Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25

Onderwerp: Reisschema Michachael: Orlando - West FL - Key West - Miami

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker michachael's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    29

    Standaard Reisschema Michachael: Orlando - West FL - Key West - Miami

    Hoi!

    wij zijn Michael en Jolien, allebei 21 jaar en vertrekken in september naar de VS!

    Eerst gaan we NY, Philadelphia en Washington ontdekken en daarna pakken we een binnenlandse vlucht naar Orlando. Vanaf Orlando ziet het er momenteel als volgt uit:

    DAG 07
    20/09/08
    Washington DC – Orlando ‘s avonds: Binnenlandse vlucht à Orlando

    DAG 08
    21/09/08
    Orlando

    DAG 09

    22/09/08
    Orlando – Sarasota (2 uur / 144 mijl)


    DAG 10
    23/09/08
    Sarasota – fort myers - naples (2u / 190 KM)

    DAG 11

    24/09/08
    Naples

    DAG 12

    25/09/08
    Naples – Everglades – Florida City


    DAG 13
    26/09/08
    Florida City - Key West (2u30 / 127 mijl)


    DAG 14
    27/09/08
    Key West

    DAG 15

    28/09/08
    Key west – miami city (3 uur / 160 mijl)

    DAG 16

    29/09/08
    miami city of miami beach


    DAG 17
    30/09/08
    miami city of miami beach

    DAG 18
    01/10/08
    miami – london – brussel

    We zijn eigelijk aan het twijfelen om de rit aan de westkust van Florida (sarasota - keys) te verkorten, zodat we meer tijd hebben in de Keys, vooral dan Key West... vriendin van ons vond het prachtig; de sfeer, de zee met de koraalriffen, zeilboten, LEVEN! We hebben namelijk gelezen dat de westkust wel heel mooi is, maar vrij weinig te beleven valt, zeker voor onze leeftijd dan.

    Hoe zou jullie route zijn in onze plaats? Meer rijden op een bepaalde dag om ergens anders langer te blijven?

    EDIT: wij huren een auto (convertible!) gedurende onze trip in Florida. Dit is al geregeld, (Gold Underage etc, dat weten we al).

    bedankt!



    Laatst gewijzigd door michachael; 20-05-08 om 18:16. Reden: vervoermiddel erbij gezet

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema student (21j): Orlando - Miami

    Jullie huren een auto?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker michachael's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    29

    Standaard Re: Reisschema student (21j): Orlando - Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Jullie huren een auto?
    ja, excuses... aangepast!

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema student (21j): Orlando - Miami

    Convertible is niet praktisch bij een rondreis maar dat weet je waarschijnlijk ook al
    Maar wel een mooie auto..





    Het interieur van de nieuwe Sebring Cabrio is nog royaler dan dat van zijn toch al zeer ruime voorganger. Dat maakt deze cabrio tot een volwaardige vierzitter met veel beenruimte achterin (tot 95 cm). Omdat de Sebring Cabrio 7,5 centimeter langer is dan de sedan, komt dat ook de bagageruimte ten goede. Met het dak open is er plaats voor twee golftassen in de bagageruimte. Met gesloten dak kunnen zelfs vier sets mee.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker michachael's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    29

    Standaard Re: Reisschema student (21j): Orlando - Miami

    ja, inderdaad, maar je vergeet de achterbank! daar gaat perfect de grootste reistas van ons twee in... We gaan echter voor de zekerheid in juli naar een Chrystler dealer in de buurt om het eens te kunnen controleren met eigen ogen... Het zou echt jammer zijn moesten we geen convertible kunnen nemen, is mijn droom, zeker in Florida (hoewel het bij té warm warm wss dak dicht + airco aan zal zijn :-) )

  6. Top | #6

    Standaard Re: Reisschema student (21j): Orlando - Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michachael Bekijk Berichten
    Het zou echt jammer zijn moesten we geen convertible kunnen nemen, is mijn droom, zeker in Florida (hoewel het bij té warm warm wss dak dicht + airco aan zal zijn :-) )
    Hee, toevallig.
    Wij gaan eind augustus en hebben ook een convertible gehuurd omdat 't mijn droom was.
    Maar ben ook aan 't twijfelen door de negatieve berichten. Lees graag je ervaring van de dealer. ( al weet ik nog niet wat voor convertible ik krijg)

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker michachael's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    29

    Standaard Re: Reisschema student (21j): Orlando - Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door derrobbie Bekijk Berichten
    Hee, toevallig.
    Wij gaan eind augustus en hebben ook een convertible gehuurd omdat 't mijn droom was.
    Maar ben ook aan 't twijfelen door de negatieve berichten. Lees graag je ervaring van de dealer. ( al weet ik nog niet wat voor convertible ik krijg)
    Bij Alamo zeggen ze "Sebring Convertible" of gelijkwaardig..... nu, als mijn koffers passen in de Sebring en niet in die gelijkwaardige wagen, dan is ie niet gelijkwaardig !!! Dat zal ook mijn argument zijn, moesten er problemen zijn....

    negatieve berichten? Wat dan nog buiten het feit dat je niet de grote ruimte hebt van een SUV?

    2e keuze is een intermediate of full SUV... nu gaan we voor de eerste keer "cruisen" in ons leven, dan gaan we het maar op een mooie manier doen hé! Anders dan anders... daarom de interesse in convertible of SUV. Hummer was te duur haha


    Alleszins, ik zal iets op het forum laten weten ivm de dealer (hopelijk video en/of veel foto's).... en laat je me dan jouw ervaring weten met de convertible hé!

  8. Top | #8
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema student (21j): Orlando - Miami

    Dit is je kofferbak:



    Ik zou gewoon voor een zachte tas gaan voor op de achterbank. De kofferbak is meer een verlengd handschoenen-kastje
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #9
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Reisschema student (21j): Orlando - Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michachael Bekijk Berichten
    Bij Alamo zeggen ze "Sebring Convertible" of gelijkwaardig.....
    Kan dus ook best zijn dat er alleen nog maar PT Cruisers Convertible staan...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  10. Top | #10

    Standaard Re: Reisschema student (21j): Orlando - Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michachael Bekijk Berichten
    negatieve berichten? Wat dan nog buiten het feit dat je niet de grote ruimte hebt van een SUV?
    't schijnt daar en die maanden ERG warm te zijn en je 'verbrand levend' dus je rijdt toch de hele tijd met de kap omhoog, kreeg ik als antwoord op m'n convertible vraag een tijdje geleden.
    Nu rijd ik hier in nederland ook een cabrio\\/dus heb wel ' enige' ervaring.
    Heb gewoon altijd een pet bij de hand en als je met z'n tweeen bent loopt die bagageruimte ook wel los. Je hebt idd ook nog een achterbank.
    Zie wel hoe het bevalt daar. Vind dat ik het gewoon eens moet proberen.
    Net als wat jij ook al zei: het is al tijden een droom van me.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •