Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: Even voorstellen: Disneyfan1970

  1. Top | #1
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard Even voorstellen: Disneyfan1970

    Hallo,

    Ik ben al lid op verschillende fora. Ik ben 34, ben getrouwd en heb 2 kinderen.
    In 1997/98 zijn we helemaal verliefd geworden op Orlando en Disney. Door allerlij omstandigheden, hebben we nog steeds niet terug gekund.
    Maar nu is de zomer van 2008 zo goed als zeker.

    Tot die tijd hebben we nu alweer voor de derde keer een jaarabbo van Disneyland Resort Paris, hier gaan we in ieder geval alle seizoenen naar toe.

    Jeroen
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Wat een vooruitzicht: elk jaar toch even Disney'en in Parijs en het toetje (Florida) nog even laten wachten. Het is nog wel ver weg, maar dat geeft je als voordeel dat je nog extra veel tijd hebt om je voor te bereiden. Dus al is het nog een tijdje weg: geniet van de ervaringen van anderen op dit forum en leer van hun tips en fouten!!!

    Veel plezier!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Of keertje Parijs laten schieten, en jaartje eerder komen !!
    Eric

  4. Top | #4
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard

    Bedankt voor het welkom heten.

    Het is niet alleen een financiele kwestie, want alleen daar naar kijkend, zouden we wel i.d.d. al eerder kunnen.
    Maar er zijn meer dingen die ervoor zorgen dat 2008 echte het beste jaar is. Als ik alleen al kijk naar de leeftijden van mijn kinderen dan, maakt het voor een aantal dingen makkelijker.

    En DLRP kost met Abbo, en alle kortingen die wij hebben door de abbo, en het los boeken van de hotels, niet zoveel dat als we dat 1 keer laten schieten naar Orlando kunnen.

    Wij moeten in het zomerhoogseizoen naar Orlando ivm met de schoolvakantie's en dan maakt de vliegreis, toch snel ongeveer 3000 euro incl alle tax e.d. het erg duur, jammer genoeg.

    Jeroen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Of keertje Parijs laten schieten, en jaartje eerder komen !!
    Eric
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Ik kan me het goed voorstellen. Florida-vakanties zijn nou eenmaal verrekte duur. Zeker als je in het hoogseizoen "moet" vanwege je kinderen. De prijs van de vlucht is gewoon 2x zo hoog als daarbuiten, an alle andere zaken zijn ook duurder. Hetzelfde plezier met een hoger prijskaartje, waar blijft de Wet Gelijke Behandeling?

    Als je voor € 300 pp naar Turkye kunt is de stap naar € 1500 pp (alleen vlucht, vervoer en onderkomen) behoorlijk groot. De afgelopen jaren was ik (met vrouw en 1 kind) nog wel in de gelukkige staat om bijna elk jaar Florida aan te doen, maar dat gaat helaas veranderen. Ach, we zien wel weer.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Of keertje Parijs laten schieten, en jaartje eerder komen !!
    Eric
    Het was ook maar een beetje plagen hoor.. Ik weet dat je een paar daagjes Parijs niet echt kan vergelijken met drie weken Florida, en ik ben zowieso van mening, dat je beter iets langer kan wachten, en voldoende geld hebben, dan toch gaan, en bepaalde dingen niet kunnen doen, omdat het budget het niet toelaat.
    En wij hebben nu in ieder geval tot 2008 weer een hopelijk trouwe bezoeker erbij!!
    Eric

  7. Top | #7
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Wij sparen ook hoor, we gaan 1 keer in de 2 jaar naar Florida, anders vinden we het veel te gek worden met z'n 4en, want als je er dan bent, wil je ook alles, nietwaar. Vorig jaar nog wel een offerte laten maken, maar toch uitgekomen in Tunesie voor een weekje zon. Lekker hoor, komen we nog kennissen tegen op Schiphol, die dezelfde tijd gingen en ook nog naar het zelfde hotel, het was errug gezellig! Maar nu dus uitkijken naar onze, voor de kinderen de 5e keer en voor mij de 10e keer, Florida trip, we hebben er 'vet veel' zin in.....

  8. Top | #8
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petra
    .... anders vinden we het veel te gek worden met z'n 4en
    Mijn zoon van 5 gaat dit jaar voor de 4e keer mee naar Florida. Toen ik hem een half jaar geleden vroeg waar hij heen wilde op vakantie kwam er zonder twijfel "naar Florida" uit en hij ging weer door waar hij mee bezig was. Einde discussie. Ik heb nog een keer geprobeert om Italië of Griekenland ter sprake te brengen, maar dat was onbespreekbaar. Toen hebben wij ons er maar bij neergelegd ..... Bah, weer naar Florida. Gelukkig hebben wij dit jaar nog de I(financiële) mogelijkheden. Zal nog een hele kluif worden om daarna wat anders uit te zoeken.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #9
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petra
    .... anders vinden we het veel te gek worden met z'n 4en
    Mijn zoon van 5 gaat dit jaar voor de 4e keer mee naar Florida. Toen ik hem een half jaar geleden vroeg waar hij heen wilde op vakantie kwam er zonder twijfel "naar Florida" uit en hij ging weer door waar hij mee bezig was. Einde discussie. Ik heb nog een keer geprobeert om Italië of Griekenland ter sprake te brengen, maar dat was onbespreekbaar. Toen hebben wij ons er maar bij neergelegd ..... Bah, weer naar Florida. Gelukkig hebben wij dit jaar nog de I(financiële) mogelijkheden. Zal nog een hele kluif worden om daarna wat anders uit te zoeken.
    Hmmm, weet je wel zeker dat je met voldoende overtuiging iets anders dan Florida te bespreken? Denk eerder dat jij graag wou, ik kan mij niet voorstellen dat een kind van 5 zo'n invloed op jullie vakanties heeft, en anders krijg je als ie wat groter is te maken met een heeeeeel moeilijk kind. Tenzij je hem altijd zijn zin geeft.
    Eric

  10. Top | #10
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    M.b.t. sommige zaken ben ik nou eenmaal gemakkelijk te overtuigen ....... ](*,) ](*,) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •