Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 44 van de 60 EersteEerste ... 34424344454654 ... LaatsteLaatste
Resultaten 431 tot 440 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

  1. Top | #431
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Berichten
    65

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Op het vliegveld van Sanford is maar 1 balie van hertz.Het is een kleine vestiging en de autos staan in een gemeenschappelijke parkeergarage aan de overkant.
    Ik was erg blij dat ik bij hertz moest zijn want de balie naast hertz was van budget/avis en daar stond een hele lange rij.
    Bij hertz stond maar 1 klant!

  2. Top | #432
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Nog bedankt voor je reactie jbdutch.

    ik had al zo'n vermoeden dat het inderdaad een kleine vestiging was, aangezien ik net weer keek bij Hert en er eigenlijk geen auto meer te huur was voor mijn periode(behalve een Ford Ka).
    Dus ik ben erg blij dat ik geboekt heb met de -33.3% actie van Hertz(13 dagen Ford Explorer voor 335€)

    Het aftellen is begonnen

  3. Top | #433
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    129

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Heerlijk als je Goldmember bij Hertz bent, wat overigens gratis is. Gelijk doorlopen naar de garage en je auto staat klaar!

  4. Top | #434
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Hoe weet je waar je auto staat als je goldmember ben? Ik land op Sanford....

  5. Top | #435
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VinMor Bekijk Berichten
    Hoe weet je waar je auto staat als je goldmember ben? Ik land op Sanford....
    Als het goed is heb je in je account bij Hertz ook je e-mailadres en vluchtnummer ingegeven. Als je na de landing meteen je e-mail checkt zul je een bericht hebben met daarin de gegevens van je auto ( o.a. merk, type en kenteken ) alsmede in welk parkeervak hij staat :



    Ik heb begrepen dat ze daar ook een Gold-servicebalie hebben en daar staat altijd een 'scorebord' met daarop alle gegevens
    Laatst gewijzigd door PENPE; 28-04-13 om 23:46.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  6. Top | #436
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    129

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Klopt helemaal!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-04-13 om 10:42. Reden: fqe

  7. Top | #437
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Wat houd die GOLD CHOICE in? Rij iets anders als je midsize of grotee hebt besteld?

    Tegen meerprijs is dit dat en mag je gewoon iets anders uitzoeken???

  8. Top | #438
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Als Hertz Gold Member ( hoe je dat gratis kunt worden kun je vinden in dit topic ) mag je, als je een Midsize-SUV of groter hebt geboekt, gewoon een andere auto uitzoeken ( wel uit dezelfde klasse ) als bv het merk, de kleur, of de uitvoering je niet aanstaat. Ik wilde dus geen Toyota Highlander en mocht deze ruilen tegen de auto die ik wilde. Overigens werd er in de mail die ik kreeg ook al een alternatief ( Chevrolet Traverse ) aangeboden.

    Voor de rest is het een kwestie van " show your papers, be polite " ;-
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  9. Top | #439
    Regelmatige Bezoeker mwest's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    33

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Net als verleden jaar had ik nu via AV een auto gehuurd bij Hertz, was verleden jaar goed bevallen. Deze keer zou mijn man alvast naar de balie gaan en dan zou ik ondertussen op de koffers wachten, Daarna ben ik ook met de koffers naar de balie gelopen want mijn man zou vast al klaar zijn...Niet dus...De meneer van hertz begon al die direct tegen mijn zoontje woww are you 11? what are you a big boy wij dachten toen dat deze meneer het aardig bedoelde, vervolgens er achteraan wow What a big suitcases, dat ging allemaal nooit passen in de auto volgens hem(ik had toch echt speciaal gekeken naar het aantal personen en het aantal koffers toen ik de keuze voor de auto maakte) dus ik vroeg aan me man wat is er aan de hand? welke auto hebben we? ja we schijnen een te kleine auto gehuurd te hebben volgens deze man en we moeten 300 dollar bijbetalen willen we wel alle bagage mee kunnen krijgen, maar ik denk ik wacht maar even wat jij er van vind...NOU GEEN GOED IDEE DUS!! dus ik zei vriendelijk dat het vast om een misverstand ging en dat anders deze big boy van 11 wel OP de koffers ging zitten op de achterbank De meneer van Hertz vond dit niet kunnen en ik had gewoon een fout gemaakt maar hij wilde ons wel te gemoed komen en ging op een rekenmachine staan rekenen en nou vooruit voor 150 dollar mocht het ook. wat was ik blij dat ik deze verhalen hier ook al had gelezen,...anders had ik het vast gedaan. We hebben gezegd dat we het eerst even gingen proberen, Nou tot zo dan maar terug zei hij nog ;-) eenmaal in de garage zagen we de auto...koffers paste er makkelijk!!! in hadden zelfs nog ruimte over...maar goed meneer van Hertz..goed geprobeerd ;-)
    Laatst gewijzigd door mwest; 16-05-13 om 19:37.

  10. Top | #440
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    En, ben je niet even teruggelopen: 'hey menneke, het past hoor doeeeei' ?

    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •