Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 24

Onderwerp: Even voorstellen: ezzie25

  1. Top | #11
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Even voorstellen: ezzie25

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ezzie25 Bekijk Berichten
    bedankt voor de tip!! Ben trouwens idd al 40. Is het te doen om in Florida te rijden (ivm rij-ervaring).
    In Florida (en de rest van de US, behoudens de grote steden) is het 10 x relaxter rijden dan in het haastige Nederland. Gewoon doen :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #12
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: ezzie25

    Tuurlijk is het te doen.

    Wel even de verkeersregels goed bestuderen, zeker als je nog niet zoveel rijervaring hebt. 4 way stop, (no) turn on right, schoolbussen, keep your lane, dat moet je wel ff weten. Verder wordt er over het algemeen heel rustig gereden.

    Ben je bekend met een automaat? Let op: alleen rechterbeen gebruiken svp!

    enne, mocht je eens verkeerd rijden? Rijd rustig door en neem een volgende afslag. De meeste ongelukken worden m.i.veroorzaakt door paniekreacties, plotseling remmen of van rijbaan wisselen.



  3. Top | #13

    Standaard Re: Even voorstellen: ezzie25

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Probeer deze link eens.
    Zoek je vlucht op en kijk op het seatplan.

    http://www.unitedairlines.nl/core/english/index.html
    Het lukt me niet om mjin vlucht op te roepen met de confirmation code. Ik kijk onder my itinerary's, voer de code en achternaam in en krijg dan deze melding
    We are unable to retrieve your itinerary information at this time. Please try again later.

  4. Top | #14
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: ezzie25

    Hier kun je de verkeersregels nalezen: link / link / link
    En hier wat uitleg over een automaat: http://nl.wikipedia.org/wiki/Automat...ersnellingsbak
    Laatst gewijzigd door Njit; 29-04-08 om 10:15.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #15
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: ezzie25

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ezzie25 Bekijk Berichten
    Het lukt me niet om mjin vlucht op te roepen met de confirmation code.
    Probeer het eerst eens zonde de code. Je doet net alsof je de vlucht weer wil boeken en bekijkt dan het seatplan van deze vlucht.

    Misschien weet Gerrit wat er misgaat met de confirmatiecode?
    Laatst gewijzigd door Njit; 29-04-08 om 10:34. Reden: quote gefixed



  6. Top | #16
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Even voorstellen: ezzie25

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ezzie25 Bekijk Berichten
    Het lukt me niet om mjin vlucht op te roepen met de confirmation code. Ik kijk onder my itinerary's, voer de code en achternaam in en krijg dan deze melding
    We are unable to retrieve your itinerary information at this time. Please try again later.
    Heb je wel de goede code. Bestaat uit een combinatie van letters en cijfers, in totaal 6 karakters bijv VD13Z8 of 12AB34.

    Een andere weg is je aanmelden voor het Milageplus programma. Kost niets en je kunt dan ook in je itinerarys komen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #17
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Even voorstellen: ezzie25

    Ik heb net nog even gekeken voor de voornoemde Oktobervlucht en dan geeft hij aan "Currently there are no seats available, they will be available at the airport"
    Dus gaan we maar iets eerder van "huis" ;-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #18

    Standaard Re: Even voorstellen: ezzie25

    Ga ik zeker doen. Heb me ook al aangemeld bij het mileage programm. Ik hou jullie op de hoogte. Bedankt voor alle antwoorden :razz::razz: Geweldig dit Forum!

  9. Top | #19

    Standaard Re: Even voorstellen: ezzie25

    gelukt. via de link van united heb mijn reservering gevonden en het seatplan bekeken. Op de heenreis zitten we inderdaad achter elkaar(mijn dochter is al helemaal in paniek:cry::cry. Ik kan hier dus checken of er toevallig stoelen beschikbaar komen en dan eea aanpassen in het seatplan? Zo niet, heel vroeg op Schiphol bij de balie staan heb ik begrepen (balie om 08:00) open. Ik zag dat iemand schreef dat je de stoelen wel moet "saven" als je ze kunt wijzigen. Nu heb ik net goed gekeken op het seatplan maar "save of confirm"ben ik niet tegengekomen. hebben jullie dit al eens gedaan?
    gr
    esther

  10. Top | #20
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Even voorstellen: ezzie25

    Aan het eind van je 4 vluchten krijg je in de seating chart de optie om te saven.
    Dus je past je seats aan, gaat naar Next Flight, past die aan (of niet), gaat weer door naar Next Flight tot dat je bij de laatste vlucht bent, kan dan saven.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •