Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 10 EersteEerste ... 8910
Resultaten 91 tot 94 van de 94

Onderwerp: Vergoeding bij vertraging/annulering vlucht

  1. Top | #91
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Vergoeding bij vertraging/annulering vlucht

    OK, wij begrepen indertijd dat we geen recht op hotel hadden, als we niet door zouden vliegen en zelf kiezen om in Orlando te blijven. Tenminste, vanuit de vliegmaatschappij omdat het overmacht was. Maar ging er vanuit dat alles door reisverzekering gedekt werd, en dat was zo. Succes !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #92
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vergoeding bij vertraging/annulering vlucht

    Bedankt , zoveel kosten hebben we toch niet hoor maar wou het gewoon even weten hoe het nu in zen werk gaat .

  3. Top | #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Het lijkt mij dat zij best wel "mans" genoeg is om zelf EU Claim te benaderen.
    Kan wel een leuke bijverdienste zijn trouwens... hahaha...
    Ik denk dat een bedrijf als EU claim vele malen duurder is dan zelf een brief sturen met de juiste informatie. Veelal met hetzelfde resultaat (is mijn ervaring)
    Ik kan de juiste informatie geven. Maar als men liever 26% van de vergoeding aan een commercieel bedrijf geeft, is dat natuurlijk ook goed
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    Wij zijn gisteren door het slechte weer in atlanta veel te laat kunnen vertrekken zodat de vlucht in atlanta al weg was . Nu had ik ondertussen aan de helplijn gehangen om onze vlucht om te boeken . Dat is gelukt en we blijven een dagje extra en vertrekken morgen via new york naar amsterdam . Maar wat nu met de extra kosten ?
    Aangezien het een eigen keuze is langer te blijven zullen de extra kosten hoogstwaarschijnlijk niet vergoed worden.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-04-13 om 20:19. Reden: 1+1



  4. Top | #94
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vergoeding bij vertraging/annulering vlucht

    Stja dan is dat zo maar want anders zaten we vast in atlanta . Das nog niet zo erg maar als je daar aankomt om half 2 snachts en nog een hotel en huurwagen moet zoeken . En alle vluchten naar amsterdam zaten de dag erna volledig vol .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •