Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 60 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

  1. Top | #21
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard 4-wheel drive bij Hertz

    Even een vraagje over de autohuur; We willen dit jaar een 4-wheel drive huren bij Hertz, nu weet ik al dat ze vaak een Ford Explorer of een GMC Envoy meegeven, maar kan iemand mij nog vertellen welke andere merken ze bij Hertz vaak meegeven. Het gaat dus om een 4-wheel drive in de categorie Ford Explorer. Normaal huren we een Full Size, maar een 4-wheel drive lijkt ons toch ook wel wat.

  2. Top | #22
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Ford is de eigenaar van Hertz. 80% van de verhuurde auto's zullen afkomstig zijn uit een van de Ford fabrieken. Verder werken ze bijna met alle merken als ze maar een goede inkoopdeal kunnen sluiten.

    Het is per locatie verschillend wat je mee kan krijgen.

    Ik heb zelf bij Hertz wel eens een drie deurs monte carlo meegekregen.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  3. Top | #23

    Standaard Ford Explorer

    Ik heb van 1994 tot 1999 een Ford Explorer gereden, twee verschillende types, hier in Nederland. Bere-auto's, ik kan nog kwijlen als ik ze zie ... Door omstandigheden heb ik mijn laatste Explorer toen weggedaan, maar eigenlijk heb ik daar heel lang spijt van gehad.

    Sinds een jaar zijn we terug in de Amerikanen, we rijden nu een Jeep Cherokee, lekker sportief ding.

    Gewoon die Explorer nemen bij Hertz, krijg je geen spijt van!

  4. Top | #24
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Wij hebben bij via Hotelplan bij Hertz voordelig een Ford Explorer gehuurd voor drie weken. Ik hoop dan ook dat het werkelijk een Ford Explorer wordt en niet een ander merk. Vraag naar de Amerika/Canada brochure van Hotelplan waar de voordelige tarieven van Hertz in staan.


    www.hotelplan.nl :idea:

  5. Top | #25
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard

    Mag ik vragen hoeveel jij hebt betaald voor een Ford Explorer voor 3 weken bij Hotelplan? Ik heb bij Oad een berekening gemaakt en ik kwam op 880 euro uit en je hoeft bij Oad geen reserveringskosten te betalen.

  6. Top | #26
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Ik heb het boekje van Hotelplan erbij gepakt, de prijzen zijn als volgt:

    Florida:

    Tariefsoort A = inclusief LDW, exclusief LIS, lokale belasting, luchthavenheffingen en lokale toeslagen. Voor Categorie L (Ford explorer 4 wheel drive of gelijkwaardig / automaat = 32 euro per dag, 32 x 21 = 672 euro.

    Tariefsoort B = inclusief LDW, LIS, VLF, lokale belasting, luchthavenheffingen en lokale toeslagen. Voor Categorie L (Ford explorer 4 wheel drive of gelijkwaardig / automaat = 42 euro per dag, 42 x 21 = 882 euro.

    Tariefsoort C = inclusief LDW, LIS, AAO, VLF, lokale belasting, luchthavenheffingen, lokale toeslagen, tank benzine, toeslag vier extra medebestuurders. Voor Categorie L (Ford explorer 4 wheel drive of gelijkwaardig / automaat = 44 euro per dag, 44 x 21 = 924 euro.

    Bij tariefsoort C is 'Neverlost' (Navigatiesysteem) een optie voor 4 euro per dag extra.

    Prijzen zijn geldig van 01 April 2005 t/m 31 Oktober 2005.

    Zoals je ziet heb je verschillende prijsklassen als je een auto wilt huren.
    Als je geen gezeik wilt hebben neem dan altijd het uitgebreidste pakket,
    in dit geval tariefsoort C.
    Stel je rijdt de huurauto in de prak dan ben je optimaal verzekerd (zeg maar all risk) met tariefsoort C.

    Je moet dus afvragen in welke tariefsoort de offerte van OAD valt. :idea:

    PS: wij hebben de Ford Explorer gehuurd met als start en eind Denver, Colorado, tariefsoort C, exclusief neverlost, 45 euro per dag, 45 x 21 = 945 euro.

    Suc6,

    René

  7. Top | #27
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard

    Hoi René,

    Uit ervaring weet ik dat het altijd de moeite is om verschillende reisgidsen te vergelijken met elkaar, en dat blijkt wel weer! Wij huren altijd een auto in de categorie C, dit omdat je dan alle twee mag rijden. Dus gelukkig hoef ik me niet af te vragen welke tariefsoort ik uitgekozen heb, want dat is altijd categorie C. Dus we hebben nu een Ford Explorer (of gelijkwaardig) bij Hertz in tariefsoort C voor 880 euro. Ik ben wat goedkoper uit. Dus dat heb ik dan maar weer mooi verdiend. Een tip voor iedereen, neem even de tijd om wat gidsen met elkaar te vergelijken! Voorbeeld: Bij Oad hoef je geen reserveringskosten te betalen en bij Traveltrend 50 euro!! De Ford Explorer verschilde qua prijs van 880 euro bij Oad (Hertz) tot zo'n 1200 euro bij Dollar Rent! Dat is toch belachelijk, aangezien je allemaal hetzelfde krijgt! Maar René, troost je het is maar 65 euro dat je duurder uit bent, het had erger kunnen zijn.

    Het is niet de eerste keer dat wij een auto huren en naar Florida gaan, dus ik weet ook wel dat Florida de goedkoopste staat is om een auto te huren. Ik heb gisterenavond zelf de Hotelplan reisgids er eens bij gepakt en ook in Florida betaal je zoveel voor een 4-wheel drive. Geloof me, ik ben nu al aardig op de hoogte van de prijzen van de verschillende reisorganisaties. Dus het feit blijft dat ik een goede keus heb gemaakt. Ik wens je in ieder geval veel rijplezier in de SUV en een fijne vakantie!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-03-09 om 06:03. Reden: samengevoegd

  8. Top | #28
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Ik ben afgelopen Zondag terug gekomen van vakantie in USA. Onze huurauto hadden we ook gehuurd bij Hertz te Denver. We hadden een Ford Explorer gehuurd en die kregen we ook maar er zat een groote barst in het ruit waardoor we een gratis upgrade kregen: we kregen een Chevy Trailblazer (extended version). Een auto voor zeven personen en wij waren maar met zijn tweetjes! Hertz is evenals Alamo OK.
    Wij hadden 2 groote Samsonite koffers, een groote stoffen tas en twee rugtassen in de bagageruimte waarbij ik moet zeggen dat we 1 van de 2 achterbanken moesten neerklappen om alles mee te kunnen nemen.
    Overigens is de auto die ze in de boekjes beloven dezelfde auto als op het plaatje van de brochure of gelijkwaardig.....

  9. Top | #29
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2005
    Locatie
    Driel (bij Arnhem)
    Berichten
    20

    Standaard

    Ik heb via internet op sites van Hertz, Alamo, Budget en Avis gekeken. Ik ben me rot geschrokken wat ze daar vragen voor een full-size car met LIS en CDW voor 20 dagen Florida.

    Vervolgens ben ik naar het reisbureau gegaan waar ik m'n tickets geboekt heb. Zij hebben voor mij een Ford Explorer (klasse L) met Neverlost voor 900 Euri geregeld. Een 4 liter V6 met 6 zitplaatsen, inclusief volle tank en volledig verzekerd.

    Keurig geregeld.

    Met Neverlost systeem wordt je overigens feilloos overal naar toe geloodst, ook naar de inleverplek voor de auto.

    In Tampa loop je de aankomsthal uit en steek je de straat over en loop je zo bij Hertz naar binnen.
    ----
    The only way to make a dream come true is to wake up and live it.
    ----

  10. Top | #30
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard

    Wij zijn deze week teruggekomen van onze vakantie in Florida. Wij hadden ook een Ford Explorer gehuurd bij Hertz. Via Oad haddden wij dit geregeld. In de gids staat dat je een Ford Explorer of gelijkwaardig krijgt. Op de voucher staat alleen maar een klasse, en in ons geval was dat L- klasse. Bij Hertz in Orlando kwamen wij erachter dat er dus zo'n 6 a 8 verschillende L-klasse auto's bestaan. Die verschillen allemaal qua prijs. Je hebt namelijk in de SUV's ook nog veel verschil in grootte en prijs. Wij kregen in eerste instantie een kleinere SUV mee. Maar net zoals andere jaren gaan wij, zodra we op het parkeerterrein zijn, zelf "shoppen". Na een paar auto's te hebben bekeken, kwamen we tot de conclusie dat we toch graag een Explorer mee wilden hebben. In het begin deden ze daar nog een beetje moeilijk over omdat die volgens hun toch in een hogere L-klasse valt. Gewoon volhouden als deze situatie zich voordoet, de aanhouder wint.
    Ik vind het alleen elke keer weer misleidend wat er in de gidsen staat aangegeven. De communicatie tussen de organisaties en de autoverhuur bedrijven zou wat mij betreft wel verbeterd kunnen worden!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •