Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 60 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

  1. Top | #31
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Daar heb je bij Alamo gelukkig geen last van. Je loopt naar de parkeerplaats van jouw categorie en je mag uitzoeken en wegrijden ! Ideaal, althans in Orlando dan. Ik weet niet of het overal zo is, maar dat gaaan we binnekort in Denver wel ondervinden.
    Wat er ook gebeurt, we willen in ieder geval een US SUV en bij voorkeur een Blazer Of Explorer. Vorig jaar een Tahoe/Suburban gehad (was onze 10e keer bij Alamo Orlando, dus jubileumaanbieding a $5,- p/d extra).
    Ook wel lekker, zo´n BigMac SUV, maar niet te zuunig bij de pomp :lol: .
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #32
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard SUV met Neverlost bij Hertz

    tot dit jaar reserveerde ik altijd een goedkope klasse met Neverlost bij hertz en bij het ophalen vroeg ik dan een upgrade naar een SUV, dit ging altijd prima. Echter dit jaar is me dit in zowel Orlando, Tampa als Fort Myers niet gelukt. Omdat de vraag naar dit type auto in Florida niet groot is en ze de beschikbare auto's incl. Neverlost via reserveringen al kwijt raken moet je geluk hebben dat er net 1 wordt teruggebracht op het moment dat je zo'n heerlijk bakbeest wil huren. Nu hebben we het moeten doen met een Ford Freestyle, echt een prima auto maar geen Expedition........Bij de balie gaf men dus aan dat de auto in Nederland gereserveerd moest worden incl Neverlost! zonder Neverlost zijn ze wel beschikbaar overigens. Alleen kun je vanuit hier bij reisorganisaties tot een Explorer reserveren ( is ook niet slecht overigens....). Ik kon overigens wel een Lincoln Navigator voor $120 per dag bijbetalen huren, is een beetje duur als je 27 dagen gaat rijden......

  3. Top | #33
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    21

    Standaard Re: SUV met Neverlost bij Hertz

    Ik heb een pakketreis geboekt met een auto van Hertz.
    Kun jij me misschien vertellen of ik bij aankomst alsnog Neverlost erbij kan pakken?
    Volgens mij is het een los kastje voor $6 per dag of zit dit vast in bepaalde auto's?

    Groetjes Thea

  4. Top | #34

    Standaard

    Afgelopen september een Ford Explorer gehuurd zonder neverlost. Na een aantal dagen ging het ding (waar pas 3000 mijl opstond) stuk......geen olie meer ops: waren ze bij Hertz vergeten :shock:

    Gelukkig waren we in Ft myers en werden we binnen 2 uur opgepikt door de plaatselijke hertz man van sanibel island.....en wat kregen we toen..een mercury :evil: foeilelijk.....maar we kwamen iig waar we wilden...hier zat neverlost op en dat is mij prima bevallen. Zeker in Miami om naar diverse dingen te rijden is het een uitkomst

  5. Top | #35
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Ik kan het mis hebben, maar volgens mij verhuurd Hertz geen SUV's met Neverlost. Wij hebben het in verscheidene staten geprobeerd, maar het is nog nooit gelukt.

  6. Top | #36
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petra/VS
    Ik kan het mis hebben, maar...
    Klopt helemaal. Bij Hertz Orlando verhuren ze namelijk wel degelijk SUV's met neverlost. Maar wat moeten al die super Florida freaks nou met een Neverlost? Iedereen op dit forum is toch al tig keer in Florida geweest. Je zou toch zeggen dat het vinden van de weg voor eenieder geen problemen meer mag opleveren. Hoewel, een neverlost is natuurlijk wel leuk speeltje.

  7. Top | #37
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Ah, ik heb net op de website van Hertz gekeken en niet iedere locatie heeft Neverlost, vandaar, dat wij hem nooit gekregen hebben.

  8. Top | #38
    Vaste Bezoeker Saskia's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    landsmeer
    Berichten
    80

    Standaard Re: SUV met Neverlost bij Hertz

    Ik kon overigens wel een Lincoln Navigator voor $120 per dag bijbetalen huren, is een beetje duur als je 27 dagen gaat rijden......
    Wij hadden IN Nederland een minivan Met neverlost besteld, maar ook dan moet je maar mazzel hebben dat er net een staat. Je kan er echt niet van uit gaan dat als je het hebt gereserveerd, dat het er ook echt staat. Wij kregen! als zoethoudertje , gratis en voor nix(ze zijn verplicht je een gratis upgrade te geven als iets niet klopt, maar dat zeggen ze er niet bij) de Lincoln navigator! Heeel vervelende auto Dit was overigens in Miami.
    Groetjes Saskia

  9. Top | #39
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard

    ik ben al vele malen in Florida geweest maar sinds ik Neverlost heb ontdekt ben ik geen tijd meer kwijt aan het zoeken met kaarten en ben ik op plekken gewest waar ik anders zeker niet zou komen. Met name het feit dat de hele Yellow Pages in het systeem zijn opgenomen is errug fijn!Ook bij het kiezen van de juiste afslag van de snelweg rond de grote steden in de spits is Neverlost zeer handig. Je kunt dus wel een SUV met Neverlost huren bij de grotere Hertz-vestigingen maar die moet je dus vanuit Nederland reserveren. Vorig jaar hadden we in Ft. Myers dus geluk dat iemand er net een terug had gebracht die niet weer gereserveerd was......Volgens mij kun je in midsize of fullsize altijd wel Neverlost alsnog huren bij afhalen van de auto. Wij moesten een dagje extra in Orlando blijven (wel balen....NOT) omdat het vliegtuig van Martinair weer eens kapot was en toen hebben we een Pontiac Grand Am met Neverlost gehuurd voor een dag.

  10. Top | #40
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Autohuur: Hertz is super!!

    Zoals elk jaar reserveren we onze auto bij Hertz. We kwamen deze keer laat aan. Gelukkig stonden de shuttlebussen van Hertz al klaar en hoefden we dus niet te wachten. We zijn ingestapt en werden gelijk naar het verhuurstation gebracht. Het was inmiddels een uur of tien 's avonds. We zagen op het parkeerterrein dat er niet veel auto's meer stonden.

    We hadden bij Hotelplan de huurauto geboekt. Een SUV (= L-klasse). We werden door een hele vriendelijke meneer geholpen. We hebben er nog even een praatje mee gemaakt. We gaven aan dat onze voorkeur uit ging naar een Ford Explorer. Je boekt in Nederland een L-klasse, maar in Amerika bestaat de L-klasse nog eens uit verschillende klasses. Kleine en grotere SUV's. Hij beloofde ons dat hij zou proberen een goede auto uit te kiezen. Na tien minuten kwam er een collega aan met de sleutels van een auto die ze voor hadden gereden. We moesten maar even kijken want het zou een grote auto zijn. Als we wilden mochten we deze meenemen. Mijn vriend is gaan kijken en was gelijk dol enthousiast. Het was inderdaad een grote auto én met alle luxe en comfort.

    Het was een Cadillac Escalade ESV (=verlengde versie). De Escalade ESV is de grootste versie van de luxe SUV. Wat een geweldige auto en een auto uit de Prestige Collectie. Natuurlijk zeiden we gelijk: JA, die willen we wel!

    Lederen bekleding, elektrische stoelverstelling met geheugenposities voor twee bestuurders. Alles geheel automatisch. Een ruimte voorin dat wil je niet weten en ook achterin niets te klagen. (nog 2 rijen met stoelen en de kofferbak. In de Prestige Collectie hebben alle auto's standaard Neverlost. Een Bose Discrete Surround Sound System, Tri-zone automatic electronic climate control with individual settings, Ultrasonic Rear Parking Assist en Xenon verlichting. Een Bulgari klokje en een elektrische kompas.









    Tja, de Ford Explorer vonden we al een fijne auto, maar die kan toch echt niet tegen de Cadillac Escalade op. We hebben al in Nederland gekeken naar de vraagprijs van zo'n auto. Hij kost hier ongeveer € 93.490, en dan is dit nog niet eens de prijs van een verlengde. Tock leuk om daar zo'n auto te rijden die hier in Nederland niet te betalen is. Allemaal dankzij Hertz!!
    Volgende keer toch maar eens kijken naar de Prestige Collectie.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •