Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: [Reisverslag] pascalbrouwers: Florida 2008

  1. Top | #11
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Reisverslag Fam. Brouwers 2008

    Dag 13
    Op weg naar huis nog eerst even naar Floridamall. Ik moest nog een T-shirt ophalen van Johny Cash. En pascalle wilde nog een sjaal hebben van Ed Hardy. Winkel gezocht en na een poosje zoeken gevonden. Nou en waar komen we mee naar buiten, geen sjaal maar nieuwe schoenen. Een of andere hype, van rubbere klompen. Snel opweg naar het vliegveld, auto ingeleverd en ingechecked. Ging allemaal heel snel, nergens hoeven te wachten. Door de douane kregen we een "vip" behandeling.....:shock:
    We moesten door de speciale security. Ik apart in een hokje en Pascalle en Zara Faye apart in een hokje. Vervolgens werden alle spullen gecontroleerd m.b.v. een doekje met 1 of ander speciale vloeistof. Ging allemaal vrijsnel, en de douane medewerkers waren ondanks alles toch heel vriendelijk.
    Het vliegtuig vertrok gelukkig op tijd. Tijdens het landen begonnen de problemen bij mij. Mijn oor sloeg dicht aan 1 kant, en begon ontzettend pijn te doen. Dit is vervolgens ook niet meer over gegaan :cry:.
    Het volgende vliegtuig vertok ongeveer om 18:00 uur, en de vlucht ging 7:30 uur duren. We konden dit keer niet samen zitten, want het vliegtuig zou helemaal vol zijn. We kregen 2 economy + stoelen toewezen en 1 economy stoel. Dus ging ik maar achter in het vliegtuig zitten :?. Pascalle en ZF zaten echt riant, konden bijna lang uit gestrekt gaan liggen :-). We waren nog niet lang in de lucht of de man (een amerikaan) die naast Pascalle zat bood aan om te wisselen van plaats. Wetende dat hij een slechte plaats zou krijgen, maar dat maakte hem niets uit Hij vond het belangrijker dat een familie bij elkaar zou zitten. Nou ik heb hier maar gretig gebruikt van gemaakt. En de man is uiteindelijk ook nog ergens anders terecht gekomen. Ook hij kreeg alsnog een goede stoel. Ben blij dat ik kon wisselen, zeker gezien de ibuprofennetjes die ik continu aan het slikken was.
    Tijdens het landen ging het weer mis, mijn oor weer helemaal dicht. En tot nu toe heb ik er nog steeds last van. Auto opgehaald, 185 euro lichter :shock: Maar daarvoor stond hij wel bewaakt.\\/Omstreeks 9:30 uur kon ik de sleutel in het slot steken, en waren we weer thuis. Koffers uitgepakt, en doodmoe op de bank neer geploft.

    We hebben een geweldige vakantie gehad. fiet veel gedaan ( og eigenlijk wel). Veel gezwommen, disney,Seaworld lekker gegeten. Indien we volgend jaar weer gaan, zal het weer en rondreis worden met zeker Key West op het programma.

    De groeten van Pascal, Pascalle en Zara-Faye
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-06-09 om 15:12.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  2. Top | #12
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Nou gisteren pas om 9:30 uur weer thuis, dus vh uitrusten is niets gekomen.

    Het hotel is goed. Zou ik je zeker kunnen aanraden. ligt echt op een super lokatie. ongeveer 2 minuten rijden naar Down town. Maximaal 10 minuten naar Seaworld. Ben vergeten foto's te maken van de kamer, maar die zijn zeer mooi.
    Foto's die je op internet ziet, komen overeen met de werkelijkheid. Wel geen kluisje op de kamer, maar dat krijg je gratis ter beschikking aan de balie. Ontbijt is prima, wij hebben er 2 dagen naar ieder dag gegeten. Het hotel is in iedergeval veel beter dan het best westen lakeside waar je vorig jaar geweest bent.

    Iedere kamer heeft een ijskast. 2 bedden of 1 kingsize. strijkijzer met strijkplank.... koffiezet apparaat. aparte wastafel in de kamer. badkamer met ligbad, wc en wastafel. internetverbinding op eerste etage vlg's mij draadloos internet en de overige etages dmv een kabel die op de kamer aanwezig is. edere verdieping heeft een ijsmachine Dus al met al vrij kompleet. 1 nadeel is dat er geen kluisje op de kamer is, echter zoals ik al eerder schreef, krijg je die gratis bij de bali Verder zou je een kidssuite kunnen nemen ( heb jij wellicht niet nodig haha) Ieder geval het hotel is dubbel en dik zijn geld waard. Volgende keer zou ik zeker overwegen om er weer te gaan slapen, nemen dan wel een kidssuite.
    Deze heb ik de laatste dag gezien. Had gevraagd of ik effe mocht gaan kijken. Hier staat een kingsize bed op en een aparte unit voor 2 kids met een dubbelslaper en een aparte tv. Maar dit was niet jou vraag.....

    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-06-09 om 15:16. Reden: samengevoegd
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  3. Top | #13
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    hier nog wat fotootjes van Epcot die genomen zijn op onze laatste dag:











    Heb net de foto's gemaakt met de onderwater (weggooi) camera op mijn computer gezet. Deze heb ik Afgelopen vrijdag nog bij Walgreens opgehaald. Deze komt er ook vandaan



    deze is natuurlijk van typhoon lagoon


    je raadt het al ook typhoon lagoon


    en deze ook


    deze is weer van aquatica
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-06-09 om 15:15. Reden: samengevoegd
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •