Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 21 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 210

Onderwerp: Reisorganisatie: Exit Reizen

  1. Top | #111

    Standaard Re: Ervaring met Exit Reizen.nl/goedkope vliegtickets

    Ga ook met exit reizen en ben erg benieuwd. vindt de prijzen wel meevallen daar. En heb zelf met behulp van exit medewerkers de pakketreis veranderd omdat ik ook graag naar Bryce canyon wil. Wat ik bedacht had was volgens hun te ver uit de route. Ze geven je dus niet onmogelijke kilometers om te rijden. We gaan Eerst naar New York vliegen dan door naar Californie. Vanuit daar nog zes dagen Orlando en toen bleek dat de vliegtax was vervallen heb ik zonder moeite nog twee dagen Washington bijgeboekt omdat we daar toch weer kwamen om door te vliegen naar Amsterdam Het enige wat ik een beetje vervelend vindt is dat je moet overstappen Vanuit Washington naar New york en dan twee uur moet wachten voor je verder kan vliegen. Verder vindt ik de prijs okay 1800 voor 24 dagen inclusief internationale vluchten.tijden van vliegen zijn ook zeer gunstig be halve in een geval dat we in de avond aankomen en een dag kwijt zijn. Inclusief auto en hotel. Mijn dochtertje van 9 betaalt 900 euro. Heb er erg veel zin in.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 08:07. Reden: regeleinden eruit gehaald

  2. Top | #112
    Vaste Bezoeker oma van tijn's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    nijmegen
    Berichten
    96

    Standaard Re: Reisorganisatie: Exit reizen

    Ook wij hebben onze vlucht naar Orlando geboekt via Exit-reizen. Wij vliegen op de 28ste augustus en komen de 15 september terug. Bij de vlucht zit een MVP (7 personen). De afhandeling van vraag en reactie was snel en correct. Voor ons was Exit-reizen ook qua prijs uitstekend.

  3. Top | #113

    Standaard Re: Reisorganisatie: Exit reizen

    Wij zijn nu een paar weken terug uit Florida en hadden de reis ook bij Exit Reizen geboekt.

    In Nederland hadden we al flink moeten bellen en mailen om alles goed geregeld te krijgen (steeds maakten ze dezelfde fouten: geboortedata verkeerd, verkeerde maaltijden, te weinig stoelen ) maar alles leek uiteindelijk op papier in orde.

    Totdat we terug wilden vliegen vanuit Miami en bleek dat onze jongste zoon niet mee mocht omdat Exit dacht dat hij alleen heen vloog :-s. Na enorm veel gedoe met allerlei baliemedewerkers en douanemeneren mocht hij toch mee. Maar niet dankzij Exit. Volgende keer boeken we ergens anders.

  4. Top | #114
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Reisorganisatie: Exit reizen

    Geen enkele slechte ervaring met Exit, ik vind dat ze altijd heel scherpe fly-drives hebben (vlucht+auto). De villa kun je heel makkelijk zelf huren, er staan heel veel tips, sites en ervaringen van Florida-gangers op dit forum.
    Laatst gewijzigd door sonja; 05-06-09 om 20:17. Reden: typefout

  5. Top | #115
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    KRIMPEN AAN DEN IJSSEL
    Berichten
    13

    Standaard Re: Reisorganisatie: Exit reizen

    HOI EDDY
    wij hebben bij exit geboekt , wij hebben een pakket geboekt.
    3 weken 4 slaapkamer villa met zwembad
    vlucht met tussen landing wasington
    auto minivan
    voor 6616,00 voor 4 volwassen en 2 kinderen
    wij vertrekken op 1 augustus
    succes met jekeuze temaken

  6. Top | #116
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Bij Exit begint het hoogseizoen dit jaar op maandag

    Hoi FLorummers,

    Zojuist onze zomervakantie naar FL weer geboekt joehoe! maar dat ging niet helemaal zonder slag of stoot.

    Wat mij opviel is dat ik op zaterdag 3 juli (de eerste dag schoolvakantie nl-midden) nog tegen laagtarief kon boeken bij Exit reizen. Wel vanaf Brussel want Schiphol was al vol. Voor €535 p.p. was ik klaar (United via Washington). Een medewerker van het reisburau legde me uit dat de hoogseizoenprijzen op maandag begonnen. Vanaf maandag konden ze niet goedkoper meer dan € 1060 ...

    Het is dus kennelijk mogelijk om met schoolgaande kinderen nog net voor het hoogseizoen uit te gaan. FWIW, als iemand nog op het punt staat om rond deze tijd te boeken.

    Op de vliegticketsites kom je op dit moment op zijn goedkoopst tussen 950 en 1000 euro uit.

    In ons geval gaan mijn zoon en ik alvast vooruit (doen we vaker, 'kwartier maken' noemen we dat altijd) en komt mijn vrouw i.v.m. werk pas de donderdag erop met een duur vliegticket van US Airways (€960) via vliegtarieven.nl. Hebben we ons toch heel wat eurootjes weten te besparen door een aantal dagen vooruit te gaan.. en ik zit weer 3 1/2 week in Florida!=D>
    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 13-02-10 om 14:10.

  7. Top | #117
    Vaste Bezoeker tamaar's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    55

    Standaard Re: Bij Exit begint het hoogseizoen dit jaar... op maandag

    wij hebben ook geboekt via exit reizen en vertrekken op 18 aug.
    Volgens exit reizen begint het na seizoen op 16 aug.
    Voor mijn gevoel is dat nog hoogseizoen maar voor exitreizen niet.
    Het scheelt wel heel veel geld, terwijl de kinderen hier dan nog vrij zijn. (zuid)
    Maar wat ik begreep beginnen de scholen in amerika weer op 20 aug.
    Dus je kan ook met schoolgaande kinderen in het naseizoen, alleen wordt dat wel heel krap

  8. Top | #118
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    26

    Standaard Re: Reisorganisatie: Exit reizen

    Heeft iemand van jullie ervaring met de vliegtickets van Exit reizen ? Wij hebben onze reisbescheiden ontvangen, maar daarin staat dat we E-tickets hebben ( waarvan ik dacht dat we die gewoon uit moesten printen ) en dat we bij de incheck-balie gewoon onze paspoorten en evt. vluchtgegevens moesten laten zien en dat het dan akkoord is, hebben jullie dat ook weleens gehad ?

  9. Top | #119
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisorganisatie: Exit reizen

    E-ticket hoef je in principe niet uit te printen. Die is namelijk aan je paspoort gekoppeld.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #120
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    20

    Standaard Re: Reisorganisatie: Exit reizen

    Wij zijn ook met Exit reizen naar Florida geweest totaal geen problemen ondervonden. Alleen op de heenreis konden er geen boarding passen geprint worden voor de aansluitende vlucht maar dat is ook allemaal prima opgelost. Wij vonden wel op de terugreis de verzorging veel beter dan op de heenreis.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •