Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 19 van de 60 EersteEerste ... 9171819202129 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

  1. Top | #181
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard

    Voor leden van de anwb,..
    je kan nu een upgrade krijgen van #1 naar Gold.

    http://www.anwb.nl/ledenvoordeel/led...tz_1_club.html
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-11-11 om 18:49. Reden: 1+1
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  2. Top | #182
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    24

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    @Angelique,

    Bedankt voor de informatie, wij reizen met 6 volwassenen en dus natuurlijk 6 flinke koffers.
    Zelf dacht ik aan de Tahoe omdat deze 8 zitplaatsen heeft en als er dan 6 van gebruikt worden de overige koffers die niet achter de achterbank passen op de vrije plaatsen te stapelen.
    De GMC-Yukon XL ook hier genoemd in dit onderwerp zou beter zijn maar ik zie deze niet in het verhuur aanbod van Sanford zitten.
    Misschien stuur ik ze een e-mail om te vragen of de Yukon-XL mogelijk op aanvraag ook op Sanford wordt verhuurd.

    Maar eerst even de vlucht en villa boeken en daar wachten we even mee tot na de as.vakantiebeurs in Utrecht ( in Januari 2012 ) wij willen in September dan zal er nog wel genoeg plaats zijn om te boeken.

    Ik hou je op de hoogte !

    mvg. Gerard.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-11-11 om 09:44. Reden: fqe

  3. Top | #183
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    De Yukon XL is vergelijkbaar met de Chevy Suburban, het grotere broertje van de Tahoe. Scheelt een halve meter in de lengte, dus meer bagageruimte.
    De Suburban is te huur onder Premium SUV (bij Alamo althans)

    Het nadeel van (al) deze auto's is dat het geen Stow&Go's zijn. Je kunt de stoelen wel omklappen, en zelfs verwijderen, maar dan zijn ze er nog steeds, en nemen veel ruimte in. Achterlaten op de verhuurlocatie is geen optie, dat doen ze niet.

    De minivans (T&C e.d.) hebben wel de mogelijkheid om alles in de bodem te laten verdwijnen, dus heb je relatief meer bagageruimte dan in een Tahoe.
    In de Suburban (Yukon XL) kun je wel met gemak 6 koffers kwijt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #184
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Hertz heeft ook een Pemium SUV klasse (Ford Excursion wordt als voorbeeld gegeven) ik weet wel dat wij deze cat een jaar of 5 geleden niet konden huren in Orlando (op of niet beschikbaar oid) Wij hebben uiteindelijk een Fort expedition genomen/gekregen. Maar zoals je schrijft, als je even belt of mailt met Hertz zullen zij het je precies kunnen vertellen.
    Als je de vlucht nog moet boeken en je niet perse met Arke wil vliegen,..zie ik wel dat MCO meer aanbod heeft in autos dan Sanfort maar inderdaad eerst de tickets haha.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  5. Top | #185
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    9

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Angelique, hartelijk dank voor je tips betreft de autohuur bij Hertz. Wij hebben ook via shopkorting een minivan gescoord en ook de anwb-truc toegepast. We betalen €667 voor 24 dagen mede dankzij jouw tips.

  6. Top | #186
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    op dit moment ben ik de hertz club gold aan het invullen.
    Hier heb ik even een vraag over,...

    Ik kan direct kiezen uit de optinal services
    Accept Decline
    LDW Lost damage waiver
    PAI/PEC
    LIS

    Klopt het dat wanneer je via de Hertz site hebt gehuurd de LDW en LIS standaard is . Neem aan dat je deze gewoon aanvinkt als Accept maar dat de PAI/PEC wel een extra pakket(dus bijkomende kosten) is en dat je deze al bij je reisverzekering hebt en je wanneer je deze toch aanvinkt je bijkomende kosten krijgt. Ik heb al gezocht op google maar ik kom er niet achter, moet ook wel zeggen dat Hertz zelf ook niet heel duidelijk is in wat wel en niet inclusief is. Wat hebben jullie ingevuld op het formulier?
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  7. Top | #187
    Vaste Bezoeker dennis-oostveen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    96

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    je hoeft niet alles te accepteren, alleen moet je je dan melden bij het loket bij de gold service zodat ze je deze alsnog proberen te verkopen.

    ik heb bij alles geaccepteerd staan, maar ik kreeg alles vergoed van het werk van mijn partner, dus maakt het mij niet uit als ik ergens dubbel voor betaal.

  8. Top | #188
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door angelique100 Bekijk Berichten
    Klopt het dat wanneer je via de Hertz site hebt gehuurd de LDW en LIS standaard is.
    Klopt inderdaad voor de USA.
    Laatst gewijzigd door Guus; 08-12-11 om 21:24.

  9. Top | #189
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Weet ik even genoeg dan vink ik alleen LDW & LIS aan.

    @ Dennis
    handig zo een baas als hij/zij maar niet meeleest,.....
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  10. Top | #190
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door angelique100 Bekijk Berichten
    Weet ik even genoeg dan vink ik alleen LDW & LIS aan.
    Als ik het goed begrijp, boek je nu via Herz.com, zonder het "europa" pakket? Dan betaal je de hoofdprijs voor je verzekeringen. Ik zou er nog eens over nadenken......en in ieder geval vergelijken met aanbieders die wel het europapakket bieden.

    Als je zelf LIS en LDW aan moet kruisen, gaan de alarmbellen af en ben je waarschijnlijk niet goed bezig. Je aanvraag bij Herz zou er zo uit moeten zien:


    Uploaded with ImageShack.us
    Laatst gewijzigd door Teleton; 08-12-11 om 17:17. Reden: plaatje





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •