Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 45 van de 60 EersteEerste ... 35434445464755 ... LaatsteLaatste
Resultaten 441 tot 450 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

  1. Top | #441
    Regelmatige Bezoeker mwest's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    33

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Nou ik wou wel maar me man had zoiets van laat maar waaien..en de walmart trok bij aankomst toch gelijk al teveel ;-)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-05-13 om 17:34. Reden: q

  2. Top | #442
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    14

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Topservice gehad bij Hertz afgelopen april in Washington. Bij het terugbrengen op het vliegveld hoeften we niet te wachten op de shuttle bus naar de terminal. Zodra ze zagen dat er een klein kind (3 jaar) aan boord was werd er aangegeven dat we met de gehuurde auto door een chauffeur weggebracht zouden worden. Dus meteen na het uitchecken van de auto met diezelfde auto weggebracht, geen gewacht op de bus, geen gesleep met de koffers, helemaal TOP!
    2002 Houston, 2003 NoordOost Amerika, 2004 ZuidWest Amerika, 2005 NoordOost Amerika/Canada, 2007 New York, 2008 NoordWest Amerika/Canada, 2011 Florida, 2013 Florida.

  3. Top | #443
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    54

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Wij hebben als gold member een auto gehuurd bij Hertz met "the first tank of gas is included in the rate". Moeten we nu wel of niet de auto weer volgetankt terugbrengen omdat bij onze eerste huurperiode wij een rekening meekregen van 60 dollar voor fuel & svc? Morgen gaan we onze auto weer inleveren in Miami dus ben benieuwd wat we moeten doen. Alvast bedankt voor jullie reactie.

  4. Top | #444
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Als je volle tank included is dan moet je hem terugbrengen met nog 3 druppels brandstof in de tank
    Dat is ook altijd ons streven, al huren wij meestal bij Alamo, maar dat zal bij Hertz niet veel anders zijn.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #445
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Waspik
    Berichten
    143

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Bij Hertz moet je de tank vol afleveren anders gaan ze zelf tanken en dat is aanzienlijk duurder, hebben dat zelf in april meegemaakt, bij Alamo mag je de tank bijna leeg inleveren.

  6. Top | #446
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterwoudje Bekijk Berichten
    Bij Hertz moet je de tank vol afleveren anders gaan ze zelf tanken en dat is aanzienlijk duurder, hebben dat zelf in april meegemaakt,
    Hmmmm..misverstandje ben ik bang. Lees de kleine lettertjes dat voorkomt een boel verwarring op het forum.

    Hertz has three refueling options available to meet your needs:

    • You may purchase a tank of gas from Hertz at time of rental and return the vehicle with as little gas as you prefer. Please be aware that we are unable to issue a refund for unused fuel. However, this method eliminates the need for you to refuel the tank prior to returning.


    • You can let us refuel for you and only pay for the fuel required to replace the fuel you used, and for the service and convenience of refueling the tank.


    • You can stop and refuel the tank yourself, immediately prior to returning the vehicle.
    Als Emily aangeeft dat de eerste tank benzine bij de huurprijs inbegrepen is, levert ze de auto zo leeg mogelijk in, precies zoals Gerrit ook al aangaf. Kennelijk heb je zelf voor de tweede optie gekozen, dat is in de regel de duurste optie.

    Bij Alamo mag je de tank bijna leeg inleveren omdat zij twee opties bieden Gold of Fully inclusive. Gold: De eerste tank benzine is bij de huurprijs inbegrepen of Fully inclusive: je betaalt de eerste tank benzine vooraf.



  7. Top | #447
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    54

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Na het inleveren van de 2e huurauto dit nogmaals nagevraagd bij de servicebalie van Hertz en zij gaven inderdaad aan dat dit niet correct was en mij werd gevraagd om dit via mail bij Hertz te melden. Dit heb ik gedaan en ik kreeg zojuist de bevestiging dat het teveel afgeschreven bedrag teruggestort is.

  8. Top | #448
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    129

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    wij hebben vorig jaar vanwege een klacht drie coupons van ieder $25 gekregen van Hertz. in augustus gaan wij naar Florida en ben ik me aan het oriënteren welke auto we dit keer gaan huren. als ik via de site van Hertz een reservering maak en de code invoer geeft ie aan dat deze niet verwerkt kan worden. inmiddels ook Hertz gemaild. wat ik mij afvraag of het mogelijk zou zijn om deze coupons aan de balie in te wisselen voor een upgrade. bijvoorbeeld een auto reserveren via usareizen.de en een fullsize reserveren en deze dan ter plaatse laten upgraden. heeft er iemand hier ervaring mee?

  9. Top | #449

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    wij willen bij Orlando Airport een Hertz auto huren, maar ik kom er niet echt goed uit met de verzekering. Ben je standaard verzekerd tegen ongelukken of schade? Want wat is een verlaagd eigen risico?
    Elke tips zijn welkom !

  10. Top | #450
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Hoi,

    Ik heb sinds kort een Hert Gold account. Ik ga alsnog vergelijken met andere auto verhuurders, maar ik neig gewoon bij Hertz te boeken gezien het gemak (en hopelijk hoef ik na zo'n lange reis niet in een lange rij te wachten zoals de vorige keer!).
    Wat ik me afvroeg is of er iemand is die ervaring heeft met Hertz & Gold member op het vliegveld van Miami? Hoe is dit bevallen?
    gr.
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •