Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 60 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

  1. Top | #141
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    @elstars;
    Maar je verkoopt toch echte lariekoek? Laat de eerste FLorummer die een eigen risico heeft bij een gerenommeerde verhuurder zich even melden. Dan eet ik mijn hoed op.

    Zelfs bij de 'eenvoudige' pakketten die speciaal voor de europese markt zijn ontwikkeld, heb je geen eigen risico. Je hebt nu drie keer een argument aangedragen over de rug van hier op het forum als betrouwbaar te boek staande bedrijven. Of ze zijn vergelijkbaar in prijs terwijl uit de steekproef blijkt dat Herz 90 euro duurder is, of ze hebben verplichte extra kosten (Avis en Dollar)en nu heb je plotseling weer een eigen risico waarbij je de organisaties Expedia en Ebookers als oorzaak noemt. Lariekoek, dus!

    Je informatie klopt gewoon niet. En kom me nu niet aan met de smoes dat het 'toen' wel zo was. Sinds de invoering van de verplichte pakketten voor de Europese markt, is er geen sprake van een eigen risico.

    Je mist helaas volledig het punt waar het hier om gaat; je geestdriftige reactie over Herz kan niemand iets bommen, denk ik zo. Maar als je namen van bedrijven noemt in relatie met hun condities, kan je je woorden wat mij betreft maar beter op een goudschaaltje wegen. Dat geeft ook helderheid voor de forumgebruikers die er van uit gaan dat de info hier klopt. Klopt het niet, dan volgt er een reactie en als die ten koste gaat van de ouderwetsche gezelligheid, dan moet dat maar even. Tot de lariekoek uitverkocht is.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-04-11 om 17:32. Reden: fqe



  2. Top | #142
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.028

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Beste Teleton,

    Waarvan akte!

    Ik wens jullie voor straks een hele fijne vakantie in Florida en neem gerust een stukje (larie)koek bij de koffie!

    Greetz,
    Elstars

  3. Top | #143
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Moderator Njit: En hiermee wil ik deze wellus-nietus discussie graag afsluiten.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #144
    Vaste Bezoeker dennis-oostveen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    96

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Wie heeft er al ervaring met het nieuwe rental car centre (RCC) in Miami? met name ben ik benieuwd naar de Hertz #1 gold members!

    Hoe gaat dit nu in zijn werk?

    Ik weet dat ik met de witte busjes moet ipv aparte verhuurbedrijfbusjes, maar hoe verder.

  5. Top | #145
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Nou daar ben ik ook benieuwd naar als golmemberende Hertz-klant. In een ander busje dan het gewone voetvolk; begrijp ik dat goed? Staat dat ergens op de site van Hertz?
    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 04-04-11 om 22:16. Reden: dikke tikfout

  6. Top | #146
    Vaste Bezoeker dennis-oostveen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    96

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Beste Koen,

    De witte busjes vervangen de eigen busjes van de verhuurder en brengen iedereen naar het RentalCarCentre ( hier zitten alle grote verhuurbedrijven ) en in de centrale hal kun je de verhuurder bereiken. Maar als goldmember kun je gelijk naar de auto's alleen is dit nog niet helemaal duidelijk.

    Daarom mijn vraag of iemand hier al ervaring mee heeft.

    p.s. in de toekomst gaan de busjes helemaal weg en komt er een treintje!

  7. Top | #147

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Vraagje ivm huren bij hertz via usareisen...

    voor de eerste periode van NYC naar Buffalo airport komt hertz beduidend goedkoper uit als de rest vermits er hier Keine Einweggebühr is volgens usareisen! ik ga er dus vanuit geen drop off fee te moeten betalen op het einde?

    Verder zit ik nog in men hoofd met de wagen zelf. We zijn met 4 personen en hebben elk een grote koffer mee. Als ik bij usareisen dan Categorie R - Minivan neem geeft hij als voorbeeld een Toyota Siena maar de site geeft aan slechts 2 grote en 1 kleine koffer hierin kwijt te kunnen... als ik dan google achter dit voertuig lijkt het mij best wel ruim genoeg voor ons vieren + koffers!

    Qua verzekering neem ik gewoon super inclusive plus. dit scheelt nog geen 8€ pp tov super saver plus of heb je als je slechts met 1 bestuurder +25 bent geen nood aan een volle tank, gratis bestuurders die +25 zijn en personal coverage?

  8. Top | #148
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis-oostveen Bekijk Berichten
    Daarom mijn vraag of iemand hier al ervaring mee heeft.
    Ben benieuwd. Niks hierover op de site van Hertz (info over locatie MIA) en ook niet op de site van Miami Airport, waar wel een juichend stukje staat over hun nieuwe autoverhuurcentrum.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zjerre Bekijk Berichten
    voor de eerste periode van NYC naar Buffalo airport komt hertz beduidend goedkoper uit als de rest vermits er hier Keine Einweggebühr is volgens usareisen! ik ga er dus vanuit geen drop off fee te moeten betalen op het einde?
    Als het Buffalo, NY is - ik neem aan van wel - dan is er inderdaad geen sprake van Einweggebühr (wat kunnen die Duitsers toch mooie woorden bedenken). Alleen buiten de staat heb je die.
    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 05-04-11 om 17:18. Reden: 1 + 1 - dan hoeft de moderator dat niet meer te doen ;-)

  9. Top | #149
    Vaste Bezoeker dennis-oostveen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    96

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zjerre Bekijk Berichten
    als voorbeeld een Toyota Siena maar de site geeft aan slechts 2 grote en 1 kleine koffer hierin kwijt te kunnen... als ik dan google achter dit voertuig lijkt het mij best wel ruim genoeg voor ons vieren + koffers!
    Je kunt maar 2 grote + 1 kleine koffer meenemen in de 7 pers. opstelling.

    Als de overbodige stoelen zijn opgeklapt/ingeklapt dan is er ruimte genoeg voor de koffers.

  10. Top | #150
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Ik sta op het punt de huurauto dit jaar te boeken bij Hertz (gewoon via Hertz.nl).
    Vorig jaar en het jaar daarvoor hebben we bij Alamo via usareisen geboekt en is prima bevallen maar omdat Hertz nu een stuk voordeliger uitkomt wil ik nu daar boeken.

    Is het mogelijk om met de ANWB kortingscode te boeken als je daar geen lid van bent? Op hun site kan dat dus gewoon, maar vragen ze bij Hertz nog naar je ANWB pasje?
    En even voor de zekerheid; aangezien je geen verzekeringspakket kan kiezen, en ik normaal gesproken voor het "super inklusive plus" pakket koos bij usareisen, ben ik nu wel goed genoeg, of in ieder geval vergelijkbaar verzekerd? Ik weet dat er geen volle tank en extra bestuurder bij inbegrepen zit, maar dat maakt niet uit. Dit is wat er bij staat:

    Inbegrepen in het tarief:




    Airport concession fee recovery

    Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico

    belasting

    Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering

    Customer Facility Charge:

    Mijn vlucht of trein staat er niet bij

    Kenteken registratie kosten invorderen

    Energy Toeslag
    plus ongelimiteerd aantal mijl.

    En wat voor auto zou ik kunnen verwachten als ik een intermediate boek?
    Alvast bedankt!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •