Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 36 van de 36

Onderwerp: Hotel gezocht: St. Petersburg / St. Pete Beach

  1. Top | #31
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    62

    Standaard Re: Hotel gezocht: St. Petersburg / St. Pete Beach

    Deze ziet er best chique uit? http://www.loewshotels.com/Don-CeSar-Hotel. Is echt een landmark hotel in de area. Ben er vorige winter even binnen geweest, maar ziet er ook van binnen leuk uit!

    In Clearwater (10 miles noordelijk van St. Pete Beach) heb je ook een heel mooi Hyatt zitten. http://clearwaterbeach.hyatt.com/en/hotel/home.html. Een kennis van mij is daar geweest, was daar zeer positief over!

  2. Top | #32
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotel gezocht: St. Petersburg / St. Pete Beach

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sitechris Bekijk Berichten
    In Clearwater (10 miles noordelijk van St. Pete Beach) ....
    Is iets meer: 22 mijl = 35 kilometer.



    En zie voor hotels zoeken in Clearwater: Hotel gezocht: Clearwater (Beach)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-01-14 om 10:27.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #33
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    62

    Standaard Re: Hotel gezocht: St. Petersburg / St. Pete Beach

    In mijn gedachten leek het korter . Maar 22 miles is idd wel een stukkie rijden ja

  4. Top | #34
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    80

    Standaard Re: Hotel gezocht: St. Petersburg / St. Pete Beach

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Sirata ben ik een paar jaar geleden geweest. Vond ik niet prettig. Kamers als een verlopen motel, liften die het niet doen, ongeinteresseerd personeel overal .... nee, niet mijn idee van een echt goed gerund hotel.

    Tradewinds is wel echt "mijn" hotel. Het Islands Grand is fantastisch, van de ontvangst, tot de mooie kamers en de veelheid aan leuke dingen die je er kunt doen. En eten: er zijn allerlei mogelijkheden, van afhalen van pizza's tot upscale diner. Dit is een 4* hotel dat wat mij betreft een 5* zou kunnen zijn.
    hoe zat het met de fees? lees op trip advisor dat er best flinke fees zijn.

  5. Top | #35
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotel gezocht: St. Petersburg / St. Pete Beach

    Dat weet ik niet meer, Flexx.
    Maar ga ermaar vanuit dat (bijna) alle hotels in St. Pete Beach dergelijke resort fees berekenen, dus ook het Sirata. Voor parkeren, gebruik van strandstoelen en pool towels, wifi etc. Bedragen van rond de $25 (of meer) zijn niet raar. M.n.parkeren aan de kust is altijd lastig en daar maken de hotels handig gebruik van. Een dag parkeren voor niet-hotelgasten op hun terrein kost ook zo'n $20, en dat rekenen ze dus via een resort fee ook aan hun gasten door.

    Bij boeking van het Sirata via de eigen website krijg je direct deze keuze voor zo'n $20+tax:
    Resort Saver Package
    The Resort Saver Package Includes: Parking, Wi-Fi, Beach Cabana for Two, and Business Center Access. ($42.95 Per Nt. Value)
    Als je die niet hebt genomen bij boeking, dan zul je die ter plaatse hoogstwaarschijnlijk alsnog moeten betalen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #36
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    80

    Standaard Re: Hotel gezocht: St. Petersburg / St. Pete Beach

    heb net tradewins island grand gewonnen op priceline voor 166dollar per nacht,iets meer dan dat ik eraan wilde uitgeven maar ach voor die ene keer maakt dat ook niet veel uit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •