Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 21 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 210

Onderwerp: Reisorganisatie: Exit Reizen

  1. Top | #141
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Reisorganisatie: Exit Reizen

    Tijdens onze West Amerika reis was er één verkeerde hotelvoucher meegegeven. Wij waren daar niet bekend en moesten de twee nachten zelf dokken. Ik heb meteen gemaild naar Exit Reizen.
    Toen ik thuis kwam had het hotel inderdaad twee nachten van de credit-card afgeboekt. Ik heb Exit Reizen hierover gemaild en binnen een week had ik het bedrag terug.
    Dus ik heb inderdaad vooralsnog geen slechte ervaringen met Exit....
    Ik durf het bijna niet hardop te zeggen....aangezien onze vakantie (26 mei) steeds dichterbij komt :-#

  2. Top | #142
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard Re: Reisorganisatie: Exit Reizen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk Berichten
    Ook mijn retour (binnenlandse vlucht) is wederom negatief veranderd. Nu 7 uren overstap, ipv de geboekte 2. Ik heb een mail naar Exit reizen verzonden met het verzoek tot aanpassing. De reactie zal ik hier meedelen.
    Zoals beloofd de reactie van Exit reizen. Ik had al een beetje meegewerkt en een alternatief voor de (retour) tussenvlucht gezocht en deze voorgesteld aan Exit. Hierop heeft men deze vlucht keurig voor mij aangepast en heb ik nu nog geen 2 uren overstaptijd in plaats van 7.
    Goed geregeld dus door Exit reizen. Kan niets anders zeggen =D>.
    Vrijdagavond gemaild en vanochtend om half tien, was het al geregeld.

  3. Top | #143
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Reisorganisatie: Exit Reizen

    Mazzelaar. [-(

    Maar het is je gegund. :razz:


  4. Top | #144
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Reisorganisatie: Exit Reizen

    Had in België gesneeuwt en deden 1 uur over 2km. Normaal zijn we binnen het uur in Zaventem. Dus ik bel naar Exit en ze zeiden dat Ik het moest regelen met United. Toch terug naar huis gereden en met huistelefoon gebeld naar Exit. Ze vertelden mij dat ik toch naar Zaventem moest omdat ik anders een no-show zou hebben. 4 uur hebben we ons leven geriskeerd en bij United vertelde ze doodleuk dat we ook mochte bellen?! Ze vonden een vlucht voor de volgende dag met weliswaar 4 overstappen, het was dat of niets. Gevraagd of ze ons dan een overnachting aanboden in Brussel, maar njet. Dus 4 uur terug naar huis.
    Voor hotel heb ik 1 maal proberen te bellen en het hotel heeft gefaxt. Maar je zit met 11 uur tijddsverschil. En ik moest de vlucht al zelf regelen, dus ...
    Nee echt geen exit meer voor mij...heb reeds meerdere malen bij nederlandse reisburo's geboekt, wegens zeer service-minded...maar hier was gewoon geen sprake van service.

  5. Top | #145
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisorganisatie: Exit Reizen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dinava Bekijk Berichten
    Had in België gesneeuwt en deden 1 uur over 2km. Normaal zijn we binnen het uur in Zaventem. Dus ik bel naar Exit en ze zeiden dat Ik het moest regelen met United. Toch terug naar huis gereden en met huistelefoon gebeld naar Exit. Ze vertelden mij dat ik toch naar Zaventem moest omdat ik anders een no-show zou hebben. 4 uur hebben we ons leven geriskeerd en bij United vertelde ze doodleuk dat we ook mochte bellen?! Ze vonden een vlucht voor de volgende dag met weliswaar 4 overstappen, het was dat of niets. Gevraagd of ze ons dan een overnachting aanboden in Brussel, maar njet. Dus 4 uur terug naar huis.
    Voor hotel heb ik 1 maal proberen te bellen en het hotel heeft gefaxt. Maar je zit met 11 uur tijddsverschil. En ik moest de vlucht al zelf regelen, dus ...
    .
    ...eigenlijk kan ik er geen touw aan vastknopen. Als ik je goed begrijp adviseerde Exit om United te bellen. Het enige juiste antwoord, lijkt mij. Maar dat heb je niet gedaan.....vervolgens loopt er van alles mis, maar wie kan daar onder die omstandigheden nu eigenlijk iets aan doen?

    Ennne, je leven riskeren als je niet harder dan 25 kon rijden. Dat zal toch wel meevallen, niet?



  6. Top | #146
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    93

    Standaard Re: Reisorganisatie: Exit Reizen

    Ik snap het ook niet. Als je 4 uur naar huis moet rijden en de volgende dag weer terug naar het vliegveld moet, dan pak je toch een hotel? Kan je later uitvechten wie het betaalt, maar naar huis rijden lijkt me geen slimme oplossing.

  7. Top | #147
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Reisorganisatie: Exit Reizen

    Ik heb de indruk dat Exit het juiste advies heeft gegeven. Kom je zonder opgaaf van redenen niet opdagen voor je vlucht, dan heb je sowieso geen recht op een vervangende. Bel je (onderweg) naar de luchtvaartmaatschappij, dan zullen ze je beslist proberen te helpen. Wat ze ook deden, goed het was een reis met een mijl op zeven, maar ze bieden het toch maar mooi aan, terwijl ze dat strikt genomen niet verplicht zijn. Dit zijn hoe dan ook geen omstandigheden waar je recht hebt op een hotelovernachting van de luchtvaartmaatschappij. Die zijn niet verantwoordelijk voor het verschijnen van hun passagiers op de luchthaven, wat het weer ook is.

  8. Top | #148
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Limburg, België
    Berichten
    101

    Standaard exit reizen aanbod

    Hoi allemaal,

    Ik heb een prijs gekregen van exit reizen!
    519 euro Brussel via Washington- Tampa. Met united airlines en prima vluchturen!

    30 maart - 12 april 2012

    DIt is ongelooflijk, want ik lig al wekenlang dagelijks te zoeken naar tickets en kom niet uit onder de 700 euro voor volgend jaar...

    Is dit dan wel normaal? Ik ben niet bekend met exit reizen.
    Graag jullie ervaring? Ik moest snel beslissen zeiden ze.

  9. Top | #149
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: exit reizen aanbod

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door julieke Bekijk Berichten
    ? Ik moest snel beslissen zeiden ze.
    Dat zou ik dan maar doen, straks zijn ze weg. Opschieten dus!



  10. Top | #150
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: exit reizen aanbod

    Meteen boeken en afrekenen zodat de tickets geprint zijn, dan heb je in ieder geval deze prijs en komt er geen toeslag meer op de tickets van brandstof e.d.




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •