Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 48 van de 60 EersteEerste ... 38464748495058 ... LaatsteLaatste
Resultaten 471 tot 480 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

  1. Top | #471
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Hertz locatie Cape Canaveral

    Idd ik dus ook niet

  2. Top | #472
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Hertz locatie Cape Canaveral

    Geen ervaring bij Hertz in Cape Canaveral maar wel bij Alamo. Alamo ligt iets verder van de cruise terminal af dan Hertz maar is ook een kleine locatie. Wij hadden 2 midsize suv's gehuurd en mochten de auto's inderdaad niet zelf uitzoeken. We kregen wel een upgrade voor 1 van de auto's. De shuttle busjes van Hertz en Alamo vertrekken vanaf de cruise terminal vanaf dezelfde locatie (vorig jaar iig). We waren toen niet de enige die op een shuttle stonden te wachten maar al met al viel het wel mee met de wachttijd.

  3. Top | #473
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Hertz locatie Cape Canaveral

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Geen ervaring bij Hertz in Cape Canaveral maar wel bij Alamo. Alamo ligt iets verder van de cruise terminal af dan Hertz maar is ook een kleine locatie. Wij hadden 2 midsize suv's gehuurd en mochten de auto's inderdaad niet zelf uitzoeken. We kregen wel een upgrade voor 1 van de auto's. De shuttle busjes van Hertz en Alamo vertrekken vanaf de cruise terminal vanaf dezelfde locatie (vorig jaar iig). We waren toen niet de enige die op een shuttle stonden te wachten maar al met al viel het wel mee met de wachttijd.

    Dank je mushu !!!
    Dat van die shuttle bussen van de huurbedrijven dat wist ik niet !! Top zeg.
    en staan er dan ook borden bij de cruise terminal van disney van de betreffende huur maatschappijen

  4. Top | #474
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Hertz locatie Cape Canaveral

    Shuttle bussen van Alamo en Hertz rijden af en aan. Hertz is geel, Alamo bussen zijn blauw. Deze zijn niet te missen.
    Wij hebben bij Port Canaveral afsproken met Hertz waar de heen reis waren afgezet, ons ook op te halen op de terugreis. Dit werkte goed.

  5. Top | #475
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Hertz locatie Cape Canaveral

    Dank Marijke !! Goede tip

  6. Top | #476
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Hertz locatie Cape Canaveral

    Ferry het is Disney! Er staan niet alleen borden maar er zijn ook heel veel hulpvaardige medewerkers die je precies naar de juiste plaats begeleiden. Maar jij bent straks zo goed voorbereid dat je die mensen helemaal niet meer nodig hebt, haha. Dat Hertz je persoonlijk op kan komen halen wist ik niet maar dat zou natuurlijk nog handiger zijn. Alleen weet ik niet hoe je dat moet regelen als je heen met de Disney bus gaat want dan zie je niemand van Hertz.

  7. Top | #477
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Hertz locatie Cape Canaveral

    Goed voorbereid is het halve werk hahaha
    ik zie het wel ...

  8. Top | #478
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    17

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Als je een auto bij Hertz huurt via een broker (autoeurope in dit geval), is er dan een mogelijkheid om gelijk bij het boeken al je Gold Membership kenbaar te maken?
    Of dien ik dan alsnog ter plekke langs de balie te gaan om dit te registeren? Of moet ik sowieso naar de balie voor de extra bestuurder?

  9. Top | #479
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Ook wij hebben een auto gehuurd bij Hertz. We hebben als verzekering een Allinclusive Neverlost pakket genomen.

    Maar kan iemand mij vertellen wat onderstaande allemaal inhoud en wat er bij inbegrepen zit? Van die extra bestuurder begrijp ik wel.
    inclusief LDW, LIS, Taxes+ Surcharges, Extra Driver fee, 1st Tank of Fuel
    En weten jullie misschien ook of Hertz een borg vraagt? of is het alleen een kopie van je paspoort en creditcard afgeven?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-01-15 om 16:35. Reden: font

  10. Top | #480
    Vaste Bezoeker Blue_note's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Locatie
    NL
    Berichten
    87

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    LDW (Loss Damage Waiver) = zelfde betekenis als CDW (Collion Damage Waiver)aangevuld met dekking van diefstal en vandalisme
    LIS = LIS / EP (Liability Insurance Supplement/extended protection) deze verzekering verhoogt je WA-dekking tot 1 miljoen (normaal gesproken)
    Taxes & surcharges = de belastingen en andere toeslagen
    Extra driver fee = de toeslag die je moet betalen voor een extra bestuurder
    1st tank of fuel = de auto wordt geleverd met een volle tank en je mag deze leeg terugbrengen

    Ze zullen de borg reserveren op je credit card. Afhankelijk van je credit card gaat deze borg dan tijdelijk van je bestedingslimiet af.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •