Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 60 1231151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard Autohuur: Hertz

    Neverlost van Hertz: Nominale toeslag per dag - US$6.

    http://www.goedkoopsteautohuur.nl/ :wink:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-09 om 04:55. Reden: full quote eruit

  2. Top | #2
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard Neverlost

    Hoe ik het altijd doe bij Hertz: ik reserveer in Nederland een kleinere klasse auto zonder Neverlost incl. alle verzekeringen bij Hertz. Op het moment dat ik de auto afhaal op de luchthaven vraag ik om een upgrade naar een grotere klasse en die hebben bijna allemaal standaard Neverlost waardoor je (na betaling van de upgrade) toch goedkoper uit bent dan dat je in Nederland de grotere klasse incl Neverlost reserveert. En met Neverlost kom je op plaatsen waar je normaal niet zo gauw naar toe zou gaan (restaurants, bezienswaardigheden, motels e.d.). Well, as they say: it works for me!

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Beste Carlo,

    Da's een goeie tip!

    Welk type auto reserveer jij dan in Nederland?

    Is Hertz beter dan Alamo en waarom dan?

    :idea:

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Ik vind Hertz altijd net iets professioneler dan Alamo. Bij Alamo gaat het vaak zo chaotisch en ze proberen je allerlei dingen aan te smeren.

    Bij Hertz zeggen ze gelijk dat ze geen auto in de gereserveerde klasse hebben en dan krijg gelijk een upgrade.

    Het nadeel van Hertz is vaak dat ze net wat duurder zijn.

  5. Top | #5
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard Hertz

    Welk type auto je in Nederland reserveert hangt af van je persoonlijke voorkeur en hoeveel je gaat rijden. Ik ben dol op die grote Amerikaanse SUV's (Ford Explorer of Ford Expedition). We gaan altijd met z'n tweetjes dus het is eigenlijk belachelijk maar als je een keer in zo'n ding hebt gereden ben je verslaafd....ik wel i.i.g. Ik reserveer in Nederland bij het reisburo waar ik mijn ticket koop altijd via Hotelplan een midsize of fullsize auto (scheelt per dag niet zoveel). Hotelplan is veruit de goedkoopste bij Hertz. Voorbeeld: 24 dagen fullsize auto incl alle verzekeringen was dit jaar €829. Kijk maar eens bij Hertz op internet hoeveel dit bij hun rechtstreeks kost.....bij de balie van Hertz op de luchthaven vraag ik dan om een upgrade naar een SUV incl Neverlost. Dit jaar kostte dat $15 per dag extra=15x24x0.8(euroomrekening)=€288. Totaal dus €1117 en dat is in ouderwetse guldens 2460 of te wel 100 gulden per dag. Alamo en Hertz is geen vergelijk. Bij Alamo in Miami hebben ze ooit een keer de strip van mijn creditcard gecopieerd (is na aangifte bij de politie bewezen dat het daar was gebeurd). Hertz is netjes, rustig en de autos zijn goed en schoon. Als je ergens anders wil kijken ga dan naar Avis, weet niet of die autos met navigatie hebben. Ik kreeg dit jaar in eerste instantie een Landrover Discovery (met 16 miles op de teller!), vond ik niks, dus in Fort Myers omgeruild voor een Explorer, kreeg ik ook nog een tegoed bon van $50 voor het ongemak, talk about service....

  6. Top | #6
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Beste Carlo,

    Ik begrijp nu beter hoe je het een en ander hebt gedaan met de huurauto. Overigens lijkt het mij ook wel eens leuk om in zo'n groote four wheel drive te rijden. Ik zal zeker op de site van Hotelplan gaan kijken.
    Op dit moment word zo'n navigatie systeem zoals 'neverlost' alleen nog aangeboden bij Hertz.

    Ik denk dat je pure pech hebt gehad bij Alamo wat betreft het copieeren van je credit card. Dat kan overal gebeuren. Ik kan begrijpen dat je dan niet meer zo snel voor Alamo kiest.

    Overigens waren wij zeer tevreden over Alamo, no problems....

    Bedankt voor je tips Carlo,

    groetjes,

    René :wink:

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker Saskia's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    landsmeer
    Berichten
    80

    Standaard

    hallo,

    Via de anwb krijg je korting op de autohuur bij hertz. Dit zijn we toch al van plan met neverlost en de prijs is inderdaad het goedkoopst daar maar ik snap nix van die site. Heb je dan alle verzekeringen te pakken en meerdere bestuurders? Heeft iemand ervaring en via de anwb-site geboekt voor een auto? Bij de anwb zelf weten ze er niets vanaf omdat het via het show your card programma gaat.
    Groetjes Saskia

    edit: Nou ik ben er al uit hoor! Na 2 weken! :evil: kreeg ik eindelijk een mailtje terug van hertz met een telefoon nummer ( 020- 2013764 en naar een nederlands sprekende vragen) en het is inderdaad het goedkoopste voor ons. Ze vragen niet naar anwb lidmaatschapnummers ofzo dus iedereen kan wel zeggen dat hij lid is. Het scheelt voor 2 weken op een minivan (ja lekker groot met z'n vieren) 50 euries met hotelplan die hier ook al eens getipt was als heel goedkoop. Misschien ook een tip voor anderen? Vragen kan altijd bij Hertz.

    Groetjes Saskia
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-04-09 om 19:35. Reden: samengevoegd

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Voorschoten
    Berichten
    80

    Standaard

    In 1e instantie auto geboekt via Alamo . BIj ontvangst van de bevestiging bleken we extra eur 3,50 per dag te moeten betalen vanwege ophalen op Miami Airport. Toen voorgesteld om de auto elders op te halen. Dan moesten we dus annuleren en opnieuw invoeren. En dat koste dus boete eur 6,00 vanwege al incasseren :? . Wel raar, want je krijgt een aantal dagen om te bedenken, dus kunnen ze ook nog niet incasseren.
    Geen service dus. :evil:
    Ga het nu bij Herz proberen. Kijk eerst via het reisbureau en anders bel ik inderdaad het nummer in Amsterdam.

    Ik ga maar eerst vi het reisburo voor Herz proberen en anders bel ik ze zelf op het nummer zoals aangegeven.
    Ik heb slechte ervaringen gehad met Alamo.

    Groetjes, Beppie :shock:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-04-09 om 19:36. Reden: samengevoegd

  9. Top | #9
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Ik vind het toch jammer dat je het over geen service hebt hier.
    Op dit forum en het andere Orlando forum is er veel geschreven over deze toeslag. Ik maak me sterk, dat het ook bij je reservering ergens gestaan heeft.
    Het is n.l. gewoon zoals de Amerikanen zeggen "The Law". Het is een verkapte belasting.
    Als je je vlucht van Schiphol boekt en je komt er achter dan je van, zeg, Brussel goedkoper kan, dan kan je toch ook niet gratis annuleren?

    Groeten
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-01-09 om 08:25. Reden: full quote eruit

  10. Top | #10
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Wat ik mij even afvraag, is het nog steeds zo dat je deze toeslag moet betalen bij aankomt op Miami ? Zit het nog niet in totale taxes en toeslagen verwerkt ? Dat zou toch veel makkelijker zijn ? Heeft iemand al die ervaring ?

    Er is inderdaad veel over geschreven, maar ik dacht steeds dat dat was voor mensen die al (lang) geboekt hadden en dat ineens die belasting was ingevoerd, dus die moest je dan betalen. Ik dacht dat als je nu boekte, dit al in de prijs zat.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •