Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 21 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 210

Onderwerp: Reisorganisatie: Exit Reizen

  1. Top | #31
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    In Ft. Myers is de Miramar Mall, outlet winkels. Ook het centrum van Ft. Myers is best leuk voor een bezoekje. Verder kun je ook nog een bezoekje brengen aan Sanibel Island, met de oude vuurtoren.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #32
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard

    Dag 4 - Key West naar Ft Myers

    Dag 5 - Ft Myers

    Dag 6 - Ft Myers naar Naples

    Dag 7 - Naples

    Dag 8 - Naples naar Orlando
    * Vroeg weg

    Hoi

    Ik zou vanuit KeyWest eerst naar Naples rijden.Daarna pas naar Fort Myers.Fort Myers ligt boven Naples.Onderweg vanuit KeyWest stoppen in de Everglades en een bootochtje maken.

    Groeten Anthonie
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  3. Top | #33
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Berichten
    7

    Standaard

    dank jullie voor de reactie, De reis is al geboekt dus we kunnen niet eerst via Naples (hotels staan al vast). Maargoed, ik zat te denken om het zo in te vullen:

    Dag 4 - Key West naar Ft Myers
    - de Everglades (ingang nemen bij Homestead/Florida City) dan de route door het park nemen en dan bovenaan bij de Gulf Coast Visitor Center er weer uit zo door naar Ft Myers (dit is een hele dag denk ik maar dan hebben we Everglades wel goed gezien).
    - Gator Park of iets dergelijk (als we tijd overhebben) om een airboat ride te maken.

    Dag 5 - Ft Myers
    - Strand
    - Miramar Mall
    - Sanibel en Pineland islands
    - Edison's huis
    - Cape Coral (? weet nie precies wat dit is)

    Dag 6 - Ft Myers naar Naples

    Dag 7 - Naples

    Nu nog moet ik even kijken wat we in Naples precies kunnen doen.

  4. Top | #34
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Berichten
    7

    Standaard

    Sorry.. ik zit nu net even te kijken in de reispapieren en nu blijkt dat we EERST Naples bezoeken en daarna Ft Myers (foutje.. bedankt :P)

    dus:

    Dag 4 - Key West naar Naples
    - de Everglades (ingang nemen bij Homestead/Florida City) dan de route door het park nemen en dan bovenaan bij de Gulf Coast Visitor Center er weer uit zo door naar Ft Myers (dit is een hele dag denk ik maar dan hebben we Everglades wel goed gezien).
    - Gator Park of iets dergelijk (als we tijd overhebben) om een airboat ride te maken.

    Dag 5 - Naples

    Dag 6 - Naples naar Ft Myers

    Dag 7 - Ft Myers
    - Strand
    - Miramar Mall
    - Sanibel en Pineland islands
    - Edison's huis
    - Cape Coral (?: weet nie precies wat dit is)

    Is de Everglades te doen om vanaf Key West, ingang bij Homestead/Florida City te nemen, hierna de route te nemen helemaal naar Flamingo Visitor Center om weer vanaf hier helemaal omhoog eruit komen bij Gulf Coast Visitor Center. Hierna doorrijden naar Naples om in te checken in het hotel.
    - Is dit in 1 dag te doen? (vanaf Key West naar Naples dus)
    - Of raden jullie ons aan om de Everglades te doen VANAF Naples, op DAG 5 dus?

  5. Top | #35
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard

    Omdat wij de zelfde reis en ook via exit-reizen gaan maken ben ik zeer benieuwd hoe het jullie gaat verlopen.

    Hoe is trouwens de info van exit-reizen die jullie nu ontvangen hebben.

    Omdat wij pas 31 Augustus vetrekken zijn we nog niet zover als jullie met een dag schema.
    Het komt wel een heel eind bij elkaar met wat jullie gaan doen en wat onze plannen zijn.

    Ik hoor graag van jullie hoe deze reis gaat uitpakken.

  6. Top | #36
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    1

    Standaard ervarin Exit rreizen

    We hebben in juni 2006 een rondreis gemaakt via Exit Reizen. Alles was perfect in orde. Zowel de tickets als de hotels. Prima. Ga de volgende keer absoluut weer via hen. Zelf alles regelen kan, maar dit was wel zo gemakkelijk en veel goedkoper lijkt me haast niet mogelijk.
    :D

  7. Top | #37
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard

    Wij hebben onze rondreis ook via Exit-reizen geboekt we vetrekken 31 Aug. alle vragen die we hadden zijn goed beantwoord.
    15 September zijn we weer terug en dan weet ik meer over hun werkwijze...


    Dennis

  8. Top | #38
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Ik heb vorig jaar een poging gedaan een auto te boeken via Exit, maar zij kregen niet voor elkaar wat me zelf online wel lukte (een SUV vanaf Disney Dolphin). Daarna heb ik nooit meer een poging ondernomen, want ik vond dat erg onprofessioneel.

  9. Top | #39
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard

    Omdat het de eerst keer is dat we naar usa Florida gaan hebben we voor de makelijkste weg gekozen.

    alles zit erbij vliegreis,auto,hotel

    en als het ons tegen valt jammer dan doen we het jaar daaropgewoon anders alleen met een ervaring rijker.

    Dennis

  10. Top | #40
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Exit heeft niet mijn voorkeur, heb ik geen goede ervaring mee. Ik heb ze een paar jaar geleden gevraagd een aanbieding te doen voor vlucht, auto en 3 weken verblijf in Orlando, komen ze na een maand met een aanbieding voor een rondreis, in een andere periode dan ik had gevraagd. Op mijn herhaalde verzoek heb ik daarna geen enkel antwoord meer gehad. Was ik dus snel klaar mee, zeker toen ik van enkele andere aanbieders wel in'één keer kreeg wat ik vroeg ....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •