Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 52 van de 60 EersteEerste ... 2425051525354 ... LaatsteLaatste
Resultaten 511 tot 520 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

  1. Top | #511
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard hertz en sunpass

    Wie weet hoe bij Hertz de sunpass werkt?

    Dit is bij sunpass.com/rentalcar
    Hertz $4.95 fee per rental day plus tolls (at posted cash/TOLL-BY-PLATE
    Dit is bij Hertz zelf:
    Fee: Hertz customers will pay a service fee of $2.50 per rental day, including any days when customers do not use PlatePass®, plus the posted cash toll rate for any incurred tolls. The maximum service charge (excluding tolls) is $10.00 per month. After the rental car is returned, your credit card will be charged separately for the posted cash toll rate for the tolls used (as opposed to any discounted electronic toll rate) and the applicable service fee. Charges will appear on your credit card by PlatePass®. You will receive an itemized listing of all tolls and charges by mail.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-11-15 om 20:51. Reden: q

  2. Top | #512
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: hertz en sunpass

    Ik zou gewoon op de info van Hertz afgaan (of indien twijfel Hertz bellen), bij Sunpass lopen ze nog wel eens achter op de website.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #513
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    80

    Standaard Re: hertz en sunpass

    Gewoon aangeven dat je gebruik wil maken van de sunpass als je aan de balie bent.
    De afrekening van de gebruikte tolwegen komt een paar dagen nadat je thuis bent en wordt van je CC afgeschreven.

  4. Top | #514
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: hertz en sunpass

    Volgens mij hoef je bij Hertz niet eens op/aan te geven dat je Toll-By-Plate wil gebruiken. Deze optie wordt automatisch geactiveerd zodra je onder het eerste tolpoortje doorrijdt. Houdt er wel rekening mee dat als je veel tollroads rijdt het bedrag wat uiteindelijk van je cc af gaat aardig op kan lopen. In mij geval was dat vorige maand zo'n 75 euro...
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  5. Top | #515
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: hertz en sunpass

    Hallo, dit vond ik bij Hertz op de website. Als je niet zoveel wil betalen is een transponder of sticker ook een idee. Je rijdt naar je 1e accomodatie door de cashlanes en dan kun je zo'n ding kopen bij Publix bijvoorbeeld. Dat staat wel op de sunpass website. En je krijgt nog korting op de tol ook. Je tol via Hertz wordt pas geactiveerd als je de 1e keer onder zo'n poortje doorrijdt. Als hij geactiveerd is kun je er niet meer vanaf vandaar dus bij aankomst eerst door de cashlanes rijden. Of de tolwegen mijden. Dit werkt ook zo bij Alamo en National. Als je een transponder gekocht hebt gaat deze altijd boven de toll by plate van de verhuurders. Wij plakken hem in de auto en activeren hem pas de volgende ochtend. Vooral als je wat vaker in Florida komt is dit erg handig. Wij hoeven nooit te kijken welk systeem een bepaalde verhuurder gebruikt.
    All of our vehicles in Florida, Colorado, Texas, the Greater San Francisco Bay Area and Northern California are PlatePass® enabled. There is no need to sign up or reserve anything. If you would like to use the cashless toll lanes all you have to do is drive through. In this area, your rental car license plate acts as the transponder.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-11-15 om 20:50. Reden: q

  6. Top | #516
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    103

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Ebookers geeft 10% korting op huur auto in USA (geldig t/m donderdag 19-11). FF doorgeklikt is korting op Hertz. Best mooie prijs dan voor 3 weken JUli/augustus Midsize SUV vanaf Miami Airport € 485....

  7. Top | #517
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door betsydijkstra Bekijk Berichten
    Ebookers geeft 10% korting op huur auto in USA (geldig t/m donderdag 19-11). FF doorgeklikt is korting op Hertz. Best mooie prijs dan voor 3 weken JUli/augustus Midsize SUV vanaf Miami Airport € 485....
    Als ik kijk bij Ebookers kom ik op een prijs (huurperiode 22-7 t/m 13/8 ) van EUR 747, wat overigens een normale huurprijs is voor die klasse....
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  8. Top | #518
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    103

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Ik denk dat dit komt omdat ik doorklik vanaf een mail die ik heb ontvangen en ben ingelogd bij ebookers. Want als ik jouw periode bekijk, zie ik het volgende (midsize SUV):
    Ophalen:vr 22 jul 2016, 09.00 uur, Miami Airport, Miami, Florida, Verenigde StatenAfleveren:za 13 aug 2016, 09.00 uur, Zelfde als ophaallocatieLeeftijd bestuurder:25+De aangegeven afstand is vanaf de gezochte locatie tot de dichtstbijzijnde verhuurlocatie.

    Opnieuw zoeken





  9. Top | #519
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: hertz en sunpass

    Jarenlang mijn bij Hertz gehuurde auto's door de express lanes van Sunpass gestuurd, en de grap is, dat ik pas de laatste vakantie voor het eerst een afrekening heb gehad. Alle andere keren is er nooit wat bij me afgeschreven... geen idee hoe dat nou kwam en ik ga het ze ook niet vragen

  10. Top | #520
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Ik dacht ook weer bijdehand te zijn maar werd direct afgestraft.

    Ook ik heb natuurlijk een account bij Hertz.
    Maar ik dacht laat ik het maar eens omzetten naar ons Floridiaanse adres en ons Bank of Amerika creditcard.

    Nou had ik al prijzen opgevraagd omdat ik binnenkort een auto nodig heb.
    Maar na het omzetten wilde ik boeken en toen kwamen er heel andere prijzen uit.
    Royaal meer dan het dubbele.

    Met de nodige moeite het account weer teruggezet naar Nederland en daar kwamen de goedkope prijzen weer.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •