie om de kinderen nog wel wat langer vrij te krijgen....

    Dit jaar hadden we ook maar een week en in juni nog een lang weekend, waarbij ze do en vrijdag vrij kregen.... dat sloeg ook helemaal nergens op....zeker niet als je beiden werkt.... je moet dan weer een hoop regelen

  9. Top | #9
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Even voorstellen: Karin Baars en gezin

    Wij hebben besloten om wel te gaan... ok de kids moeten dan 6 mei wel weer naar school maar we hebben toch in totaal 11 dagen en 9 dagen in Florida. We hebben er zoveel zin in (al hadden we liever 2 weken gehad, maar helaas). De zomervakantie lijkt me ook heerlijk, misschien raken we wel net zo verslaafd als jullie



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •