Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 60 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

  1. Top | #111
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nee Bekijk Berichten
    Hallo, de reden is dat wij bij Expedia voor een mooie prijs een auto kunnen huren.
    Op onze voucher staat echt ...Groot Suv..... Ik kan het ook niet terug vinden bij Expedia, maar hieronder een onderdeel van de tekst.....Groot SUV:
    Ongetwijfeld vermeld Expedia toch het type auto dat je hebt gehuuurd op de voucher? Met "Groot" kan je niet zo veel om jouw oorspronkelijke vraag *) te beantwoorden, zoek eens naar SFAR, IFAR of iets dergelijks. Dat zijn de typeringen die standaard worden gebruikt en daardoor ook onderling vergeleken kunnen worden.

    En verder is het handig als je de voorwaarden en prijzen noemt. Wij hebben een mooie prijs betaald is nu niet echt informatief voor het Forum. Type auto is essentieel, maar ook de periode en het pakket voorzieningen, maken het gemakkelijk om te kunnen beoordelen of Expedia en Herz een aantrekkelijke aanbieding hebben gedaan. Misschien heb je wel korting gekregen omdat je ook accomodatie en/of vlucht bij Expedia hebt geboekt.

    *1 Het type auto is afhankelijk van vraag en aanbod op de verhuurlocatie. Hierdoor is er vooraf bij alle verhuurmaatschappijen nauwelijks iets zinnings te zeggen over merk, type, uitvoering, kleur. Je kunt er op rekenen dat de auto minimaal aan de eisen zoals bij het type horen, voldoet.



  2. Top | #112
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Was net aan het lezen op het topic over cabrio's huren, verschijnt deze vrolijke reclamebanner boven in mijn beeld:



    Als goldmemberende Hertz-huurder ga ik even kijken natuurlijk en moet ik erachter komen dat korting over de hele wereld kennelijk niet voor de Verenigde Etaten geldt. Jammer!
    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 02-01-11 om 09:52. Reden: bannertje beetje gefotoshopt dat-ie niet zover uitsteekt

  3. Top | #113
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2010
    Berichten
    16

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Weet iemand misschien wat het bij Hertz ongeveer kost als je 3 extra bestuurders (totaal dus 4) en een gratis tank benzine wil??

    Ik heb mijn oog namelijk laten vallen op de Yukon XL vanwege dat kleine extra kontje vergeleken met een Full Size SUV, deze kom ik alleen bij Hertz tegen vandaar mijn keuze voor Hertz. Vind het alleen jammer dat je dit niet online regelen kan.

  4. Top | #114
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Extra bestuurders weet ik niet maar die volle tank benzine is een cadeautje dat je aan Hertz geeft. Het heeft namelijk alleen zin en een klein beetje voordeel, als je de auto volledig leeggereden terugbrengt. Als je er helemaal niet op zo letten zou je de tank gemiddeld halfvol inleveren, dan is het voordeel voor Hertz, want die hoeven maar een halve tank bij te vullen. Ik doe het nooit.

    Hou er rekening mee dat je altijd een klasse huurt; niet een model. De auto die ze noemen is een voorbeeld. Dat geldt overigens voor iedere verhuurmaatschappij. Je kunt dus ook 'or similar' treffen. Dus dat je daadwerkelijk een Yukon meekrijgt is twijfelachtig.
    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 27-01-11 om 22:49. Reden: Yukon or similar toegevoegd

  5. Top | #115
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2010
    Berichten
    16

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Ik wil ook niet persé de Yukon XL, maar die klasse is net weer wat groter dan de Full Size SUV klasse en een heel stuk betaalbaarder dan de suburban klasse.

    En die 'tussenklasse' vind ik dus alleen bij Hertz. Vorig jaar hebben we een Full Size SUV gehuurd in Californië (Jeep Commander meegekregen) Dat ging qua bagage net, maar ik zou nu toch liever net iets meer ruimte willen hebben.

    De tank benzine maakt mij ook niet zo heel veel uit, maar volgens mij is het standaard dat wanneer je 3 extra bestuurders wil, je ook gelijk een 'gratis' tank benzine erbij neemt.

  6. Top | #116
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    ah... gratis benzine heb ik nog nooit gehad bij Hertz... maar met zijn tweeën hebben we ook geen vier bestuurders, dat scheelt.

  7. Top | #117
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Een extra bestuurder is bij Hertz vrij kostbaar ($13 per dag per bestuurder per dag met een maximum van $65 per persoon per autohuur). Als je Hertz Gold bent (2x autohuur op jaarbasis) dan wordt de wederhelft gratis als extra bestuurder aangemerkt. Dat geldt ook voor leden van AAA. Soms lukt dit laatste ook met je ANWB pas maar je kunt hier geen rechten aan ontlenen. Wellicht toch het aantal extra bestuurders beperken tot één of twee. Of je trouwens ook daadwerkelijk de eerder genoemde bedragen betaald is de vraag. Het lijkt wel alsof iedere Hertz vestiging daar zijn eigen regels op na houdt.
    De Yukon is trouwens een geweldige auto. We hebben deze laatst meegekregen. Gedurende de vakantie zijn we de auto Yoekel gaan noemen. Als de je binnenruimte ziet dan weet je waarom. Daarnaast zitten er tal van leuke gadgets op deze auto (o.a. starten op afstand en beeld achteruitrijdcamera geïntegreerd in achteruitkijkspiegel). Qua grootte komt de Yukon XL overeen met de Ford Expedition en de Surburban. Hertz heeft al deze modellen in de vloot zitten.
    Ooit hebben we erg veel geluk gehad. Toen we aankwamen waren namelijk alle grote SUV’s weg. Als goedmakertje voor het lange wachten hebben we toen de Cadillac Escalade ESV meegekregen. Om het plaatje compleet te maken zijn we maar gelijk doorgereden naar de Party City voor de benodigde gouden kettingen en daarna naar de Best Buy voor de CD ‘Now that's what I call Gansta Rap’.
    Laatst gewijzigd door Guus; 29-01-11 om 07:27.

  8. Top | #118
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Bekijk Berichten
    Als goedmakertje voor het lange wachten hebben we toen de Cadillac Escalade ESV meegekregen. Om het plaatje compleet te maken zijn we maar gelijk doorgereden naar de Party City voor de benodigde gouden kettingen en daarna naar de Best Buy voor de CD ‘Now that's what I call Gansta Rap’.
    Het viel mij op dat in Amerika toch vooral welgestelde bejaarden in een Escalade rijden.

  9. Top | #119
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    Het viel mij op dat in Amerika toch vooral welgestelde bejaarden in een Escalade rijden.
    Kerel.......dat is wel een heel serieuze reactie op een grapje. Nou goed, dan zal ik ook maar serieus reageren. Doelgroep voor de Escalade is inderdaad de welgestelde Amerikaan, maar ik denk dat de auto bij het grotere publiek meer bekend is van het gebruik ervan in de vele Urban video clips en MTV cribs. Vandaar mijn kleine verwijzing naar de gouden kettingen en bijbehorende muziek. Overigs is de Cadillac Escalade een erg fijne auto.

  10. Top | #120
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    ... dat had ik allemaal wel begrepen... het was dan ook helemaal niet serieus bedoeld.

    Ik vind het juist zo'n wereldgrap dat hier de Escalade staat voor 'fout geld' van foute types, terwijl je er daar vooral ouden-van-dagen mee ziet rijden. En ik geloof onmiddellijk dat het een wereldauto is om mee te rijden. Mijn vrouw, die toch wel gecharmeerd is van grote hoge SUV's, ziet 'm als de ultieme auto voor als we de jackpot winnen. ;-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •