Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 20 van de 60 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

  1. Top | #191
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door angelique100 Bekijk Berichten
    Weet ik even genoeg dan vink ik alleen LDW & LIS aan.
    Als je als Nederlander via de Nederlandse Hertz site een auto in de VS huurt dan zit LDW en LIS automatisch bij de prijs inbegrepen. Daar hoef je dus niets voor aan te vinken.

  2. Top | #192
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Teleton & Guus even terug lezen en jullie zien dat het om het invullen van een gratis hertz gold membership gaat.:sun: Boeking is al vorige maand gemaakt op hertz.nl
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  3. Top | #193
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door angelique100 Bekijk Berichten
    Teleton & Guus even terug lezen en jullie zien dat het om het invullen van een gratis hertz gold membership gaat.
    Dat begrijp ik. Maar ook daar hoef je dit niet in te vullen. Voor de VS worden deze verzekeringen (indien je als Nederlander via de Nederlandse website van Hertz boekt) er automatisch bijgedaan.

  4. Top | #194
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Moet ik wel degelijk invullen staat uitdrukkelijk op het formulier indien niet volledig ingevuld wordt het formulier niet in behandeling genomen,..dus ook geen gold status. http://www.anwb.nl/binaries/pdf/lede...gformulier.pdf pagina 2
    Laatst gewijzigd door angelique100; 08-12-11 om 21:51.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  5. Top | #195
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Vorig jaar heb ik een Gold Membership aangeboden gekregen van Hertz zelf maar daar werd absoluut niet gevraagd naar LIS of LDW.
    Misschien toch even over nadenken?
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  6. Top | #196
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Lis en Ldw moet je natuurlijk gewoon erbij hebben, mijn gedachte was dat als ik op het formulier gold invul dat ik van de optie Pai/pec gebruik wil maken ik achteraf een rekening krijg. (aangezien ik dan zelf deze optie heb aangevinkt) . De ldw en lis zijn standaard/inclusief maar de pai/pec niet dit is een betaalde optie. Ik weet ook niet waarom andere blijkbaar deze keuze niet hoeven te maken maar het staat er toch echt. Op zich niet verkeerd wanneer je hier geen verzekering voor hebt maar overbodig wanneer je dit al wel hebt .
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  7. Top | #197
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Vreemd, ik heb destijds helemaal niets ingevuld. Ik heb het gewoon gekregen nadat ik in één jaar twee keer een auto bij Hertz had gehuurd. Ik heb ook nog even naar mijn profiel gekeken, maar bij mij staan beide opties nog gewoon open. Maar je hebt op zich gelijk dat het niet zo heel veel uit maakt. Zeker in de VS is het aan te bevelen om beide verkeringen te nemen.
    Laatst gewijzigd door Guus; 08-12-11 om 23:13.

  8. Top | #198
    Vaste Bezoeker dennis-oostveen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    96

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Als je lid wordt van de Gold Club, kun je alles van te voren invullen. Dus ook de verzekeringen die je hebben wilt. Als alles op accepteren staat kun je nadat je gearriveerd bent meteen in je auto stappen zonder dat je langs een balie/kiosk moet.

    Heb je niet alles op accepteren staan, dan moet je je melden bij de speciale balie voor gold members in de garage, zodat ze proberen of je die nog nodig hebt.

    Ik heb zelf ook gold status bij hertz en de eerste keer had ik dit niet door en alles stond iet op accepteren, op de reserveringsbevestiging stond dat ik me bij de balie moest melden, na een telefoontje heb ik alles op accepteren staan en kon ik direct mijn auto ophalen. De sleutels in het contact, de kofferklep open.

    Als je alles op accepteren hebt staan betaal je alleen voor de verzekeringen die niet in het pakket zitten en betaal je na retour brengen van de auto.

    Ik hoop dat het voor iedereen een beetje duidelijk is.

  9. Top | #199
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis-oostveen Bekijk Berichten
    Als je alles op accepteren hebt staan betaal je alleen voor de verzekeringen die niet in het pakket zitten en betaal je na retour brengen van de auto.

    Ik hoop dat het voor iedereen een beetje duidelijk is.
    Nou, eigenlijk niet. Waarom zou je alles accepteren?

    Les 1 in autoverhuurland is toch om vooraf te bepalen welk pakket je kiest en deze keuze tot de laatste snik te handhaven?

    Kies je voor de aparte verzekeringen, dan kies je a.h.w. als een amerikaan en betaal je de hoofdprijs, met het risico dat je ook nog eens niet precies weet wat je doet en of te veel, of te weinig in je pakket hebt. Niet doen dus, maak gebruik van de pakketten die speciaal voor de europese markt zijn ontwikkeld. Vergelijk de prijs en de condities !

    Zelf ben ik bijvoorbeeld Insider bij Alamo en Express member bij Dollar. Alle vinkjes staan lekker uit, dan kan er nooit een misverstand ontstaan omdat ik altijd voor een bepaald europees pakket kies en de 'losse' mogelijkheden lekker laat voor wat ze zijn.



  10. Top | #200
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    @ Dennis Oostveen.
    Dat je alles aan moet vinken om een zonder tussenkomst van de balie een auto op te kunnen halen is niet onze ervaring.
    Op de luchthaven van Fort Myers stond een matrix bord met onze naam en autovak erop toen we arriveerden. De auto stond klaar en we konden zo vertrekken.

    Al met al is het een erg verwarrend systeem als ik alles lees hier. Iedereen heeft weer andere ervaringen.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •