Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: Hotelervaring: Bahama Bay Resort & Spa, Davenport

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Saskia's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    landsmeer
    Berichten
    80

    Standaard Hotelervaring: Bahama Bay Resort & Spa, Davenport

    Hallo,

    Heeft iemand wel eens in dit resort gezeten? Wat was jullie ervaring? Het ziet er op de site erg mooi uit.
    http://www.bahamabay.com/

    Groetjes Saskia
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 09:07. Reden: link aangepast

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Het resort ken ik niet. Ziet er op de site wel leuk uit.
    Vorige zomer heb ik in een huis gezeten in Westridge, een ander resort daar in de buurt. In de directe omgeving daar is niet erg veel te doen. Het is eventjes rijden naar de Disney parken, en behoorlijk ver naar International Drive. Zelf heb ik er dit jaat voor gekozen wat centraler te gaan zitten, vlakbij de Walmart aan de 192 in Kissimmee. Wel lastig i.v.m. de eeuwig durende wegopbrekingen, maar wel dicht bij de Walmart!!!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Volendam
    Berichten
    11

    Standaard

    Nou het was echt super in dit resort!

    2 mooie zwembaden waarbij ook nog 2 whirlpools. Bij het ene zwembad een restraurant waar je heerlijk kunt eten en waar je ook het 'strand' op kunt lopen. Geweldig!

    Het is allemaal nog in aanbouw, tenminste, het gedeelte dat er nu is is klaar (ong. 275 - 300 appart.) maar het worden er in de loop van de tijd 2500!!
    Ze waren nu bezig met het aanleggen van het kinderzwembad, dat ging al best snel, verwacht dus dat het wel snel klaar zal zijn.

    Dan de appartementen.... in 1 woord super! Wij waren de 1e bewoners, alles dus spik splinter nieuw.

    ruime slaapkamers (waarbij op 1 tv en eigen badkamer), living(tv, stereo en dvd-speler), keuken (vaatwasser, brookrooster, blender, oven, magnetron) Wasmachine, droger. Climate Control. 2 badkamers. Balkon, niet zo groot, wel helemaal afgezet met gaas.

    Bij de receptie, internetgelegenheid, bioscoop ruime zitgelegenheid etc.

    Het is ons dus heel goed bevallen!

    Mocht je nog vragen hebben, dan roep je maar.

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker Saskia's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    landsmeer
    Berichten
    80

    Standaard

    Ik ben er ondertussen geweest. Ik sluit me geheel bij Debbie aan! echt super. Wij betaalden 99 dollar per nacht.Groetjes Saskia

  5. Top | #5
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Bahama Bay

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alex
    wij gaan in October naar Orlando, dit keer met kids
    We hebben het Bahama Bay resort geboekt.
    Heeft hier iemand al ervaringen mee ?
    Meestal doe je het andersom.. vraag je eerst naar ervaringen en daarna boek je De Website ziet er wel luxe uit.. (http://www.bahama-bay.co.uk). Wat ik er zo van kan zien is het net nieuw en sommige mensen klagen er ook over dat nog niet alles af is (dat was in Januari dit jaar).

    TripAdvisor is er wel redelijk tevreden over. Zag alleen deze reactie:

    We had a great stay at the Bahama Bay resort but it took more than 3 hours to find the resort while being in the Kissimmee area. The address mentioned on this website is not correct but also the address info which I received via my dutch tour operator was not correct. While talking with staff at the reception I understood they heard this all the time!

    Just to let you know the correct address:

    Bahama Bay resort
    400 Gran Bahama Bay Blvd
    Davenport, FL 33897
    Tel: ----
    Fax: ----
    Meer reacties @ TripAdvisor

    Ze hebben zelf ook een Feedback pagina: http://www.bahama-bay.co.uk/feedback.asp
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    Wijk bij Duurstede
    Berichten
    59

    Standaard

    Via de link las ik hun 'May newsletter' en daar zeggen ze dat het het resort dan eindelijk helemaal af is.
    Ziet er inderdaad mooi uit!

  7. Top | #7
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Volendam
    Berichten
    11

    Standaard

    Wij zijn er geweest en het is erg goed bevallen.
    Leuke zwembaden, de appartementen zijn heel luxe.
    Alles is spik slinter nieuw. Er wordt nog wel her en der gebouwd, maar wij hebben daar geen hinder van ondervonden.

    We hebben er echt een super vakantie gehad en erg genoten!

  8. Top | #8
    Stamgast
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maarssen
    Berichten
    162

    Standaard

    Nou Alex bereid je maar voor op een paar heerlijke dagen,het is ons namelijkl uitstekend bevallen.Wij hebben al veel (mooie) appartementen in Florida gezien,maar deze vonden we tot nu toe toch wel het allermooist.Wij hadden een 3 kamerappartement,terwijl wij voor een 2 kamer hadden geboekt.Alles was nieuw.Wij keken zo uit op lake davenport,er is een aangelegd spierwit zandstrandje en daarnaast ligt een van de zwembaden.Het enige nadeel is dat het wel wat afgelegen ligt,je moet dus wel iets verder rijden,maar wij hadden dat er graag voor over.Volgend jaar gaan we er zeker weer naartoe."By the way",er is vlakbij een niewe walmart(ong. 5 min. rijden.)

  9. Top | #9

    Standaard bahama bay resort

    begin nu toch wel echt nieuwsgierig te worden.... Moeten nog een weekje of 8 w88. Met een gehuurde auto mag de ligging geen probleem zijn !
    En het klinkt goed dat er ook een nieuwe Walmart in de omgeving ligt.

    Alex

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker Saskia's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    landsmeer
    Berichten
    80

    Standaard

    Ja wij hebben er 1 nacht geslapen en het was super! Kijk eens onder zoeken en je krijgt een aantal eerdere mailings over dit resort te lezen.
    Groetjes Saskia



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •