Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 21 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 210

Onderwerp: Reisorganisatie: Exit Reizen

  1. Top | #51
    Regelmatige Bezoeker Tina's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    41

    Standaard

    Ja hoor, Exit-reizen is heel betrouwbaar en dienstverlenend. Wij hebben ook een paar keer via ze geboekt en alles ging perfect!
    Ons weblog van de afgelopen kerst:
    www.kerstinflorida3.blogspot.com

  2. Top | #52

    Standaard

    Onze buren boeken al vele, vele jaren bij Exit. En ze zijn er supertevreden over.
    Maar zelf boeken kan wel eens goedkoper zijn.

    ALs je lid bent van de ANWB en je vind het akkoord om vooraf te betalen dan kun je enorme kortingen krijgen bij Hertz. Gewoon Hertz Nederland bellen en je hebt een auto voor een tarief dat ik niet lager ben tegengekomen.
    Als je geen ANWB-lid bent, zou ik toch gewoon zeggen dat je het wel bent, want ik hoefde geen lidnummer of iets dergelijks door te geven...

  3. Top | #53
    Vaste Bezoeker remcozoon's Avatar
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    50

    Standaard Re: Ervaring met Exit Reizen.nl/goedkope vliegtickets

    Ik ben net een maandje terug van een reis via exit reizen... alles was gewoon top. ik kan geen negatief puntje bedenken .
    De hotels waren super.. we hadden 1 heel modern hotel in miami (clinton hotel) met grijs en blauw suede op de muren, eerst dachten we van jakes.. maar na een paar dagen was een onderdeel van je vakantie en hoorde het er helemaal bij.

    Vrienden van mij gaan nu met hun naar de west kust.


    1992 rondreis ( Miami, Daytona, St Augustine, Orlando , Napels , Key West)2006 Florida( Orlando, Napels, Bonita Springs,Miami)-->Bahama's--> Kauai Hawaii , 2022 back to Florida

  4. Top | #54
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: Ervaring met Exit Reizen.nl/goedkope vliegtickets

    Ook ik ben zeer tevreden over Exit reizen 2 weken lang via hun door florida gereisd nergens problemen. 4 x Best western Hotel 1x Hampton inn 1x Clarion Hotel Orlando. niks mis mee

    Dennis

  5. Top | #55
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    76

    Standaard Re: Ervaring met Exit Reizen.nl/goedkope vliegtickets

    Naar aanleiding van dit topic een offerte gevraagd bij exit-reizen, maar ze zijn een stuk duurder dan wanneer ik zelf alles boek. Op de tickets scheelt het al ruim €200. Het gaat om 2x ticket naar New York, autohuur 4wd van bijna 4 weken en drie nachten hotel in Manhattan. En hoogseizoen. Jammer ik had ook gehoopt op een "koopje".

  6. Top | #56
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: Ervaring met Exit Reizen.nl/goedkope vliegtickets

    Wij zelf gaan volgend jaar 3 weken naaqr de westkust. Ik ben zeker positief over Exit reizen maar volgend jaar zal ik niet bij ze boeken dit omdat ze geen goedde rondreizen naar de westkust aan bieden.
    Nu gaan we dus op zoek naar een andere aanbieder.
    Tips !!! kom maar op...

    Dennis

  7. Top | #57
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Ervaring met Exit Reizen.nl/goedkope vliegtickets

    Twee goede alternatieven. AV en AE reizen. Maar die worden eigelijk continu aangeraden.
    Super service en scherpe prijzen. en zeker niet onbelangrijk, ze hebben heeeel veel usa ervaring.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 07:38. Reden: full quote eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  8. Top | #58

    Standaard Re: Ervaring met Exit Reizen.nl/goedkope vliegtickets

    Wij hebben ook geboekt via Exit en gaan Oud&Nieuw in Florida vieren.
    Onlnags kregen we de papieren thuis en er bleek geen hotelvoucher bij te zitten. Na enig telfonisch overleg bleek dat wij bij het boeken van de pakketreis er niet specifiek haden bij vermeld dat we ook het hotel wilde, duuhhh.
    Zij boden ons een reis aan inclusief vlucht en hotel en wij hebben geantwoord dat wij deze reis wilde boeken.
    Fout dus, wij hadden moeten vermelden dat wij de reis met de vlucht en het hotel wilde hebben......
    Echt bijster slim zijn ze dus niet bij Exit. Ga je er toch boeken, noem in ieder berichtje ALLES op....

    We gaan wel van de vakantie genieten en laten ons plezier er niet door bederven iig.

  9. Top | #59
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    2

    Standaard

    Ik begrijp eigenlijk 1 ding niet, ik heb ook al eens bij Exit Reizen geboekt en je krijgt een bevestiging met wat er allemaal geboekt is en tevens de betalingsgegevens. Je had ook gelijk aan kunnen geven dat je nog het hotel erbij wilde boeken of zie ik dat verkeerd? Een beetje oplettendheid van jezelf kan ook geen kwaad.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deh78 Bekijk Berichten
    Ik ben zeker positief over Exit reizen maar volgend jaar zal ik niet bij ze boeken dit omdat ze geen goedde rondreizen naar de westkust aan bieden.
    Heb je de website van Exit Reizen al eens goed bekeken? Ze bieden ook een heleboel westkustrondreizen aan en elke reis kan naar wens aangepast worden! Vrienden van mij hebben via hen dit jaar een westkustreis gedaan en ze waren veel goedkoper uit in vergelijking tot andere reisorganisaties! Je kan gewoon je wensen naar ze mailen en dan maken ze een vrijblijvende offerte voor je.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-11 om 08:43. Reden: 1+1

  10. Top | #60

    Standaard Re: Ervaring met Exit Reizen.nl/goedkope vliegtickets

    Beste Lou,

    kennelijk beghrijp jij het ook niet, baantje bij Exit??? Als iemand mij een reis aanbiedt INCLUSIEF vlucht EN hotel en ik reageer daarop dat ik DEZE aanbieding graag wil boeken, gaat men er van uit dat dit er dan ook bij zit!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 07:42. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •