Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 21 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 210

Onderwerp: Reisorganisatie: Exit Reizen

  1. Top | #61
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Ervaring met Exit Reizen.nl/goedkope vliegtickets

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cat&Jo Bekijk Berichten
    Als iemand mij een reis aanbiedt INCLUSIEF vlucht EN hotel en ik reageer daarop dat ik DEZE aanbieding graag wil boeken, gaat men er van uit dat dit er dan ook bij zit!
    En als Exit-Reizen dan de fout maakt om op de rekening of iets dergelijks een deel weg te laten, dan ligt de schuld bij de klant omdat deze niet goed op de rekening heeft gekeken???

    Aparte manier van handelen.

    Natuurlijk ben je als klant ook wel verplicht om te controleren wat op je voucher staat welke je na boeken hebt gekregen (zeker bij Exit-Reizen blijkbaar), maar om nou de klant de schuld te geven als ze dat niet gedaan hebben terwijl Exit-Reizen de fout heeft gemaakt....
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  2. Top | #62
    Vaste Bezoeker remcozoon's Avatar
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    50

    Standaard Re: Ervaring met Exit Reizen.nl/goedkope vliegtickets

    OOk ik heb bij exit reizen geboekt... en naar tevredenheid. ik heb ze een aantal keren gebelt voor vragen en kreeg altijd duidelijk antwoord. Spaarde altijd de vragen even op....

    In de bevestiging die ik over de mail kreeg stonden ook heel duidelijk de hotel namen vermeld... ik kan niet begrijpen dat je dat niet ziet... en anders zie je het toch wel een de prijs>:?: kijk maar hier onder een gedeelte uit mijn bevestigings mail.
    Op pakketreizen zijn de voorwaarden van “Stichting Garantiefonds Reisgelden” (SGR) van toepassing.

    In de reissom is het volgende begrepen: vluchten volgens bijgevoegd schema.
    4 overnachtingen in Hotel Sheraton World Resort - Orlando vanaf 28 Jul 2006
    1 overnachting in Hotel Hampton Inn & Suites - Fort Myers vanaf 1 Aug 2006
    2 overnachtingen in Hotel Trianon Bonita Bay - Bonita Bay vanaf 2 Aug 2006
    2 overnachtingen in Hotel Clinton - Miami South Beach vanaf 4 Aug 2006
    * Cruise naar de Bahamas vanaf Fort Lauderdale.
    2 overnachtingen in Hotel Sheraton At Our Lucaya vanaf 6 Aug 2006
    2 overnachtingen in Hotel Clinton - Miami South Beach vanaf 10 Aug 2006
    4 overnachtingen in Hotel Courtyard By Marriott Kauai vanaf 12 Aug 2006
    15 dagen Dollar huurauto (Groep L4) vanaf 28 Jul 2006. Afhalen Orlando Airport. Teruggave Miami Airport. Dollar huurauto met onbeperkte mijlen, incl. wettelijke W.A. , LDW en SLI verzekering, extra bestuurder, Customer Facility Charge (CFC),1ste tank benzine, lokale belastingen

    Maar goed.. vrienden van mij hebben na mij daar nu voor de tweede keer geboekt en ze zijn ook super tevreden.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 07:45. Reden: Witregels verwijderd, standaard lettertype


    1992 rondreis ( Miami, Daytona, St Augustine, Orlando , Napels , Key West)2006 Florida( Orlando, Napels, Bonita Springs,Miami)-->Bahama's--> Kauai Hawaii , 2022 back to Florida

  3. Top | #63
    Vaste Bezoeker Norbert's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Westland
    Berichten
    62

    Standaard Reisbureau (exit-reizen)

    Hallo,

    Even een (dom?) vraagje;
    Ik heb bij exit-reizen de offerte van een florida fly/drive goedgekeurd en hij gaat nu definitief worden. Echter, het reserveren van vliegtickets en hotels gaat pas gebeuren op het moment dat het volledige bedrag van de reis bij ze binnen is. Dat is opzich logisch, maar hoeveel zekerheid heb ik dan dat we ook daadwerkelijk op de afgesproken dagen/tijden vliegen en in de afgesproken hotels kunnen verblijven? Het overmaken van het bedrag neem namelijk nog wel wat dagen (lees een week) in beslag en dan kan de betreffende vlucht en/of hotels misschien wel volgeboekt zijn?

    Gr,
    Norbert.

  4. Top | #64
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Reisbureau (exit-reizen)

    Wij hebben diverse keren bij Exit geboekt en nooit een probleem gehad.

    Net wat je zegt, pas als de betaling bij hen binnen is, zijn de vluchten definitief. Het is alleen zo dat ze de vluchten "in optie" zetten en zo kunnen ze de vluchten enige dagen vastzetten. Waarschijnlijk is het in jouw geval ook zo met de hotels omdat het een pakketreis is?

    Het lijkt me trouwens wel erg lang dat het een week duurt voordat de betaling bij hun binnen kan zijn. Tegenwoordig is het met internetbankieren meestal dezelfde dag, of anders 1 á 2 dagen later, bij de ontvanger bijgeschreven.

    Maar als je binnen de gevraagde termijn tot betaling overgaat heb je de tickets voor de afgesproken prijs en de afgesproken tijden. Let wel op: de vliegtijden zijn altijd onder voorbehoud. De luchtvaartmaatschappijen kunnen deze altijd nog veranderen zonder dat Exit (of een ander reisbureau) hier iets aan kan doen.

    Groet,
    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  5. Top | #65
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Reisbureau (exit-reizen)

    Ik vind het vreemd dat je eerst alles moet betalen voordat de boekingen definitief zijn. Bij vluchten boeken kan ik mij iets vorstellen dat deze 100% betaald moeten zijn alvorens ze de tickets uitprinten (zeker in de goedkopere tarieven). Bij hotels/ motels etc vind ik dit vreemd,.

    Een aanbetaling prima, maar meteen alles betalen. Heb ik in ieder geval nog nooit gedaan. Of je moet een boeking doen, en een paar dagen of weken later met vakatie gaan. Waar ik heb geboekt, eerst een aanbetaling gedaan. En 2 maanden voor vertrek het resterende bedrag overgemaakt. +/- 14 dagen voor vertrek krijgen we alle tickets en vouchers.

    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 07:46. Reden: lege regels eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  6. Top | #66
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisbureau (exit-reizen)

    Uit hun algemene voorwaarden:

    Betalingsvoorwaarden
    Houdt u er rekening mee dat u bij boeking terstond een aanbetaling van ten minste € 150 per persoon dient over te maken en dat de rest van uw reissom, zonder dat wij u daarvoor een herinnering sturen uiterlijk 28 dagen voor vertrek voldaan dient te zijn. In uw bevestiging en factuur staat het e.e.a. duidelijk vermeld.


    -----------
    Een aanbetaling lijkt me redelijk, een volledige betaling is niet gebruikelijk bij een reisburo. Of je moet binnen 28 dagen vertrekken op het moment van boeken
    Laatst gewijzigd door Njit; 19-03-07 om 16:21.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #67
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Reisbureau (exit-reizen)

    Wij hebben voor onze aankomende vakantie wel in 1 x het hele bedrag van de tickets betaald omdat het hier om een aanbieding ging.

    Dit stond ook duidelijk in de nota die we van hun ontvingen:
    Aangezien voor deze special de vliegtickets binnen 48 uur geprint dienen te worden, dient uw betaling binnen 48 uur na boeking bij ons binnen te zijn(bijv. via internet- of telebankieren). Indien uw betaling niet op tijd bij ons is bijgeschreven, behouden wij het recht uw reis te annuleren –tegen onze annuleringsvoorwaarden- of eventuele tariefverhogingen aan u door te belasten. Voor vertraging bij het versturen van reisbescheiden, veroorzaakt door te late
    betaling, dragen wij geen verantwoording.

    De voorgaande keren dat wij via Exit geboekt hebben, hebben wij meestal kort van tevoren geboekt en zo dan ook in 1 x het hele bedrag van de tickets betaald. Wij boeken trouwens meestal alleen vliegtickets bij hun en boeken de hotels apart. Dus qua hotelreserveringen heb ik geen ervaring met Exit maar zoals in de Algemene voorwaarden staat (zie reactie van Njit) moet de betaling dus normaal uiterlijk 28 dagen voor vertrek binnen zijn.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  8. Top | #68
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reisbureau (exit-reizen)

    Betse Norbert,
    Er is er maar één die je definitief een goed antwoord kan geven, en dat is Exit Reizen zelf.

    Ik raad je aan om gewoon eventjes met ze te bellen en ze de kans te geven e.e.a. god uit te leggen. Je zult zien dat het allemaal zo'n vaart niet loopt.

    Succes!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #69
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Re: Reisbureau (exit-reizen)

    Ik vind het ook vreemd dat je alles al moet betalen. Ik heb ook wel eens een fly-drive via hen geboekt maar kon volstaan met een aanbetaling.
    Alleen als je allleen een vlucht boekt ergens, dan moet je die in een keer betalen.
    Of misschien wil je op korte termijn vertrekken, dan kan het ook zijn dat je alles in een keer moet betalen.

    Jackie

  10. Top | #70
    Banned User
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    18

    Standaard

    "Seat Only" heeft in de meeste gevallen een ticketing date van 3 dagen verder.
    IT tarieven 2 tot 3 weken voor vertrek.

    Daar het hier EXIT Reizen betreft, en direct bij United boekt, kan ik begrijpen dat ze nét zoals ieder ander "Seat Only" verkopen met een betaling binnen deze vereiste ticket tijd.

    KLM heeft standaard 90 en 100 dagen voor vertrek, maar dit zit in een heel ander prijssegment.

    Dus boek je een "Seat Only" of een "Special" zoals velen dit noemen heeft de ticket altijd een tickettijd van 3 dagen, in dit geval handelt EXIT Reizen correct.

    Zou je de ticket ná die tijd willen ticketten komt het systeem terug met een mededeling dat dit niet meer mogelijk is.
    Want de reservering is inmiddels automatisch uit het systeem gehaald door de airline.

    Voor een Fly-drive kun je een IT tarief gebruiken. (zie mijn vorige bericht hierboven)TENZIJ men een leuk extra laag tarief wilt bieden dan gebruikt men een "Seat Only" De prijs van IT ligt vaak een paar procent hoger.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-11 om 08:44. Reden: 1+1



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •