Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Hotelervaring: Catalina Hotel & Beachclub, Miami Beach

  1. Top | #1

    Standaard Hotelervaring: Catalina Hotel & Beachclub, Miami Beach

    Voor onze Floridareis die zeer binnenkort plaats gaat vinden heb ik via Priceline.com bovengenoemd hotel Catalina gekregen op mijn bod, nu blijkt dit hotel zeer slechte recensies te hebben, heeft iemand ervaring?#-o
    Ik heb ook nog geboekt Wyndham Reesort in Orlando en La Quinta Inn in Naples, weet iemand hie rnog iets over te vertellen?\\/

    Verder ben ik nog op zoek naar leuke mooie maar niet te dure hotels in Key West, Sanibel en Ft Lauderdale, wie kan mij helpen?:|

    Alvast bedankt, Anna

  2. Top | #2
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Re: The Catalina Hotel en Beachclub in Miami Beach

    Tja, Catalina hè.......... Succes...!
    Hebben daar niet echt goede ervaringen mee. Kleine kamers met een minimaal klein raam, vies en stinkerig.........

    La Quinta kan eigenlijk nooit fout, is altijd beter dan gemiddeld. Wyndham weet ik niets van.

    MVG

    A3
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-08-08 om 23:21. Reden: volledige quote van voorgaand bericht eruit gehaald
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  3. Top | #3
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Hotelervaringen gevraagd: The Catalina Hotel en Beachclub in Miami Beach

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anna07 Bekijk Berichten
    Verder ben ik nog op zoek naar leuke mooie maar niet te dure hotels in Key West, Sanibel en Ft Lauderdale, wie kan mij helpen?
    Kijk eens in dit overzicht dat speciaal voor deze vragen gemaakt is: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=5422&page=2





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •