Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 37 van de 37

Onderwerp: Hotelervaring: Springhill Suites Orlando Lake Buena Vista @ Marriott Village, LBV

  1. Top | #31
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Hotelervaring: Springhill Suites Orlando Lake Buena Vista @ Marriott Village, LBV

    Bedankt voor je reactie Henke, maar krijg ik dan $50 per verblijf (dus voor 5 personen voor 3 dagen) en moet ik mijn ontbijt in het hotel van dit bedrag betalen? Is dit contant?
    Rare blijf ik vinden dat beide prijzen gelijk waren en dat ik bij de een een ontbijtbuffet kreeg en bij de Studiosuite van $50 F&B Credit/Stay dit een continental ontbijt was.

  2. Top | #32
    Vaste Bezoeker flowerscaper's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    86

    Standaard Re: Hotelervaring: Springhill Suites Orlando Lake Buena Vista @ Marriott Village, LBV

    apart,, nooit van gehoord dit systeem, lijkt me niet dat dit bij dit hotel van toepassing is,,

  3. Top | #33
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Hotelervaring: Springhill Suites Orlando Lake Buena Vista @ Marriott Village, LBV

    Dit systeem wordt vaker toegepast en kan voor elk hotel weer andere voorwaarden inhouden. Kan nimmer voor geld ingewisseld worden.
    @chicco 68 kijk op de website van je hotel voor de condities.

    Groetjes Henke.

  4. Top | #34
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Hotelervaring: Springhill Suites Orlando Lake Buena Vista @ Marriott Village, LBV

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flowerscaper Bekijk Berichten
    apart,, nooit van gehoord dit systeem, lijkt me niet dat dit bij dit hotel van toepassing is,,
    Oh jawel hoor:

    Hier een kopie/plak van de site van Expedia:

    * Studiosuite
    Inclusief: Gratis parkeren, Gratis hogesnelheidsinternetverbinding, Ontbijtbuffet

    * Studiosuite-$50 F&B Credit/Stay
    Inclusief: Continentaal ontbijt, Gratis parkeren, Gratis hogesnelheidsinternetverbinding

    @ Bellalago: Ik heb tel contact opgenomen met Expedia, daar vertelde men mij dat je coupons kreeg ter waarde van $50 en deze in het hotel kon gebruiken (volgens hun was dit $50 voor 5 personen voor de 2 overnachtingen). Je kreeg dan wel een continentaal ontbijt ipv een ontbijtbuffet. Uiteindelijk toch voor het ontbijtbuffet gekozen.
    Laatst gewijzigd door Chicco68; 25-09-10 om 17:02.

  5. Top | #35
    Regelmatige Bezoeker LVO's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    35

    Standaard Re: Hotelervaring: Springhill Suites Orlando Lake Buena Vista @ Marriott Village, LBV

    Wij hebben hier vorige week nog een paar nachten geslapen. Gewoon goed voor hetgeen wij hebben betaald ( 41 usd per nacht). Ontbijt stelt weinig voor, goede uitvalsbasis voor Orlando en de parken. De weg voor het hotel richting de snelweg kan overigens erg druk zijn in het weekend! Bij drukt kun je dan beter vanuit de poort links richting Seaworld rijden, en daar de snelweg op gaan. Doordeweeks geen last gehad van drukte verder.
    Laatste bezoek aan Florida is van 23-07-2013 t/m 08-08-2013.

  6. Top | #36
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Hotelervaring: Springhill Suites Orlando Lake Buena Vista @ Marriott Village, LBV

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LVO Bekijk Berichten
    Wij hebben hier vorige week nog een paar nachten geslapen. Gewoon goed voor hetgeen wij hebben betaald ( 41 usd per nacht). Ontbijt stelt weinig voor, goede uitvalsbasis voor Orlando en de parken. De weg voor het hotel richting de snelweg kan overigens erg druk zijn in het weekend! Bij drukt kun je dan beter vanuit de poort links richting Seaworld rijden, en daar de snelweg op gaan. Doordeweeks geen last gehad van drukte verder.
    Dat is wel erg goedkoop, waar heb je dat geboekt?
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  7. Top | #37
    Regelmatige Bezoeker LVO's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    35

    Standaard Re: Hotelervaring: Springhill Suites Orlando Lake Buena Vista @ Marriott Village, LBV

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylly Bekijk Berichten
    Dat is wel erg goedkoop, waar heb je dat geboekt?
    Dat was toen een aanbieding.
    Laatste bezoek aan Florida is van 23-07-2013 t/m 08-08-2013.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •