Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 21 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 210

Onderwerp: Reisorganisatie: Exit Reizen

  1. Top | #101
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: Wie heeft ervaring met Exit reizen?

    Ook wij zijn in 2006 met Exit naar Florida geweest.
    Alles is goed geregeld geen problemen ondervonden.
    Alleen kun je veel geld besparen als je alles zelf regelt,het schema van Exit zit nogal strak in elkaar.

    Dennis

  2. Top | #102
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    66

    Standaard Re: Wie heeft ervaring met Exit reizen?

    Ook wij hebben via Exit onze vliegtickets en huurauto bij Dollar gereserveerd. Alles was in orde. Onze vliegtickets waren e-tickets en de voucher voor de huurauto werd ons opgestuurd naar Belgie. Onze vele vragen werden snel beantwoord door ene Anja. Vlotte service en volgens mij goed in prijs. Onze rondreis hebben wij zelf uitgestippeld, dan ben je vrijer...
    Verder goede reis gewenst !

  3. Top | #103
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    90

    Standaard Re: online reisburo exit-reizen

    Beste Danny,

    Vorig jaar hebben mijn vrouw en ik een Fly-Drive naar Atlanta geboekt via Exit-reizen. Ik kan niet anders zeggen dan dat alles prima geregeld was, geen enkele negatieve opmerking. Sterker nog we zijn voor komende vakantie \\/in oktober ook al met Exit-reizen bezig om dit wederom door hen te laten regelen.

  4. Top | #104
    Regelmatige Bezoeker Melanie's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    30

    Standaard Re: online reisburo exit-reizen

    Ik ga al 3 jaar naar Orlando wat ik elke keer boek via Exit reizen, nog geen enkele keer wat te klagen gehad! Ook dit jaar weer een fly en drive naar Miami en Orlando geboekt bij Exit \\/ Kannie wachten totdat het weer september is! Veel plezier daar

    groeten Melanie
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 08:01. Reden: lege regels eruit

  5. Top | #105

    Standaard Slechte ervaring Exit reizen

    Ik heb helaas slechte ervaring met mijn reisorganisator Exit reizen.

    Voor het laatst naar Amerika geweest (Orlando en Miami) met de kinderen in 1978. Nu van 10-08-2008 tot 26-08-2008 met de volwassen kinderen en kleinkinderen. Wat kan een mens beter wensen. De reis geboekt bij Exit Reizen.

    We zouden van Washington naar Orlando vliegen met United Airlines, maar het vliegtuig was overboekt. En daar stonden we met 9 man incl. twee kleine kinderen.(2 en 5 jaar oud) Twee uur later konden we alsnog vliegen, ging ook niet door. Toen de volgende ochtend .... dus hotel genomen met alle kosten o.a. taxi. Ook die vlucht ging niet door! Klachten brief en declaratie neergelegd bij Exit reizen, die de klacht weer doorstuurde aan United Airlines.
    Die zich weer op hun beurt verschuilen achter overmacht vanwege weersomstandigheden.

    Wij ons weer tot Exit gemeld daar wij vinden dat we met hun zaken hebben gedaan. Uiteindelijk besloten we onze huurauto inplaats van in Orlando in Washington op te halen. Inplaats van twee uur vliegen werd het een auto rit van 16 uur om in Orlando te komen. Iedereen was kapot. Exit wil alleen tegemoet komen in de kosten van een luxere huurauto die wij ongevraagd kregen. Van alle gemaakte kosten willen ze verder niets vergoeden.

    Heeft iemand goede raad wat voor stappen wij nog kunnen ondernemen om te krijgen waar we recht op hebben?

    Groetjes Tonnie Hessels

    Moderator Mickey99: samengevoegd met een bestaand topic over ervaringen met Exit-Reizen
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 23-10-08 om 18:19. Reden: lettertype standaard gemaakt

  6. Top | #106
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    68

    Standaard Re: Slechte ervaring Exit reizen

    Helaas zijn weersomstandigheden een geldige reden voor vertraging of annulering. Het verbaast me echter dat men jullie geen overnachting heeft aangeboden, dit is standaard procedure bij een annulering. Of de claim hiervoor bij Exit of bij United neergelegd moet worden weet ik niet, wellicht kan iemand anders daar iets zinnigs over melden.

    Kijk ook eens op: http://www.aviaclaim.eu

  7. Top | #107

    Standaard Re: Slechte ervaring Exit reizen

    Wij kregen van de vliegmaatschappij kortings bonnen voor het hotel. Maar die waren niet geldig zeiden ze daar aangekomen. Ja ja .... en na een dag reizen een een dag vliegveld ben je zo blij als je wat kan rusten.

    Die link die je doorstuurde had ik ook al naar voren getoverd, maar ja recht hebben, en je recht krijgen zijn er twee.

    Tonnie
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 08:04. Reden: lege regels eruit

  8. Top | #108
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Wie heeft ervaring met Exit reizen?

    Voor die eerste, zoals je zegt, overboekte vlucht had je i.i.g. gratis hotelvouchers moeten krijgen. Wij hadden vorige week vertraging van AMS naar IAD en krigen met z'n drieën direct vouchers voor 2 kamers, en standby tickets voor de volgende aansluiting naar Orlando 4 uur later. En een boeking op een vlucht voor de volgende dag. Konden we zelf kiezen. Gelukkig zijn we op de volgende vlucht gemoffeld, dus was het andere niet nodig.

    Als de daar op volgende vluchten voor jullie niet door gingen door slecht weer, heb je inderdaad nergens recht op, helaas. Pech voor jullie en United is gevrijwaard, want ze hebben jullie op de eerstvolgende vlucht geplaatst, en die ging dus niet door vanwege (lees ik) weersomstandigeheden.
    Ik had van Exit wel wat meer inspanning, of coulance verwacht.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #109
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Breda
    Berichten
    29

    Standaard Re: Wie heeft ervaring met Exit reizen?

    Wij zijn dit jaar met Exit geweest. Ik vond het prima. Goede mensen aan de telefoon en ook uitgebreide goede reacties via de mail.
    De reis zelf was prima. We hadden een pakket met middenklasse hotels. Ik heb niets te klagen gehad wat dat betreft, alles prima geregeld.
    Voor ons was het de eerste rondreis ergens dus vonden we het wel prettig dat de alles vastlag. Ik zou het nu niet meer doen. Het is toch ook wel fijn als je je eigen route en tijd kunt bepalen.

  10. Top | #110
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Vlakbij Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Wie heeft ervaring met Exit reizen?

    Net terug van een bij Exit geboekte vakantie. Tijdens het boeken, na het boeken werden alle vragen enz zeer snel beantwoord of verder geregeld. Tijdens de reis was alles in orde met auto en diverse hotels. Dus geen slechte ervaring.
    Het probleem met de vlucht waar Tonniehes over schrijft kan Exit in eerste instantie niets aandoen. Ook zijn zij niet verantwoordelijk voor de kosten. Had wel verwacht dat ze zouden helpen bij advies hoe verder. Vertragingen zijn hooguit bij een reis/annuleringsverzekering te verhalen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •