Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 21 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 210

Onderwerp: Reisorganisatie: Exit Reizen

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Soest
    Berichten
    27

    Standaard

    Wij hebben in 1996 geboekt bij Exit Reizen. Dat is allemaal prima geregeld en goed verlopen.

  2. Top | #12
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    3

    Standaard

    Mijn ervaringen met Exit reizen is ronduit fantastisch te noemen.
    Wij hadden voor 2 weken geboekt vanaf 25 september. Helaas werd de vlucht geannuleerd. Martinair was totaal niet te bereiken maar toen ik Exit reizen belde hadden zij mijn voice mail al ingesproken (had mijn gsm alleen thuis laten liggen want die werkt toch niet in de states). Ze boden elke medewerking, zodra de omboeking van de vlucht geregeld was met martinair moest ik hun maar bellen, als dat na half 5 zaterdag zou zijn kon ik gewoon een bandje inspreken dan zou ze het regelen.
    Eenmaal thuis luisterde ik mijn voice mail af en bleek dat ze alweer hadden ingesproken om mij attent te maken op een mededeling op teletext. Waar stond dat we de volgende dag Martinair pas konden bellen. Met Martinair heb ik kunnen regelen dat de hele vakantie verplaatst werd naar 30 oktober en nog voor ik Exit had kunnen bellen, belde ze ons alweer OP ZONDAG!!! ze zijn meteen gaan bellen met Amerika en nog geen half uur later belde ze al om te zeggen dat het hotel voor de eerste week in Orlando alweer geregeld was. Ik kan jullie vertellen dat zoiets echt heel fijn is om te horen nadat je zo op schiphol hebt gestaan!!
    Petje af voor de service van Exit-reizen dus!!!!!
    Groetjes
    Andrea

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard

    Dat is toch wat je noemt een hele goede service. =D>

    Bedankt allemaal voor de info.

    Ik was een beetje wantrouwend want als ik hun prijzen vergelijk met andere, vliegtickets, hotels, vind ik ze goedkoper als wat ik tot nog toe tegen ben gekomen.
    Gelukkig is hier dan het forum waar ik jullie om info kan vragen.

    Mocht ik niets goedkopers meer tegen komen weet ik dat ik met een gerust hart bij hun kan boeken.
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  4. Top | #14
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Dat is echt goede service. Dat kom je in de reiswereld niet veel meer tegen.

  5. Top | #15

    Standaard exit reizen

    Ook wij hebben de vliegtickets besteld via exit en de goedkoopste waren inderdaad 275 euro excl.luchthaven maar deze waren volgens de medewerker al vrij snel verkocht en wij konden alleen nog de tickets van 299 euro excl.luchthaven dus dat is ook nog goedkoper dan de meeste reisorg. ik moet er wel bij vertellen dat dit de goedkoopste tickets zijn die rechtstreeks vliegen(martinair schiphol-orlando).Dus er zullen wel goedkopere tickets zijn maar niet rechtstreeks.Wij hadden ook nog het probleem dat wij meer beenruimte voor mijn man nodig hadden(hernia)en nu zullen zij voor ons proberen om dit voor elkaar te krijgen.Wij hebben alle medewerking van exit reizen tot nu toe en dat bevalt ons zeer goed.Al onze mails(en dat waren er genoeg)zijn zeer snel en vriendelijk beantwoord,dat zie je tegenwoordig niet meer zo gauw. Wij gaan indergeval 4-02-2005 t/m 11-02-2005 naar orlando met martinair en hopen een fantastische vakantie te hebben. :lol:

  6. Top | #16
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Goed dat ze proberen om extra beenruimte te vragen bij Martinair. Niet lullig bedoeld maar Martinair heeft nou eenmaal niet de meeste beenruimte van de carriers naar Amerika.

    Mocht het gelukt zijn, wil je dat dan even op het forum plaatsen? Ben namelijk erg benieuwd. In iedergeval, fijne vakantie alvast.

    Danny :lol:

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    24

    Standaard

    Hallo,

    Wij zijn afgelopen mei en begin november met Martinair naar Florida gevlogen.
    Beide reizen hebben we geboekt via Exit Reizen en inderdaad verlenen zij prima service.
    Mijn man is gedeeltelijk rolstoel gebonden waardoor wij extra beenruimte in het vliegtuig nodig hebben, en we kunnen niet tever achterin zitten.

    Exit reizen zegt te proberen hiervoor zorg te dragen, maar voor de zekerheid (ben een beetje een control freak....) heb ik gelijk toen ik m'n tickets had ontvangen rechtstreeks met het servicenummer van Martinair gebeld (020 - 60 11 703).
    Voor beide reizen werden goede plaatsen vastgezet voor ons. Er wordt trouwens wel een voorbehoud gemaakt dat indien Martinair het noodzakelijk acht je alsnog ergens anders komt te zitten, vandaar dat je je plaats niet kunt 'reserveren', maar er wel een optie op krijgt. We hebben zowel heen als terug 'koninklijk'gezeten......

    Al met al een zorg minder voor ons, en Exit reizen had, zonder dat ik er specifiek om had gevraagd, voor aangepaste kamers gezorgd in alle hotels die we hebben aangedaan....

    Groetjes,
    Karin

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard

    Al met al een zorg minder voor ons, en Exit reizen had, zonder dat ik er specifiek om had gevraagd, voor aangepaste kamers gezorgd in alle hotels die we hebben aangedaan....
    Dat is nog eens service en kom je niet vaak meer tegen!! =D>
    Helaas hebben we (misschien) te lang gewacht. Toen ik Exit gevonden had, vond ik de prijzen best wel laag vergeleken met andere organisaties.
    Ik heb oa hier en bij Exit zelf eerst info opgevraagd om te zien wat voor bedrijf dit was.
    Toen ik een reservering wilde maken, bleek dat er voor onze terugvlucht gaan plaats meer was, helaas. :cry:

    Ik zal Exit voor de volgende vakantie's zeker in de gaten houden.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 08:23. Reden: quote ingekort
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  9. Top | #19
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard

    Ik ben dus (voor de verandering) NIET tevreden over Exit-reizen! Zowel over hun manier van communiceren als het aanbod welke ze ons voorschotelden.

    Wij hebben vorige week via de mail een offerte aangevraagd bij Exit-reizen. Wij zijn ons namelijk aan het voorbereiden op een reis naar de Westkust van USA (sorry, geen Florida dit keer)

    Onze offerte bestond uit de vliegtickets, autohuur en de eerste overnachting in San Francisco.

    Wat kregen we terug? Een mailtje met de totale kosten (geen specificatie of iets dergelijks dus). Vergelijken of er ergens anders goedkopere vliegtickets of autohuur te krijgen was, zat er niet in. Wij zijn hiermee ook niet accoord gegaan. Het was namelijk wel een behoorlijk bedrag en dan willen we ook weten waaraan we dat uitbesteden.

    Dus ging er een mailtje retour met de vraag of dit bedrag gespecificeerd kon worden. Kregen we een mailtje van hun terug dat ze dit niet konden doen, want dit betrof een pakketreis en dat is goedkoper dan alles apart.

    Wederom ging er een mailtje retour dat we uiteraard snapten dat pakketreizen goedkoper zijn, maar dat we toch graag alles gespecificeerd wilden hebben. Bedoel, hun komen toch ook aan dat bedrag? Leg dat dan eens uit!

    Het derde mailtje van hun stond uiteindelijk alles mooi gespecificeerd. Wat bleek: via vliegtarieven.nl zagen we dat Exit-reizen voor dezelfde vlucht 39 euro p.p. meer hadden gerekend en voor de luchthavenbelasting 55,17 euro p.p. meer.

    Voor het hotel had exit-reizen 59 euro per persoon per nacht gerekend (voor 2 personen dus: 118 euro). Op Expedia.nl zagen we dat zelfde hotel 48 per kamer per nacht was. Dan gaan er toch wel wat vraagtekens bij me boven m’n bolletje cirkelen!

    Alleen de autohuur is bij hun de goedkoopste. Maarja, via American Estates scheelt dit maar 10 euro per week (en onze planning is 3 weken).

    Wij hebben inmiddels de vliegtickets (E-tickets) geboekt bij vliegtarieven.nl (en ze zijn zelfs al via mail binnen, Jahoe!). Nu de autohuur nog. En qua hotels weten we niet of we deze van te voren hier in Nederland boeken of dat we de eerste nacht boeken en dan op de bonnefooi gaan.

    Dus nee, wij zijn niet tevreden over Exit-reizen. Maar hoe hun zijn qua afhandeling als je eenmaal geboekt hebt, kunnen wij dus niets over zeggen. Misschien dat dit wel positief zou uitpakken...
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    22

    Standaard

    Ik heb bij Exit voor april een aantal vluchten geboekt (A'dam-Washington-NewYork-Washington-Orlando-Washington-A'dam). Bij een reisbureau was ik 615 euro kwijt, Exit bood me dit met United Airlines aan voor 495!! Zeer correcte en snelle bevestiging via mail. Direct inzage in vluchttijden en voorlopige stoelnummers. Een aanrader dus.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •