Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 29 van de 60 EersteEerste ... 19272829303139 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 290 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

  1. Top | #281
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietc Bekijk Berichten
    vergeleken met USA Reisen bijv. is dat een extra bestuurder er niet standaard in het prijs is inbegrepen en ook een gratis volle tank is hier niet van toepassing.
    Oei Piet, je maakt wel een rommeltje bij de vergelijking van de voorwaarden.

    1. Bij usareisen.de is de extra bestuurder niet standaard in de prijs inbegrepen en de tank benzine ook niet. Hun basistarief heet Super Spar Plus. Je huurt dan onder de voorwaarde dat je de eerste tank benzine bij het ophalen betaalt. Deze optie is in de regel ongunstig als je de auto maar een dag huurt, maar je hebt geen andere keuze.
    2. Kies je bij usareisen.de voor een huurprijs inclusief 2e bestuurder en een tank benzine, dan val je in het tarief Super Inclusiv Plus. In dit tarief zit ook een persoonlijke verzekering, maar waarom zou je daar voor kiezen? Je reisverzekering dekt dit risico.

      Een gratis tank is bij geen enkele verhuurder van toepassing want Sinterklaas bestaat niet.......;-). Het verschil tussen de beide tarieven is voor een cabriolet 50 euro per week bij usareisen.de. Bij een huurperiode die langer is dan twee weken en wanneer er toch maar een betuurder is, valt de 'gratis' tank benzine behoorlijk duur uit.

    3. Herz biedt je de mogelijkheid om de auto zelf af te tanken voor je hem weer inlevert. Voor de autohuur van een dag is dit in de meeste gevallen veruit de beste optie. Let wel op dat je de optie hoogstwaarschijnlijk vooraf zult moeten vastleggen. Van de site:
      You can stop and refuel the tank yourself, immediately prior to returning the vehicle.
      Betaal bij een lokaal tankstation voordat u terugkomtKiest u voor deze optie dan betekend dat u de auto terug brengt met een volle tank brandstof. Brengt u uw tankbon mee wanneer u de auto terug brengt. Er zijn dan geen extra kosten.
    Geinig hoor, een dagje in een Mustang tuffen!
    O, ja, waarom zou je bang zijn voor extra kosten? Je betaalt vooruit en sluit ter plekke geen andere overeenkomst dan je van plan was. Niks aan de hand toch?
    Laatst gewijzigd door Teleton; 29-05-12 om 11:44. Reden: O,ja....



  2. Top | #282
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Piet, het is precies zoals je het aangeeft: de extra bestuurder en de volle tank benzine zijn niet inbegrepen. Het laatste is alleen maar voordelig. Ze rekenen een net tarief per gallon, daar niet van, maar niemand levert zijn auto tot de laatste druppel leeggereden in, en daar zit voor hen de winst. Ga gewoon bij de pomp langs net voor je 'm inlevert. Let vervolgens goed op bij het inleveren dat degene die de auto checkt dat ook juist doet, zodat er niet alsnog kosten worden afgeschreven.
    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 30-05-12 om 07:07.

  3. Top | #283
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Bedankt voor de reacties en uitleg heren. De vergelijking met USA Reisen was even in grote lijnen. Normaal huur ik altijd super inclusive maar dan huur ik ook tevens voor meerdere dagen. De optie bij Hertz is mij in dit geval dus inderdaad voordeliger want zoals ik het begrijp krijg je dus een volle tank mee en die moet je gewoon weer vol inleveren. Alleen even goed opletten bij het inleveren en tank bonnetje ook meenemen.

    Ben in ieder geval benieuwd naar de "convertible mustang" ervaring!

  4. Top | #284

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    @ Jastsali. Nog bedankt voor je tip. Ik heb op het laaste moment (21 mei) de kortingscode gebruikt en die dag geboekt.

    Nu kijk ik toevallig via dezelfde link en zie dat op dit moment de prijs zelfs nog goedkoper is dan in die periode dat je 25% korting kreeg (nu is de actie 15%). Ben blij met mijn prijs hoor die ik destijds geboekt heb (Full size 3 weken iets onder € 500). Zie nu dat de prijs 473,00 is. Scheelt niet veel maar toch, ruim € 25. Vraagje: Iemand ervaring dat als je contact met Hertz opneemt zij de prijs voor je aanpassen (net zoals bv bij eautohuur)?

  5. Top | #285
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timytee Bekijk Berichten
    @ Vraagje: Iemand ervaring dat als je contact met Hertz opneemt zij de prijs voor je aanpassen (net zoals bv bij eautohuur)?
    Waarom vraag je het niet dirct bij Herz? Nee heb je etc.etc.



  6. Top | #286
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    117

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    bij hertz kost annuleren of wijzigen na 7dagen 45 euro.

  7. Top | #287
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    63

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Weet iemand wat momenteel bij Hertz de maximale toeslag voor een extra chauffeur is ?

  8. Top | #288
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Als je een gold card hebt dan is een extra bestuurder (partner) gratis.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  9. Top | #289
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    89

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    ik ben op zoek naar een auto voor onze 3 weken vakantie in mei volgend jaar. Als ik de hertz site moet geloven ben ik in die periode voor een toyata carola nog geen 550 euro kwijt. kan dit kloppen?? of komen er allemaal bijkomende kosten bij?? Dit staat er vermeld

    Ophalen: za, 20 apr, 2013 om 20:00 Orlando International Airport
    Terugbrengen: vr, 10 mei, 2013 om 10:00 Orlando International Airport
    Geselecteerd voertuig Toyota Corolla of gelijksoortig

    Inbegrepen in het tarief
    Onbeperkt mijl inclusief
    LUCHTHAVENTOESLAG OP VLUCHTAANKOMSTEN
    Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
    belasting
    Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
    Customer Facility Charge
    Kenteken registratie kosten invorderen
    Energy Toeslag
    Subtotaal autohuur 529.66

    Als ik nl dezelfde auto bij dollar zou huren ben ik veel meer kwijt nl 1365 dollar dus een kleine 1000 euro..
    zitten er bij hertz nu kleine addertjes onder het gras of doe ik iets fout?? of is het gewoon zo?? Ik hef niet voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten maar ben ook geen dief van mijn eigen protomonee.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-07-12 om 18:00. Reden: opmaak

  10. Top | #290
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door linda75 Bekijk Berichten
    ik j dollar zou huren ben ik veel meer kwijt nl 1365 dollar dus een kleine 1000 euro..
    Het is al dikwijls gezegd: je kunt de 'europese' tarieven in euro's niet met de 'amerikaanse' tarieven in dollars vergelijken. Je kunt de voorwaarden vergelijken. Maar als je de amerikaanse sites niet goed begrijpt, blijf er dan liever weg en beperk je tot de europese sites. Herz vermeldt de voorwaarden duidelijk. Je huurt daar een compleet pakket.

    Welke addertjes zou je dan nog verwachten? Brandstofkosten staan helder vermeld op de Herz site, je hebt verschillende opties, deze leg je bij het ophalen vast. Voor de tweede bestuurder is de regel ook helder; klik de opties op de Herz site aan en zie ook het bericht hierboven. ben je lid van de ANWB? Probeer dan de ledenkorting bij Herz.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •