Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 21 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 210

Onderwerp: Reisorganisatie: Exit Reizen

  1. Top | #41
    Vaste Bezoeker remcozoon's Avatar
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    50

    Standaard

    IK heb gelukkig een andere ervaring dan Micheal66 bij exit reizen. Bij mij lag de offerte binnen een dag in de mail box.. helemaal tot in detail.. zelf de vlucht nummers waren al bekend.
    een vriendin van mij kreeg haar offerte zelfs binnen een uur.

    Van de week werdt ik zelfs gebelt door hun dat er een verbouwing van het zwembad plaats vondt bij ons hotel in bonita springs... of ik niet een ander hotel wilde.. omdat ik overdag daar toch niet ben blijf ik daar maar ik vind het wel service.

    Na onze reis zal ik een volledig verslag doen van onze vakantie.. en alles in geuren en kleuren vertellen.


    1992 rondreis ( Miami, Daytona, St Augustine, Orlando , Napels , Key West)2006 Florida( Orlando, Napels, Bonita Springs,Miami)-->Bahama's--> Kauai Hawaii , 2022 back to Florida

  2. Top | #42
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard

    Hoe kan het toch zijn dat Exit-Reizen voor de één super z'n best doet, terwijl ze voor de ander gewoon helemaal niets doen?

    Onze ervaring (zie ook elders in dit topic, pagina 2 meen ik) is ook niet al te best. Je vraagt iets, maar krijgt totaal iets anders voorgeschoteld... Ik snap er niets meer van, terwijl bij de ander alles precies goed tot in de puntjes gespecificeerd krijgt...
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  3. Top | #43
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard

    Het klopt dat ik mijn offerte binnen 2 dagen in de bus had incl. vluchtnummers datums hotel alle prijzen en gewoon éen prijs niet dat je 100 verschillende toeslagen er nog bij moet tellen.


    Dennis

  4. Top | #44
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deh78
    en gewoon éen prijs niet dat je 100 verschillende toeslagen er nog bij moet tellen.
    Had je het trouwens echt als één prijs gekregen (dus als één getal)? Of had je het in ieder geval wél gespecificeerd gekregen en dan alles bij elkaar opgeteld incl. de verschillende toeslagen?

    Bedoel, wij kregen inderdaad één prijs (hotel, vliegtickets en autohuur) zonder specificatie wat het apart zou kosten. Ofwel: we konden niet zien of ergens anders de vliegtickets (wat dus achteraf wél het geval was) goedkoper waren. Na drie keer op en neer mailen kregen we het pas gespecificeerd voor onze neus. Ook hetzelfde hotel bleek via andere wegen goedkoper te zijn (Exit-Reizen gaf hetzelfde bedrag door, maar dan wel per persoon, terwijl we dus zelf ergens anders hetzelfde bedrag per kamer gevonden kregen...)

    Maar goed, dit verhaal heb ik dus al eens mogen vertellen :?
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  5. Top | #45
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard

    een vaste prijs waar alles in zit, het klopt dat je dan niet kunt verglijken met andere aanbieders.
    Maar omdat we geen ervaring hiermee hadden kwam Exit ons goed over en de recencie's die ik op internet gelezen had waren allemaal positief daarna heb ik ook geboekt.

    Hoe Exit precies te werk gaat merk ik straks vanzelf

    Dennis

  6. Top | #46
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deh78
    een vaste prijs waar alles in zit, het klopt dat je dan niet kunt verglijken met andere aanbieders.
    Dat is voor mij dus een reden om niet met ze in zee te gaan. Ik wil bij een reis altijd precies weten waar ik voor betaal
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #47
    Vaste Bezoeker remcozoon's Avatar
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    50

    Standaard

    Ik vond het juist erg prettig... gewoon 1 prijs en niets extra's er later bij.
    Iedereen shopt natuurlijk op zijn eigen manier.. ik wil gewoon 1 goede prijs en wil niet te lang er mee bezig zijn.

    Ik legde hun prijs naast die van een reiswinkel en dat scheelde mij enorm.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 07:36. Reden: full quote eruit


    1992 rondreis ( Miami, Daytona, St Augustine, Orlando , Napels , Key West)2006 Florida( Orlando, Napels, Bonita Springs,Miami)-->Bahama's--> Kauai Hawaii , 2022 back to Florida

  8. Top | #48
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Ze zijn wel goedkoper dan een reisburo maar niet in alle gevallen de GOEDKOOPSTE. En ik wil de kosten gewoon gesplitst hebben in vliegtuig, hotel, auto etc. Maar als je er tevreden over bent dan is het prima. Ieder shopt inderdaad op z'n eigen manier

    We boeken tegenwoordig alles zelf. Bevalt ons prima...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 07:36. Reden: full quote eruit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #49
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Wij boeken altijd de vliegreis zelf via vliegtarieven.nl of een vergelijkbare site. Huurauto's altijd via alamo.nl en het verblijf (en eventueel toegangspassen) in de Disney-resorts via onze Amerikaanse reisagente (Lynne Amodeo van Small World Vacations) waar we al jaren zaken mee doen.

  10. Top | #50
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    29

    Standaard

    11 daagse reis kostte bij Exit 1248 euro (de dag ervoor nog 1140, heel raar). Uiteindelijk zelf via United geboekt en bij Hertz in Nederland... en voila... 1095 euro! Daarvoor hebben we nu de vlucht inclusief alle toeslagen en een auto voor 11 dagen. Niet slecht!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •