Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 60 EersteEerste ... 456781656 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

  1. Top | #51
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren

    Bij USAReisen staat bij Hertz de Ford Explorer. Maar die staat op de Hertz.com site niet vermeld. Kijk maar eens bij de locaties. En dan nog is het geen garantie dat je een bepaald merk krijgt..

    Auto's in Orlando
    Auto's in Miami

    Op je Voucher staat waarschijnlijk ook een bepaalde klasse genoemd.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #52
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren

    Of je nou een Explorer, een Trailblazer of similar krijgt, het zijn heerlijke ruime auto´s voor 4 personen EN bagage. Je zit lekker hoog en hebt dus mooi overzicht. Wij hebben ze allemaal (ook de similar a.i. Toyota 4Runner) geprobeerd en nooit (zelfs niet met de niet-amerikaan) teleurgesteld.
    Lusten wel wat meer als de Equinox, intermediate etc.etc. but who care´s.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-04-09 om 18:54. Reden: full quote eruit
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #53
    Vaste Bezoeker Saskia's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    landsmeer
    Berichten
    80

    Standaard Hertz Neverlost

    Hallo, 3 jaar geleden hadden we een auto van hertz met neverlost. dat beviel super. Het apparaat zat vast in de auto, dus geen gesleep met je navigatie. Dit is de reden dat ik weer voor hertz wil kiezen. Nu beweerde iemand dat ook bij Hertz de navigatie tegenwoordig los in de auto zit.:cry: Is dat zo?? Wie heeft pas nog met neverlost gereden?
    Wij hebben een TomTom en kan die natuurlijk ook die meenemen, maar ik vond het zo makkelijk om de publix in de typen en hup je reed zo naar de buurtsuper. Zitten die ook in de TomTom versies?
    Groetjes Saskia

  4. Top | #54
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: neverlost

    Op de site van Hertz staat dat ze het apparaat in 1 minuut kunnen installeren in elke auto. Het zal nu dus wel los zijn.
    Zie ook: http://hertzneverlost.com/

    TomTom zit de Publix standaard niet in maar je kan wel POI's installeren. Maar die zal nooit zo uitgebreid zijn als de Neverlost.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #55

    Standaard Re: neverlost

    Wij hebben ook een paar keer Neverlost gehad, en bij ons zat ie elke keer vast.

  6. Top | #56

    Standaard Re: neverlost

    Op het plaatje ziet het er idd iets anders uit, maar zo te zien zijn de functies hetzelfde.
    Bij ons zat de stang waarop dat ding bevestigd is, vastgeschroefd in het dashboard. Losse apparaten lijkt mij voor Hertz niet zo handig, kan je snel verliezen (is natuurlijk wel je eigen verantwoording) als je het overal mee naar toe neemt en misschien makkelijker mee te jatten? Lijkt mij hoor.

    btw. erg handig apparaat met de complete yellow pages erin, wat dat betreft vind ik het jammer dat we dit jaar bij Alamo huren.

  7. Top | #57
    Regelmatige Bezoeker bowie13's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    46

    Standaard Re: neverlost

    Ik weet niet hoelang je gaat. Wij zouden eerst ook een Neverlost nemen. Maar omdat wij 5 weken gaan was het prijs verschil met de Neverlost en de TomTom 910 zo klein dat wij dus voor TT910 hebben gekozen.
    Daar staat ook echt alles in. Ik heb al onze hotels er al in gezet. En ook de dingen die wel willen bezoeken. Ik heb 'm wel net 2 weken maar tot nu toe ben ik erg in m'n sas met de TT910.

    Groetjes,
    Bowie13

  8. Top | #58
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: neverlost

    What is the cost of NeverLost? - The nominal daily fee for a NeverLost rental is $9.95 (USA) or $14 (Canadian). AAA members receive $1 per day off the NeverLost in-car navigational system.

    Een TT910 kost 449 euro.
    8.95 USD = 6.64939 EUR

    Dus na 67 dagen heb je hem eruit.. Als je geen AAA korting hebt dan heb je hem er na 60 dagen uit.

    Met 5 weken heb je 35*9.95 USD = 258.733 EUR betaald aan je Neverlost.
    Prijsverschil is dan nog 190 euro...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #59
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    37

    Standaard Hertz autoverhuur

    Ik wil via de anwb/hertz een auto huren. De prijs die ik heb gevonden is 309 euro voor een compact auto voor 16 dagen. Door de korting van de anwb is dit een leuke prijs lijkt mij... maar nu het volgende. Wie heeft ervaring met via hertz boeken. Op de site staat namelijk dat dit bedrag het geschatte bedrag is en dat er eventueel nog kosten bij kunnen komen.Weet iemand welke kosten er dan nog bijkomen. Tevens wil ik een extra bestuurder opgeven, maar dat kan niet via de site, moet dat ter plaatse en zo ja, zijn dit dan extra kosten.

    veel vragen, maar ik zou erbij geholpen zijn.

    gr, danielle

  10. Top | #60
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hertz autoverhuur

    Voor dat bedrag een compact voor 16 dagen? Meteen boeken! Tenzij er natuurlijk bijna geen verzekeringen n zo bij zitten .....

    Om een goed antwoord te kunnen geven heb ik meer gegevens van je nodig: welke verzekeringen en "extra's" zitten er bij voor dat bedrag en via welke website heb je dit gevonden? En om welke data gaat het precies?

    NB: Ik houd persoonlijk niet zo van bedrijven die niet geheel duidelijk zijn in hun info op internet, zoals met "geschatte" bedragen, of onduidelijkheid over wat er in het pakket zit. Er zijn genoeg andere websites die daar heel duidelijk in zijn, en betrouwbaar. Niets zo vervelend als voor grote onverwachte uitgaven te komen staan direct aan het begin van je vakantie.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •