Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 21 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 210

Onderwerp: Reisorganisatie: Exit Reizen

  1. Top | #21
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    2

    Standaard

    Ook ik heb uitstekende een uitstekende ervaring met Exit-reizen.
    10 dagen geleden heb ik besloten met mijn zoon een weekje Orlando te doen.
    Het was voor een redelijke prijs niet meer te doen voor ik bij exit terecht kwam,één van de dames heeft tot lang na sluitingstijd doorgewerkt en kwam met een ticket amsterdam-chicago-orlando-washington-amsterdam.
    Prijs 299.- euro met united airlines in de voorjaarsvakantie !!
    Voor de moeite ook bij hun een auto gehuurd maar ik geloof dat ze daar ook de goedkoopste mee waren.
    Bevestiging e-ticket en vouchers gisteren in huis en ik vertrek volgende week zaterdag.
    Ik ben echt wel een beetje bekend met het boeken van tickets en reis regelmatig naar Azie,de professionele opstelling van Exit-reizen is zeer verfrissend.
    Ik heb naderhand nog enkele malen kontakt gehad omdat ik zeker wilde zijn dat alles in orde kwam en het is met recht een NO-NONSENSE reisburo,met geweldig aardig en zeer bekwaam personeel.

  2. Top | #22

    Standaard

    Wij hebben 2 weken geboekt via Exit (Miami vlucht incl. auto), nu de tickets al binnen. Alles keurig verzorgd en goedkoop!

  3. Top | #23
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Het enige nadeel van Exit, vind ik, is dat de opbouw van de prijs erg ondoorzichtig is. Dat geldt ook vor de belastingen en boekingskosten. Verder ben ik het met iedereen eens dat ze wel hun best doen om iedereen goed te helpen.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  4. Top | #24
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Als het totaal bedrag maar lager is dan de concurent dan blijft exit intressant. Het maakt mij dan niet uit hoe het bedrag is opgebouwd!

  5. Top | #25
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    22

    Standaard

    Ik heb 6 vluchten bij ze geboekt: A-dam-Washington. Washtington-Newark, Newark-Washington, Washington-Orlando, Orlando-Washington
    Totaal p.p. voor 494,- inclusief alles. Exit was echt de goedkoopste toen we dit in januari boekten. We reizen met United Airlines, daar doen ze het meeste mee heb ik begrepen. We reizen met e-tickets, de reservering en alle papieren heb ik al in huis. 9 april vertrekken we! Exitreizen is ok!

    en uiteraard de laatste vlucht ook nog (Niet onbelangrijk!)
    Washington-Amsterdam. Was ik vergeten bij de andere te zetten! :roll:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 11:27. Reden: samengevoegd

  6. Top | #26
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Wij hebben geen slechte ervaring met Exit niet altijd de goedkoopste maar je kan niet alles hebben. Het laatste wat we bestelden was de auto. Helaas moest daar een paar keer over gebeld worden, maar nu is alles OK.
    Harm

  7. Top | #27
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Berichten
    7

    Standaard Vragen over Florida Circle reis Exit reizen

    Hoi allemaal, ik check floridaforum.nl al een tijdje maar heb hier nog nooit gepost. Dus vandaag komt daar maar eens verandering in aangezien mijn vriendin en ik een reisje naar Florida hebben geboekt.

    Ik ben 3 jaar geleden in Florida geweest met mijn familie, toen zijn we in Orlando begonnen (5 nachten), daarna naar Miami gereden (hier 3 nachten) en door naar Key West (hier 1 nacht gebleven), hierna weer terug via Miami (1 overnachting) en langs Cape Canaveral richting Orlando om zo naar huis weer te vliegen.

    Wel, op 17 mei gaan mijn vriendin en ik de Florida Circle reis maken van exit-reizen.nl. Voor degene die deze reis niet kennen:
    Vanaf Miami (2 nachten), naar Key West (1 nacht), door naar Naples (2 nachten), hierna Ft. Myers (2 nachten), dan Orlando (3 nachten), naar Cape Canaveral (2 nachten) en weer 1 nacht in Miami.

    Nu zijn mijn vragen: Heeft iemand ervaring met deze reis? en wat eigenlijk nog belangrijker is: Hebben jullie leuke tips of leuke ideeen van wat wij ABSOLUUT moeten zien.

    Alvast bedankt!

    groeten,

    Stefan Dammers

  8. Top | #28
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Berichten
    1

    Standaard Re: vragen over Florida Circle reis.

    [Stefan,

    Wij heb 2,5 jaar geleden dezelfde reis gemaakt en het was heerlijk.
    Laat alles lekker over je heen komen en geniet van wat je ziet.

    Wij gaan een week eerder dan weer naar florida en hebben de florida circle reis een beetje aangepast. titusville heben we eruit gehaald en de laatste dag in maimi ook. we blijven nu langer in orlando.

    Een tip: neem de tijd en de tamiami trial is de moeite waard.

    Verder onderweg af en toe funshoppen en bij Naples van het heerlijke water genieten. ik vind de westkust van florida leuker dan de oostkust.

    Let op alle dieren die je onderweg kan tegenkomen.

    Veel plezier.

  9. Top | #29
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard

    Ik ga de zelfde reis ook via exit-reizen maken 31 Augustus vetrek ik samen met mijn broer.
    Ik zelf ben best benieuwd maar ik hoor alleen maar possitieve berichten over deze reis dus het zal wel mee vallen.

  10. Top | #30
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Berichten
    7

    Standaard

    Hoi, sorry voor mijn late reactie maar ik heb eigenlijk nog weinig tijd gehad om op internet te surfen.. maargoed, aanstaande woensdag is het dan zover. Om 14.00 vertrekken we vanaf schiphol met Martinair.
    Ik heb tot nu toe een kleine planning gemaakt van wat we allemaal willen zien maar ik ben er nog niet helemaal uit. Mijn planning:

    Dag 1 - Miami:
    - Aankomst @ 18.00

    Dag 2 - Miami:
    - South Beach (Ocean Drive)
    - Art Deco Wijk
    - Downtown (even kijken bij Miami Heat stadion)

    Dag 3 - Miami naar Key West:
    Key Largo:
    - Snorkelen
    Key West:
    - met een "doorkijk" boot waar je koraal kan bekijken meegaan/ of met een sunset boot.
    - Hemingway huis
    - Most Soutern Point

    Dag 4 - Key West naar Ft Myers

    Dag 5 - Ft Myers

    Dag 6 - Ft Myers naar Naples

    Dag 7 - Naples

    Dag 8 - Naples naar Orlando
    * Vroeg weg
    - Downtown Orlando
    - Shopping Mall

    Dag 9 - Orlando
    - Disney World
    - Downtown Disney: Pleasure Island

    Dag 10 - Orlando
    Seaworld

    Dage 11 - Orlando naar Cape Canaveral
    Universal Studios OF Blizzard Beach

    Dage 12 - Cape Canaveral
    NASA Cape Canaveral

    Dag 13 - Cape Canaveral naar Miami
    * Vroeg weg
    - Ft Lauderdale
    - Shopping mall - Aventura Mall

    Dag 14 - Miami naar HUIS
    - Venetian Pool
    - Coral Gabes
    - Vertrek naar huis @ 20.00 .. inchecken @ 16.00/17.00

    Nu is het zo dat de dagen dat we in Ft Myers en Naples zijn willen we 1 dag naar de Everglades Nation Park gaan + ook een airboot tocht maken. Heeft iemand van jullie ervaring met Gator Park? Hier kan je namelijk zo een airboot tocht maken (wat volgens mij NIET kan in het National Park zelf). Ook vroeg ik me af wat er beter zou zijn: van Ft Myers naar de Everglades rijden of vanaf Naples?

    Daarnaars weten we niet wat we kunnen doen in Ft Myers en Napels, zowiezo een beetje naar het strand... maar ook niet de hele dag. Weet iemand wat we daar kunnen bezichtigen/doen?

    groeten,

    Stefan



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •