Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Reisschema ricketick: Orlando - Miami

  1. Top | #1

    Standaard Reisschema ricketick: Orlando - Miami

    Wij vertrekken 30 juni naar Florida. Het gaat om 2 volwassen en 2 kinderen van 15 en 10 jaar.

    Het wordt onze 1e fly & drive

    Orlando (3 overnachtingen)
    Fort Myers (2 overnachtingen)
    Naples (2 overnachtingen)
    Miami(2 overnachtingen)
    FORT LAUDERDALE > cruise Bahamas (2 overnachtingen)
    Miami (2 overnachtingen)

    Alle hotels liggen al vast. We kunnen niet dus niet meer wijzigen.

    Op- aanmerkingen over onze reisschema zijn van harte welkom.

    We willen zo veel mogelijk zien en doen. Veel mooie stranden bezoeken, maar ook veel shoppen. Wat moeten we echt gezien hebben?

    Is het raadzaam een navigatie te huren, te kopen of kun je in de USA ook een kaart kopen voor een europesche navigatie? Ik heb een MIO C510E

    Alvast bedankt,

    ricketick
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 29-04-08 om 23:53. Reden: s.v.p. standaard lettertype gebruiken

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker usa66's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Assen
    Berichten
    31

    Standaard Re: Reisschema ricketick: Orlando - Miami

    Het lijkt verdacht veel op de Fly-drive (rondreis) die wij in Augustus gaan doen, heb je bij Exit geboekt? In Fort Lauderdale is 1 van de grootste (outlet) winkelmall van Amerika: Sawgrass, die willen wij ook gaan bezoeken. Als het inderdaad de rondreis van Exit is hoop ik na je reis de ervaringen op dit forum te zien! Groetjes en veel plezier!

  3. Top | #3
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Reisschema ricketick: Orlando - Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricketick Bekijk Berichten
    Is het raadzaam een navigatie te huren, te kopen of kun je in de USA ook een kaart kopen voor een europesche navigatie? Ik heb een MIO C510E
    Erg duur vind ik maar hij is er wel een de kaart van usa

    http://www.pdashop.nl/product/49492/...card-1-gb.html
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-04-08 om 19:37. Reden: quote ingekort

  4. Top | #4
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Reisschema ricketick: Orlando - Miami

    Hoi,

    Ik zag dat jullie een cruise naar de Bahama's gingen maken. Gaan jullie met Discovery? Ben wel benieuwd hoe of wat en wat jullie ervan vinden. Wij hadden die plannen ook maar helaas zat het al vol. Misschien iets voor de volgende keer. Wij vertrekken 24 juli. Alvast veel plezier.

    Groetjes Monique

  5. Top | #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door usa66 Bekijk Berichten
    Het lijkt verdacht veel op de Fly-drive (rondreis) die wij in Augustus gaan doen, heb je bij Exit geboekt? In Fort Lauderdale is 1 van de grootste (outlet) winkelmall van Amerika: Sawgrass, die willen wij ook gaan bezoeken. Als het inderdaad de rondreis van Exit is hoop ik na je reis de ervaringen op dit forum te zien! Groetjes en veel plezier!
    Klopt, onze reis is bij Exit-Reizen geboekt. Thnx voor de tip van Sawgrass. na onze vakantie zal ik zeker onze ervaringen met jullie delen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bambino Bekijk Berichten
    Erg duur vind ik maar hij is er wel een de kaart van usa
    Bedankt voor de link. Is idd behoorlijk prijzig, maar scheelt een hoop irritatie. Denk er nog over.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelis10 Bekijk Berichten
    Hoi,

    Ik zag dat jullie een cruise naar de Bahama's gingen maken. Gaan jullie met Discovery? Ben wel benieuwd hoe of wat en wat jullie ervan vinden. Wij hadden die plannen ook maar helaas zat het al vol. Misschien iets voor de volgende keer. Wij vertrekken 24 juli. Alvast veel plezier.

    Groetjes Monique
    Nee de cruise is via Exit-Reizen en zat standaard in de rondreis. In ons geval is het niet echt een cruise. Eigenlijk meer een ferry, we overnachten nl. niet op het cruiseschip. Jammer dat het al vol zat. Maar misschien ook een idee voor jullie om te overnachten op de Bahamas.
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 02-05-08 om 00:18. Reden: samengevoegd



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •