Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 23 van de 60 EersteEerste ... 13212223242533 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 230 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

  1. Top | #221

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Oke, dus ik kan daar ook gebruik van maken? ook al heb ik nooit eerder een auto gehuurd daar. Scheelt een hoop geld joh.

    Ik ga ook mooi een luxere auto huren :grin:

  2. Top | #222
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mlindebo Bekijk Berichten
    Als ik via google hertz in toets en dan de bovenste gesponserde link aan klik, vult hij automatisch het veld Korting/CDP/Club-code in met een code. De prijzen liggen door deze code vele malen lager, bijna de helft! Als ik de code weghaal geldt dit voordeel niet meer. Ik kan helaas niet uit de site halen of ik recht heb op deze code?
    Op de site van Hertz wordt de VS ook genoemd (20% korting). Het antwoord is dus ja.

  3. Top | #223
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    117

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Hi,
    Wij willen bij hertz een full-size SUV huren. bij het reserveren kan je niet kiezen voor extra bestuurder dat moet je bij het ophalen van de auto regelen. OP site van hertz staat het volgende over extra bestuurder:

    AAA - Spouse/Domestic Partner of AAA members are not required to have a separate AAA membership in order to receive the free AAO privileges. For other rentals, the AAO fee is also waived when both the renter and the AAO are AAA members when booking includes AAA discount number.
    Additional Authorized Operators Fees
    USD 13.00 per day, maximum USD 91.00 per rental, for each Additional Authorized Operator.
    Exceptions
    California - no fee for Additional Authorized Operators.
    Nevada - USD 10.67 per day, maximum USD 74.69 per rental, for each Additional Authorized Operator.
    New York - USD 3.00 per day up to a maximum of USD 35.00, for each Additional Authorized Operator.

    (AAA - Spouse/Domestic Partner of AAA members are not required to have a separate AAA membership in order to receive the free AAO privileges. For other rentals, the AAO fee is also waived when both the renter and the AAO are AAA members when booking includes AAA discount number).

    Wordt hiermee bedoeld dat je partner niet hoefd te betalen als extra bestuurder? Wie heeft hier ervaring mee??

  4. Top | #224
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Wij hoefden in ieder geval niet bij te betalen voor onze zwager.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  5. Top | #225
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dejo Bekijk Berichten
    (AAA - Spouse/Domestic Partner of AAA members are not required to have a separate AAA membership in order to receive the free AAO privileges. For other rentals, the AAO fee is also waived when both the renter and the AAO are AAA members when booking includes AAA discount number).

    Wordt hiermee bedoeld dat je partner niet hoeft te betalen als extra bestuurder? Wie heeft hier ervaring mee??
    Dat staat er inderdaad. Destijds goldt het ook als je je ANWB pas liet zien.
    Of dat in 2012 nog steeds zo is weet ik natuurlijk niet.
    Hou er trouwens rekening mee dat ze soms wel een bewijsje willen zien om zeker te stellen dat het inderdaad om je echtgeno(o)t(e)/partner gaat.

  6. Top | #226
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Berichten
    65

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Je moet kunnen aantonen dat je allebei op hetzelfde adres woonachtig bent.

  7. Top | #227
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Klopt, ik nam altijd een bankafschrift van de en/of rekening mee. Dat werd altijd zonder problemen geaccepteerd (als er al naar werd gevraagd).

  8. Top | #228
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jbdutch Bekijk Berichten
    Je moet kunnen aantonen dat je allebei op hetzelfde adres woonachtig bent.
    Het spijt me maar dat is absoluut niet waar. Mijn zus en zwager wonen niet eens in dezelfde plaats als wij maar de papieren werd zonder enig probleem of navraag naar pasjes aangepast en zonder enige extra kosten. We hebben nog speciaal gevraagd of dit wel klopte vanwege de eventuele aansprakelijkheid maar van bijbetalen of aantonen dat je op hetzelfde adres verbleef was geen sprake.
    Misschien hebben we gewoon geluk gehad alhoewel ik nog nooit meegemaakt heb dat ze niet proberen om extra geld te vangen bij een verhuurbedrijf. :mrgreen:
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  9. Top | #229
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbell Bekijk Berichten
    Het spijt me maar dat is absoluut niet waar. Mijn zus en zwager wonen niet eens in dezelfde plaats als wij maar de papieren werd zonder enig probleem of navraag naar pasjes aangepast en zonder enige extra kosten.
    Dat het bij jullie zo is gegaan wil niet zeggen dat wat jbdutch en ik zeggen niet klopt. De richtlijnen zijn namelijk vrij duidelijk. In het geval van Hertz Gold en AAA wordt de partner gratis als extra bestuurder toegevoegd. Dat in jullie geval ook je zus en zwager gratis worden toegevoegd is aardig van Hertz, maar niet de regel waar iedereen op terug kan vallen. En daar gaat het m.i. bij deze vraag om.

  10. Top | #230
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Tja ik kan alleen maar tot mijn verdediging zeggen dat ik dit van te voren per mail gevraagd had aan Hertz Nederland en daar als antwoord kreeg dat er gewoon bijbetaald moest worden. Het was dus gewoon een aangename verrassing.
    Misschien lag het wel aan de lieve meneer op het vliegveld van Naples :razz: alhoewel we er geen soep konden krijgen maar dat is weer een ander verhaal.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •