Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 53 van de 60 EersteEerste ... 3435152535455 ... LaatsteLaatste
Resultaten 521 tot 530 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

  1. Top | #521
    Vaste Bezoeker Paul76's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Locatie
    Echt
    Berichten
    69

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Hallo, doordat ik regelmatig op de site van Hertz kijk, krijg ik reclame banners op bv. Facebook van Hertz met aanbiedingen. Nu krijg je tot 17% korting als je voor 28 februari boekt/huurt.
    Echter er komt bij CDP te staan AF KLM NL AMEX SILVER CARD. Kun je gewoon boeken of moet je in bezit zijn van deze kaart? Iemand ervaring hiermee?

  2. Top | #522
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: hertz en sunpass

    Gedurende een aantal jaren waren we tevreden Hertz rijders. Met een beetje opletten vond je scherpe tarieven en fijne auto's. Geen gedoe aan de counter en vanaf categorie intermediate altijd een upgrade naar minimaal een fullsize car. Niks te mopperen dus en dat is belangrijk omdat we toch wel zo'n 4 maanden per jaar gebruik van een huurauto in Florida maken.

    Dit jaar is er bij het bedrijf PlatePass dat de administratieve afhandeling van de tolbetaling voor Hertz verzorgt, iets verkeerd gegaan. Volgens hen heb ik een aantal keren vier keer op de wegen rond het vliegveld gebruik gemaakt van de tolweg. Hiervoor brengen ze $31,25 in rekening. Wat er precies is gebeurd weet ik niet, maar één ding weet ik zeker: Ik was niet op de genoemde dagen op de genoemde tijdstippen op de genoemde tolwegen.

    Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, dus ik heb Platepass direct een berichtje gestuurd waarin ik bezwaar tegen de rekening aantekende. Hier is nooit enige reactie op gekomen. Daarom meldde ik mij bij Hertz. Op de een of andere manier ben ik daar in een Kanniewaarzijn-achtige situatie beland. Hertz heeft er twee weken over gedaan en via allerlei omzwervingen in hun administratieve systeem had ik dan eindelijk iemand te pakken die er eens goed voor zou gaan zitten.....belangstellenden kunnen de discussie op hun Facebook tijdlijn lezen.

    In plaats van dat ze bij Hertz eens goed op hun strepen gingen staan en de foto's van de auto en het kenteken op hebben gevraagd, bestudeerden ze de rekening. En ja hoor, daar staat het kenteken van mijn huurauto op. En dus kreeg ik van Hertz bericht dat de rekening klopte.......Einde discussie!

    Wanneer je een auto bij Hertz huurt, krijg je het elektronische tolsysteem er bij. In de kleine lettertjes staat dat ze je ten allen tijde voor de tol kunnen belasten. je zet je portemonnee dus wagenwijd open, in goed vertrouwen dat de rekeningen zullen kloppen. En ook in het vertrouwen dat, als er dan iets verkeerd gaat, Hertz zich ook als een betrouwbare verhuurder zal gedragen en in ieder geval het bewijs levert in de form van foto's dat het werkeleijk om 'mijn' auto en 'mijn' kentekenplaat gaat.

    Wanneer je even op internet zoekt, vind je dat Platepass nu niet direct bekend staat als een betrouwbaar bedrijf. Het regent klachten die maar zeer zelden tot tevredenheid worden opgelost. Sommigen vragen zich af waarom ik mijn verlies niet gewoon neem want op de totale kosten van zo'n verblijf, maken die drie tientjes toch niet veel uit. Dat laatste klopt, maar wie garandeert mij dat er de volgende keer geen administratieve fout van $300 wordt gemaakt? En denk nou niet dat die gevallen er niet zijn, google maar eens even.

    Ook bij de andere autoverhuurders is er wel eens discussie over de tolrekening. Hertz en PlatePass lijken niet erg klantvriendelijk te reageren, dat lijkt bij andere grote verhuurders beter geregeld. Omdat het vertrouwen in de administratieve afhandeling van het elektronische tolheffingssysteem van PlatePass tot 0 gedaald is en mij blijkt dat ik voor ondersteuning bij Hertz aan het verkeerde adres ben, ga ik op zoek naar een verhuurder waar ik meer vertrouwen in heb.



  3. Top | #523
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Ook wij zijn ontevreden huurders van Hertz. Dit jaar hebben wij er voor het eerst via Hertz gehuurd en het was direct de laatste keer. Het begon al dat ze geen SUV's hadden en we een Minivan kregen toegewezen met heel veel mijl op de teller. Verder een prima auto. Wij dat ding afgetankt bleven ze bij hoog en laag beweren dat we niet vol getankt hadden en konden we nog $ 30,- !!! bijbetalen. Vervolgens zagen we dat de auto ook direct afgeschreven was en uit het huuraanbod gehaald werd. Hoe krom wil je het allemaal hebben? Wij kregen ter plekke geen gehoor en bij de balie stond er echt een gigantische rij, dus we hebben het maar laten zitten.
    Ik heb dus geen zin in gedoe maar nooit meer Hertz voor mij!! De Platepass klopte overigens wel.

  4. Top | #524
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Dat zijn niet zo'n goede berichten over Herz. Dacht ook altijd dat alles daar om rolletjes liep, maar schijn bedriegt dus blijkbaar.

  5. Top | #525
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Ach een slechte ervaring wil nog niet zeggen dat de hele firma slecht is, over alle verhuurmaatschappijen is wel een kritische noot te kraken. Alles heeft toch ook te maken met welke persoon je treft in de garage maar zoals iets met de brandstof had je daar ter plekke niet moeten accepteren en naar een manager moeten vragen dan was het el opgelost.
    Laatst gewijzigd door Anthon14; 03-04-16 om 14:03.

  6. Top | #526
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Daarvoor mochten we achterin de rij gaan staan. Heel klantvriendelijk als je ook nog een vliegtuig hebt om te halen. Ze zijn bijHertz ook niet gek. Je denkt toch niet dat wij niet om een manager gevraagd hebben?
    Dus nee, het werd niet ter plekke opgelost. Eens maar nooit weer en ik vind dan ook dat ik het volste recht heb om deze slechte klavhtafhandeling hier te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Fitzroy; 03-04-16 om 14:23.

  7. Top | #527
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: hertz en sunpass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Geen gedoe aan de counter en vanaf categorie intermediate altijd een upgrade naar minimaal een fullsize car. Niks te mopperen dus en dat is belangrijk omdat we toch wel zo'n 4 maanden per jaar gebruik van een huurauto in Florida maken.

    Teleton, gewoon een tip. Als je dan toch vier maanden per jaar gebruik maakt van een huurauto is het dan niet verstandig om zelf een transponder aan te schaffen?
    Doordat je dan ook nog korting krijgt is de nieuwprijs zo weer terug verdient.
    En via een APP op je telefoon kan je iedere auto aan- en afmelden.

  8. Top | #528
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: hertz en sunpass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frans1949 Bekijk Berichten
    Teleton, gewoon een tip. Als je dan toch vier maanden per jaar gebruik maakt van een huurauto is het dan niet verstandig om zelf een transponder aan te schaffen?
    Maar Frans, de transponder helpt je toch niet tegen dit soort zaken? Wanneer zij je (huur) auto (met of zonder transponder) op een bepaalde locatie gezien denken te hebben, krijg je gewoon de rekening. En omdat je creditcard wagenwijd openstaat op grond van je huurcontract, wordt er gewoon geld van je rekening gehaald.

    De registratie gaat op kenteken als er geen transponder wordt gedetecteerd. Wanneer daar iets fout mee gaat, krijgt de kentekenhouder de rekening. Het heeft dan ook niets met een huurauto te maken. Het kenteken van je eigen auto kan net zo goed administratief verwisseld worden. Dan krijgt de eigenaar er nog een bekeuring er bij ook, want dat kenteken is immers niet geregistreerd.



  9. Top | #529
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Inderdaad, en sterker nog, zelfs met transponder, en betaalde tol via die transponder, hebben we afgelopen week een rekening gekregen (die al automatisch van de CC betaald was) van Alamo voor het niet betalen van tol bij Boggy Crk Rd (airport). In ons accountoverzicht staat hij duidelijk (incl. zelfde tijd) als betaald via transponder. Ook daar is dus duidelijk iets mis gegaan bij Sunpass. Zij geven immers de informatie door aan de verhuurders of de bedrijven die het voor de verhuurders innen. Hoe dit afloopt weet ik niet, de klacht is nog maar net ingediend.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #530
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Betaal mijn tol altijd liever direct, voorkomt dit soort gedoe (hoop ik :P)
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •