Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 21 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 210

Onderwerp: Reisorganisatie: Exit Reizen

  1. Top | #81
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: ervaring gevraagd: fly en drive Exit reizen

    Dat valt mee, maar let op: de auto is voor dit bedrag alleen maar WA-verzekerd. Het is verstandig om een uitgebreider pakket bij de autohuur te nemen, waarvoor je uiteraard wel (veel) extra betaald. In zo'n uitgebreider pakket zitten aanvullende verzekeringen (de claims in de VS kunnen erg hoog zijn!), de mogelijkheid om extra bestuurders te registreren, vaak ook een tank benzine (dus vol meenemen en leeg afleveren) en alle lokale belastingen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 07:53. Reden: full quote eruit

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #82
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: ervaring gevraagd: fly en drive Exit reizen

    Wij hebben jaren terug fly&drive geboekt bij Exit reizen. We moesten een vermogen bij betalen aan verzekeringen etc bij het afhalen van de auto in Orlando. Dus als je bij ze boekt neem dan een aanbieding met alle verzekeringen en lokale belasting enz. Maar alles los boeken kan voordeliger zijn.

  3. Top | #83
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    13

    Standaard Re: ervaring gevraagd: fly en drive Exit reizen

    Hallo Ilssse,
    Wij hebben 2x bij Exit een fly & drive geboekt: 1 x voor 3 weken naar California en 1 x voor 3 weken naar Florida (vertrek in november dit jaar). Zowel de prijs als de service bevallen ons bij Exit. Het ligt er wel aan in welk seizoen je gaat, ze zijn niet altijd de goedkoopste.

    Suc6!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 07:54. Reden: lege regels eruit

  4. Top | #84
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    90

    Standaard Re: ervaring gevraagd: fly en drive Exit reizen

    Beste Ilssse,

    Wij hebben dit jaar ook voor het eerst geboekt bij Exit reizen, wij vliegen 11 oktober naar Atlanta waar we de auto ophalen en bij familie langsgaan, we gaan eerst voor 1 week naar Nashville en vervolgens naar Orlando en Clearwater/Tampa/St.Petersburg.

    Tot nu toe prima behandeld door Exit reizen, ze reageren snel op mails die je verstuurd, je moet inderdaad wel heel goed opletten wat er allemaal wel en niet in het Fly-drive pakket zit, zoals Michael66 ook al aangeeft, dus goed informeren :-k.
    Ik ben de afgelopen 6 jaar naar de USA gevlogen (vaak Atlanta, maar ook naar Miami en Orlando) en heb ook altijd bij Exit reizen gekeken, dit is het eerste jaar dat zij als voordeligste aanbieder uit de bus zijn gekomen, vandaar dat ik bij hen geboekt heb.
    Mocht het later (na de vakantie) toch nog tegen gevallen zijn zal ik je dat zeker laten weten,

    Groet,
    Bert

  5. Top | #85

    Standaard Re: ervaring gevraagd: fly en drive Exit reizen

    Wij zijn net terug van 10 dagen Florida, geboekt met Exit Reizen. We hadden het 'zilver' pakket gekozen voor de "Sun&Fun" rondreis. Mede omdat de hotelrecenties die aangeboden werd bij het 'bronze' pakket op internet niet zo best waren hebben we voor 'zilver gekozen, en het scheelde niet veel in prijs...
    Reis verliep echt SUPER, alles goed geregeld, hotels waren prima (Clarion Maingate in Orlando, Hampton Inn Fort Myers, Best Western in Miami) enige minpuntje was dat vooral in Fort Myers het hotel vrij afgelegen lag, niet echt bij strand in de buurt, maar ja, we hadden toch een auto:smile:
    Bij het verhuurbedrijf was alles ook goed geregeld, we kregen een GPS aangeboden voor 11 dollar per dag, en na enige onderhandeling mochten we zelf kiezen welke auto we daarbij wilden hebben:smile::smile: Dat werd dus een Ford Mustang convertible\\/ wat hebben wij genoten van het cruisen met open dak! En ik moet zeggen dat die gps ook echt superhandig was, echt aan te bevelen. Kortom, ik zou zo weer met Exit gaan, ze bieden een degelijk pakket aan, reageren snel op de e-mails, alles is mogelijk (wij hebben pakket verlengd met 1 nacht Miami) prettige organisatie!
    Voor iedereen die nog naar Florida gaat, fijne vakantie!!!!

  6. Top | #86
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Exit reizen

    Tsja, ik heb wel eens gekeken bij Exit reizen een tijd geleden toen waren er veel addertjes onder het gras waardoor je uiteindelijk toch meer betaalde.
    Ik zelf boek meestal wel bij ANVR/SGR organisaties, aan de SGR heb ik meestal niet veel omdat ik geen pakketreizen boek en je dan geen recht hebt op uitkering bij problemen.

    Dat probleem is overigens bij de meeste organisaties ondervangen door de ticketgarantie / verzekering die uitbetaald bij problemen.

  7. Top | #87
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Exit reizen

    Hoi,
    Exit Reizen is één van de reisorganisatoren die geregeld worden aangehaald op dit forum. Probeer de zoekfunctie maar eens.

    ANVR-lidmaatschap zegt niet altijd wat. Wat het wel zegt als ze geen lid zijn is dat ze hun lidmaatschapsgeld niet omslaan in de prijzen van je reis.

    Addertjes? Nou nee. Maar de pakketreizen zijn (bij de meeste reisorganisaties) nogal krap ingericht. Krap? Ja, met de kleinste auto en het beperkste verzekeringenpakket, de minimale hotels, de vlucht met het laagste tarief (wat vaak niet meer te boeken is). Laat je dus niet leiden door de aanbiedingsprijs, maar vraag ze een offerte voor wat/wanneer jij wilt.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-08 om 08:38.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #88

    Standaard Re: Exit reizen

    In 1995 en 1996 met Exit reizen naar de States geweest en zonder problemen!:razz: Toen beide keren een fly-drive geboekt, vlucht via United Airlines en auto via Alamo :ideazorg wel dat je het gold pakket boekt anders komen er kosten bij, mits je goed verzekert wilt zijn)

    Natuurlijk is het inmiddels wel ruim 12 jaar geleden, maar toen was alles goed geregeld.

  9. Top | #89
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard Re: Exit reizen

    Ook wij hebben in 94 twee maal geboekt bij Exit reizen. Uitstekend geregeld allemaal. Bestaan dus ook al heel wat jaartjes. De goedkoopste zullen ze niet vaak zijn, maar net als Jan Doets, heeft men erg veel ervaring in op maat reizen.

  10. Top | #90

    Standaard Re: Exit reizen

    Juist terug van 3 weken Florida via Exit Reizen, en was perfect geregeld.

    Verzekering van de auto was full option. De hotels waren perfect, meer als we verwacht hadden. Kleine problemen die we via de mail melden werden onmiddellijk opgelost; en daarna werden we dan gebeld op de hotelkamer.

    Niets mis met Exit Reizen.

    P.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •