Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 60 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

  1. Top | #11
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Bij sommige touroperators wel en bij anderen weer niet.
    Ik heb zelf een paar keer online geboekt bij Hertz en toen moest ik bij aankomst nog extra toeslagen betalen.

    Twee keer via Jan Doets en heb ik nooit extra toeslagen hoeven te betalen. Volgens mij ligt echt aan het bedrijf waar je bij boekt en welke opties je aanklikt. Dit beinvloed natuurlijk ook de prijs.........
    Florida: juli 2001, augustus 2003, juli 2004, december 2004 en februari 2005. Nou maar weer alvast gaan plannen voor november 2005......

  2. Top | #12
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Bij diverse verhuurmijen wordt op de site vermeld, dat er nog locale toeslagen betaald moeten worden. Dit is een soort extra belasting.
    O.a. op Miami airport is een toeslag, zelfs als je "all-in" boekt wordt het er bij vermeld. Ik gelezen dat het om ongeveer $3 tot $6 plus Tax per dag gaat.
    In november moest ik zelf op Miami $ 3,25 betalen, maar toen was het bijv. op Orlando niets.
    Naar ik begreep is het een overheidsmaatregel, die zo weer uitgebreid of afgeschaft kan worden dus daarom zullen de maatschappijen het wel niet in de tarieven willen opnemen en doen de touroperators het wellicht wel, die werken anders in de markt.

    Laat die paar dollar per dag je vakantie niet verpesten.

    Goede reis
    Knaapje.

    Op de site van Alamo nog dit gevonden bij de voorwaarden USA:

    Special Conditions: Extra facility Charge for Miami Airport is 3,25 USD + TAX per day and Las Vegas Airport is 3 USD + TAX per day.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit
    Dat kun je dus niet aangeven.
    Je kan wel een tijd aangeven dat je hem ophaald maar je kan dus niet aangeven hoe laat je vertrekt..

    Njit,
    Het zal als volgt werken: 1 huurdag is 24 uur. Als je hem later terug brengt dan je hem hebt gehaald moet je een (gedeelte van) een dag bijbetalen.
    Zie de opmerking:

    Abholzeit
    Berechnung erfolgt im 24-Stunden-Takt

    Overigens is dit bij vele, misschien wel alle, huurmijen zo.
    Als je bij reservering opgeeft dat je hem later terugbrengt dan hem haalt wordt er automatisch 1 dag extra berekend. Probeer maar een directe reservering via een site te maken.

    Groeten
    Knaapje.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-01-09 om 08:26. Reden: samengevoegd

  3. Top | #13
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Ik heb FTI even gemaild met de vraag en het klopt wat je zegt

    if you pick up your car at 20.00 you have to give it back also at 20.00 on the day you'll leave.
    Car rentals are always in a step of 24 hours.

    FTI-Onlineservice
    Marco
    ze reageren trouwens snel.. Had binnen 10 minuten antwoord (en dat 's avonds)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Voorschoten
    Berichten
    80

    Standaard

    We hebben gisteren op het reisburo via Hoteplan een auto bij Herz geboekt met Never Lost. Ik had vrijdag al met Herz gebeld,maar die had voor die periode in heel Florida zuid geen auto met Never Lost. En via het reisburo was het zo geregeld en ook nog eur 30,00 goedkoper.
    So we do have some wheels now.

    Beppie :shock:

  5. Top | #15
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Huh? Neverlost kun je toch altijd als optie boeken :?: Goed om te weten dat dit nu niet altijd het geval blijkt te zijn.
    Florida: juli 2001, augustus 2003, juli 2004, december 2004 en februari 2005. Nou maar weer alvast gaan plannen voor november 2005......

  6. Top | #16
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    4

    Standaard Fullsize van Hertz

    Net als vorig jaar hebben wij voor onze vakantie de auto bij Hertz gehuurd. Afgelopen keer was het echt perfect. Bij airport L.A. konden wij onze full-size ophalen. Op de website stond dat wij een Ford Taurus konden verwachten. Wat bleek; er stond een spliksplinternieuwe Pontiac Gran-Prix (13 mile!!!!) klaar. Hebben wij nu onwijs veel mazzel gehad of komt dit vaker voor. Dit jaar pikken wij de auto op bij Orlando airport (misschien dat dit iets uitmaakt?).

  7. Top | #17
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Bij een aantal van de verhuurders in Orlando kun je zelf uitzoeken wat je meeneemt, o.a bij Alamo en National. Uiteraard uit het aanbod wat er is en in de klasse die je geboekt hebt. Dan kun je dus diezelfde mazzel hebben. En je kunt er ook gewoon naar vragen als jouw `keuze` er niet bijstaat maar bijv. nog wel in de wasstraat.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #18
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard LandRover

    Vorig jaar ging ik upgraden van fullsize naar SUV bij Hertz in Tampa. Ze hadden geen Ford Explorer met Neverlost meer staan, dus kreeg ik voor dezelfde prijs ($10 per dag extra) een Landrover Discovery met 16 miles op de teller, leren bekleding en verder alles erop en eraan . Heb bij veel maatschappijen auto's gehuurd maar Hertz is voor mij de top!

  9. Top | #19
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Hertz is zeker perfect qua service. Wij hadden na twee dagen de pech dat het Neverlost systeem het had begeven. We konden bij Hertz een nieuwe auto ophalen.....kregen een upgrade van een Ford Taurus naar een Lincoln Towncar LS.......met excuses van Hertz.

    Was alleen spijtig dat twee dagen later een wijsneus het achterlicht van de auto had gesloopt....... :twisted: Kon ik bij Hertz een schadeformulier gaan invullen :evil:
    Florida: juli 2001, augustus 2003, juli 2004, december 2004 en februari 2005. Nou maar weer alvast gaan plannen voor november 2005......

  10. Top | #20
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Oegstgeest
    Berichten
    3

    Standaard Re: Fullsize van Hertz

    Je hebt geen mazzel.De auto´s van Hertz zijn nooit ouder dan een half jaar.
    Trouwens voor amerikaanse begrippen is de auto die je toegewezen kreeg niet eens zo groot.
    Bij Alamo is het nog veel leuker daar mag je zelf een auto uitzoeken uit tientallen auto´s
    Veel plezier in Orlando
    Leon



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •