Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 60 EersteEerste ... 78910111959 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

  1. Top | #81
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: hertz miami marriott airport hotel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marlin Bekijk Berichten
    Wij willen graag onze huurauto reserveren bij Hertz. Nu zag ik op de Hertz site dat er ook een Hertz desk in dit Marriott hotel zit. Heeft iemand hier ervaringen mee?
    Ervaring niet, maar wat kan er misgaan? Komt toch prima uit zo? KKDWD! Je reserveert je auto en haalt hem ter plekke op, geen rij, geen wachttijd:-\":-\". De Marriot shuttle brengt je van het vliegveld naar 't hotel en de auto staat daar op het afgesproken moment voor je klaar. Mijn liefje, wat wil je nog meer?

    Misschien heeft de Herzlokatie bij het Marriot geen 24 uur service, maar dat heb je toch niet nodig? Je moet er eventueel wel rekening meehouden als je de auto daar ook terugbrengt. Mocht je dit precies vooraf willen weten, stuur het Marriot of Herz dan even een mailtje of bel ze op.



  2. Top | #82
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: hertz miami marriott airport hotel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Misschien heeft de Herzlokatie bij het Marriot geen 24 uur service, maar dat heb je toch niet nodig?
    Volgens de Hertz website:
    Hours of Operation: 0800-1600 7 Days
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #83

    Standaard Re: Hertz Miami Marriott airport hotel

    Bedankt voor de reacties. Ik zal Hertz en Marriott voor de zekerheid een mail sturen over de openingstijden. De auto kunnen we weer inleveren op miami airport.

  4. Top | #84
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Verschil tussen Hertz.de en Hertz.nl?

    Momenteel zijn we in Duitsland en ik was even aan het snuffelen op de Hertz site. Ik werd doorgeleid naar de Duitse Hertz site

    Na een auto uitgezocht te hebben kwam ik op een totaal van 602 Euro uit voor drie weken.

    Na ingelogd te hebben en kom ik op de Nederlandse pagina.
    Dan is de prijs ineens bijna 800 Euro op een paar centen na.

    Heeft iemand dit al eens meegemaakt en kun je ook via de Duitse site boeken?
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  5. Top | #85
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Upgrade Hertz Gold Member

    In mijn mail zat een berichtje dat je nu je "status :-D" van gewoon lid kunt upgraden naar "Gold Member".

    Of er veel voordelen aan zitten weet ik nog niet maar in ieder geval kun je aan een aparte balie inchecken. Hopelijk is het daar dan minder druk.:mrgreen:
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  6. Top | #86
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Upgrade Hertz Gold Member

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbell Bekijk Berichten
    Of er veel voordelen aan zitten weet ik nog niet maar in ieder geval kun je aan een aparte balie inchecken. Hopelijk is het daar dan minder druk.:mrgreen:
    Naast gratis upgrades (op basis van beschikbaarheid) kun je bij de meeste Hertz locaties (niet alle) gebruik maken van de aparte incheckbalie. Aangezien de auto's voor de goldmembers al op voorhand zijn aangewezen en alle gegevens van je al bekend zijn, kun je daar binnen 5 minuten weg zijn. De auto's die bij de gold balie worden uitgegeven zijn over het algemeen de betere/jongere auto's. Tot slot krijg je als gold member regelmatig leuke aanbiedingen. Met dat laatste moet je alleen wel een beetje geluk hebben. Aan de meeste aanbiedingen heb je namelijk niets.

  7. Top | #87
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Upgrade Hertz Gold Member

    Maar, hoe word je lid van Hertz? Gewoon online wat gegevens invullen of moet je al 10 jaar auto's huren via hun met een gemddl van 3 per jaar ofzo?

  8. Top | #88
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Upgrade Hertz Gold Member

    @ mrloes
    Gewoon een account aanmaken en je opgeven voor #1 club.
    We waren al een paar jaar " lid "maar hebben daar eigenlijk weinig van gemerkt. Wel een paar keer een auto gehuurd maar niks spectaculairs of jarenlang achter elkaar.

    We zien wel. Misschien is het allemaal gewoon een wassen neus en merk je er verder niks van. :mrgreen:. Klinkt misschien veel spannender als het in werkelijkheid is.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  9. Top | #89
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Upgrade Hertz Gold Member

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrloes Bekijk Berichten
    Maar, hoe word je lid van Hertz? Gewoon wat gegevens invullen....
    Inderdaad gewoon online wat gegevens invullen. Na het invullen wordt je Hertz #1 Club member. Om Hertz #1 Club Gold member te worden moet je in principe per jaar minimaal drie keer huren. Soms krijg je echter een uitnodiging om lid te worden van de Hertz #1 Club Gold. Het kost je niets extra. Gewoon dus dus.
    Laatst gewijzigd door Guus; 19-11-09 om 15:09.

  10. Top | #90
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Upgrade Hertz Gold Member

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbell Bekijk Berichten
    In mijn mail zat een berichtje dat je nu je "status :-D" van gewoon lid kunt upgraden naar "Gold Member".

    Of er veel voordelen aan zitten weet ik nog niet maar in ieder geval kun je aan een aparte balie inchecken. Hopelijk is het daar dan minder druk.:mrgreen:
    Heb gisteren mijn lidmaatschap ook ge-upgraded naar gold. Mijn zwager is al een tijdlang goldmember en het is reuze praktisch: je bent in vijf minuten van het Hertz-terrein in Miami of Orlando airport af. Hoe dat gaat (op beide airports hetzelfde) zoals mijn zwager het uitlegde: in het shuttlebusje vraagt de chauffeur dat Goldmembers zich aan hem bekend maken. Je wordt dan op een andere plek afgezet. Op een groot bord staat je naam en het vak waar je auto is geparkeerd. Je loopt naar je auto toe, rijdt naar het uitcheckpunt en laat de rental agreement die al in de auto voor je klaar ligt, met je rijbewijs zien. Handtekening en klaar! Volgende maand ga ik het ook ervaren :smile:

    Mijn zwager huurt net als ik meestal economy en waar ik vrijwel altijd een Chevrolet Aveo krijg zonder cruise control, elektrische ramen en andere gemakken van een Amerikaanse bak, heeft hij al werkelijk van alles moois meegekregen; een keer een Ford Mustang!

    (Ik heb een bijzondere reden om altijd bij Hertz te huren. Ik heb een eigen auto in de garage van mijn huis staan. Ik huur dus maar voor één dag om van de airport naar huis te gaan en nog een dag aan het einde van mijn verblijf in Florida. Van de twee autohuurmaatschappijen die er in Sebring zijn, staat alleen Hertz one-ways toe. Op die manier kom ik gemiddeld op 8x per jaar huren...)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •