Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 43 van de 60 EersteEerste ... 33414243444553 ... LaatsteLaatste
Resultaten 421 tot 430 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

  1. Top | #421
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    En gelden die regels ook voor Niet-Amerikanen? Want daar ging de hele discussie over.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #422
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    112

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    En gelden die regels ook voor Niet-Amerikanen? Want daar ging de hele discussie over.
    Nee dus aldus Hertz op twitter na een specifieke vraag over het boeken in NL of Belgie, de gratis bestuurder is alleen aanwezig voor gold members als er bij Hertz in de USA wordt geboekt:

    The additional driver must be the spouse to be free in US otherwise their is a fee. There is a fee on international rentals. ^AM

    en daarna:

    The additional driver fee is $13.00 per day in Florida. ^AM
    Laatst gewijzigd door laredo; 29-01-13 om 19:04.

  3. Top | #423
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Ik heb mijn boekingsnummer moeten doorgeven aan Hertz en ze zeiden expliciet wanneer je huurt in de VS de echtgenote of echtgenoot niet moet bij betalen voor 2e chauffeur.
    Love to Travel

  4. Top | #424
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    112

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Tsja, ik ga geen welles/nietes spelletje aan Hans en wil jou heel graag geloven maar neem zelf het risico in ieder geval niet....De gratis bestuurder geldt volgens Hertz bij boekingen via de Amerikaanse site van Hertz voor reizen die beginnen in de VS. Bij boeking in Europa voor een reis in de VS geldt het niet.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-01-13 om 19:59. Reden: q

  5. Top | #425
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Je hoeft ook geen discussie aan te gaan, maar denk dat je wel jezelf kan indekken als je contact zoekt met de Amerikaanse kant van Hertz en je verhaal doet.
    Dan heb je het zwart op wit staan, en als ze nee zeggen dan weet je dat ook teminste
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-01-13 om 19:59. Reden: q

  6. Top | #426
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Toen we boekte (bij de vorige actie) heb ik hierover al 2 keer gebeld met Hertz en kreeg ik steeds te horen dat ik als echtgenote niet hoefde te betalen als extra bestuurder (mits goldmember)
    Nu weer 2x gebeld. De 2e keer kreeg ik het eindelijk zwart op wit in een e-mail. Ze heeft het hele stukje gemaild.
    Je mag niet de auto ophalen maar verder kan je gewoon rijden. je hoeft ook niet langs de balie hiervoor om te tekenen
    Additional Authorized Operators or Authorized Operator - Gold Service - U.S.Authorized Operator:
    The spouse, domestic partner, employee of same company on company business regardless of CD on the reservation are Authorized Operators with a Gold member at both Gold and non-Gold locations. These authorized operators do not need to be present with the renter, sign any forms or pay any additional fees.
    (Note: Spouse or Domestic Partner of ALL #1 Club members are now considered to be AO's, see also Number One Club Added Benefits - U.S.)
    The Authorized Driver cannot pick up the car for the Gold renter.
    A spouse, employee, etc is not authorized to rent on the Gold Member's number. The Gold file information is assigned to an individual (driver's license, birth date, etc).
    The minimum age for an Authorized Driver is 20.
    All other Authorized Driver policies apply.
    If the additional operator does not meet the requirements for an authorized driver they must meet the qualifications of an Additional Authorized Operator (AAO).
    Ik ben nu wel overtuigd.

    Jackie
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-01-13 om 20:00. Reden: q

  7. Top | #427
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    @mickmak
    Ik was eergisteren al overtuigd toen ze zelfs alles opgezocht met m'n goldmember nummer, daarmee weten ze ook welke nationaliteit ik heb enz...
    Love to Travel

  8. Top | #428
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Ik was een paar maanden geleden toen ik belde ook overtuigd maar als er dan weer de discussie komt en ik kan het nergens terugvinden op de site voel ik me toch weer onrustig.
    Ze kunnen het wel aan de telefoon zeggen maar als er straks wat gebeurd en ze zeggen je bent niet verzekerd als bestuurder dan heb ik daar niks aan.
    Ik had nu als laatste ook voor het eerst iemand aan de telefoon die het gelijk zeker wist te vertellen en het ook wilde mailen. De andere gingen het steeds opzoeken en lezen en het kwam er niet heel overtuigend uit.

    Jackie
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-01-13 om 20:00. Reden: q

  9. Top | #429
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Jackie,
    Ik heb het ook zwart op wit via hun twitter service hebben ze me gemaild en als er discussie is toon ik hun wat hun eigen klantenservice me twittert.
    Hans.
    Love to Travel

  10. Top | #430
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Ik heb me auto gehuurd bij Hertz, maar heb nog 1 vraag wat jullie misschien antwoord op kunnen geven?
    Er staat bij dat ik naar de"Golden counter" moet gaan in Sanford.
    Is die makkelijk te vinden? Is dit een andere rij dan de normale rij?

    Bedankt



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •