Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 24

Onderwerp: Even voorstellen: ezzie25

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: ezzie25

    hoi ik ben esther, vlieg op 19 augustus naar orlando met mijn 2 kinderen van 14 en 13. Geweldig wat je allemaal kunt vinden op dit forum. Ik heb 2 vraagjes (misschien staan ze al ergens, sorry dan heb ik nog niet goed gezocht).

    1) ik huur geen auto. wat is de beste manier om van orlando airport naar het hotel op International drive te kome?
    2) ik heb gereserveerde plaatsen united airlines. op de heenweg echter 3 raamplaatsen achter elkaar. voor mij belangrijk om naast mijn kinderen te ziiten. vooral mijn dochter kan nl weleens luchtziek worden. reisburo gaf aan vroeg in te checken en dat er altijd wel mensen willen ruilen om aan het raam te zitten. iemand ervaring hiermee (dochter zit al in zak en as:cry?

    groetjes
    esther

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: ezzie25

    1. Shuttle van te voren of ter plaatse boeken of een taxi nemen. Bijvoorbeeld deze: http://www.mearstransportation.com/ShuttleServices.htm

    Wat is overigens de reden dat je geen auto huurt?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3

    Standaard Re: Even voorstellen: ezzie25

    bedankt voor je snelle reactie. is misschien wel slim om vooraf de shuttle te boeken.
    ik heb net mijn rijbewijs, ik heb gehoord dat je pas na een jaar in het buitenland mag rijden.

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: ezzie25

    Je mag met een geldig rijbewijs gewoon rijden. Onder de 25 betaal je extra, daarboven niks. Maar gezien je nickname ben je al 25 (en waarschijnlijk nog wel ouder met twee kinderen van 14 en 14 8-[)
    Ik heb dit een keer bij Alamo USA nagevraagd (er was een ander forumlid die hetzelfde dacht). Hieronder het antwoord:

    To rent a vehicle from Alamo Rent A Car, a valid driver's license in the
    renters name must be presented at the time of rental. The amount of time
    that you have the drivers license does not matter just as long as it meets
    the above requirements.
    If we can be of further assistance, please feel free to email us or contact

    our reservations department at 1-800-GO-ALAMO (1-800-462-5266). For
    customers outside the U.S. and Canada, please dial +1-801-533-4441.

    Regards,
    Felicia
    Internet Response
    Alamo Rent A Car
    Laatst gewijzigd door Njit; 29-04-08 om 00:02.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Vlakbij Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Even voorstellen: ezzie25

    Je hebt 2 vragen
    1 over hoe kom ik bij het hotel. Daar is al op gereageerd en is het niet per ongeluk een hotel dat je hebt geboekt met eigen airportservice?
    2 over de stoelen in het vliegtuig. Heb je geen e-ticket gekregen, waarmee je op de UA site kunt en zelf met de stoelen kunt "schuiven"?

  6. Top | #6
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: ezzie25

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ezzie25 Bekijk Berichten
    united airlines. op de heenweg echter 3 raamplaatsen achter elkaar. voor mij belangrijk om naast mijn kinderen te ziiten. vooral mijn dochter kan nl weleens luchtziek worden. reisburo gaf aan vroeg in te checken en dat er altijd wel mensen willen ruilen om aan het raam te zitten.
    Beetje mager advies van het reisbureau. Zo populair zijn de "single" raamstoelen nu ook weer niet. Men kiest over het algemeen bewust voor een stoel aan het gangpad als men alleen reist. Zoals bekend staan lang niet alle stoelen op de site, het zou dus best eens zo kunnen zijn dat het lijkt alsof alle stoelen vergeven zijn, maar er in werkelijkheid nog ruimte is.

    Waarom bel je niet even naar UA om te overleggen? :-\"
    Men is daar meer dan bereid om je te helpen!



  7. Top | #7
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Even voorstellen: ezzie25

    Wij hebben voor onze oktober terugvlucht (Wash./Ams.)hetzelfde (3 raamplaatsen op rij) en op de United site staan ook geen andere stoelen beschikbaar.
    Even met United gebelt en daar bleek dat ze weer eens (gebeurt vaker) alle stoelen in economy afgeblokt hadden zodat je dit bij de checkin kunt regelen/schuiven.

    Dat je de stoelen hebt, betekent i.i.g. dat je op die vlucht zit en desnoods in de cabine nog wat met de flightattendant kunt regelen. Dat moest volgens de dame aan de telefoon geen probleem zijn (en dat denk ik ook niet)

    Wel werd geadviseerd de site regelmatig te checken, omdat er nog wel eens wat veranderd en dat de stoelen toch vrijkomen voor online seat assignment.
    Dan kun je het vanachter de PC zelf doen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #8

    Standaard Re: Even voorstellen: ezzie25

    Waar checken je dat precies? Ik heb een confirmationcode gekregen maar als ik die via de link die ik hier op het forum heb gevonden invoer (met de vertrek dag) dan herkent hij deze niet. Betekent dit dat de vlucht nog niet zichtbaar is?

  9. Top | #9
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: ezzie25

    Probeer deze link eens.
    Zoek je vlucht op en kijk op het seatplan.

    http://www.unitedairlines.nl/core/english/index.html
    Laatst gewijzigd door Teleton; 29-04-08 om 10:00. Reden: Link



  10. Top | #10

    Standaard Re: Even voorstellen: ezzie25

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Je mag met een geldig rijbewijs gewoon rijden. Onder de 25 betaal je extra, daarboven niks. Maar gezien je nickname ben je al 25 (en waarschijnlijk nog wel ouder met twee kinderen van 14 en 14 8-[)
    Ik heb dit een keer bij Alamo USA nagevraagd (er was een ander forumlid die hetzelfde dacht). Hieronder het antwoord:
    bedankt voor de tip!! Ben trouwens idd al 40. Is het te doen om in Florida te rijden (ivm rij-ervaring).



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •