Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 25 van de 60 EersteEerste ... 15232425262735 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

  1. Top | #241
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    En weer allemaal verschillende antwoorden . Zoals ik al schreef.
    We wonen absoluut niet samen met mijn zus en haar man, ze wonen zelfs in een heel andere plaats maar een gratis extra bestuurder was geen probleem.
    Eigenlijk is het alleen maar verwarrend en niemand weet wat te verwachten.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  2. Top | #242
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mpaauwe Bekijk Berichten
    Ik heb gebeld met Hertz (ben #1 gold member). Omdat wij uit Europa komen moeten wij wel betalen voor een extra bestuurder ($ 90,00 voor de gehele periode). Amerikanen die gold member zijn hoeven niet te betalen omdat zij voor dit lidmaatschap betalen en op deze manier zijn de kosten van de extra bestuurder dus gedekt.
    Ik heb me nooit echt verdiept in de wijze waarop je Hertz #1 Gold kunt worden omdat ik het altijd gratis krijgt. Ik weet dat je in de VS ook Gold member kunt worden door er voor te betalen. De meeste mensen krijgen het echter nadat ze drie keer in een jaar bij Hertz hebben gehuurd. Dit geldt ook voor Amerikanen. Een andere optie voor een Amerikaan is het AAA lidmaatschap. De stelling dat zij ervoor hebben betaald en dus niets hoeven te betalen voor de extra bestuurder klopt m.i. dus niet helemaal. Ik lees dat er inderdaad veel verschillende ervaringen zijn. Ik zal me dus beperken tot mijn ervaringen. Die zijn voor de staat Florida zeker positief te noemen. Er wordt bij mij nooit iets in rekening gebracht voor de extra bestuurder (mijn vrouw). Ik zorg overigens altijd wel dat ik voldoende bewijs bij me heb waarmee ik kan aantonen dat je partner gratis als extra bestuurder wordt aangemerkt. Slechts in enkele gevallen wordt er om gevraagd. Dezelfde ervaringen heb ik overigens met de staten New York, Georgia, Virginia en Texas.

  3. Top | #243
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    37

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Over de extra bestuurders hierbij informatie van de website van Hertz, alle informatie is hierin terug te vinden:

    Authorized Operators

    Acceptable Authorized Operators age 25 and older are automatically covered on the Rental Agreement.
    Authorized Operators are:
    - The employer, employee or fellow employee of renter on company business, (when booking includes company Corporate Discount Number).
    - The renter's spouse for rentals that originate in California or or Iowa.
    - Authorized Operators do not have to be present at time of rental.
    - There are no fees for Authorized Operators.

    Additional Authorized Operators
    - Individuals not automatically covered on the Rental Agreement as Authorized Operators noted above may be signed on as an "Additional Authorized Operator" (AAO). AAO's must be present and may be signed on to the rental agreement at the time of rental or during the rental at any US corporate location.
    - Renter and each AAO must be present to sign Rental Agreement, present an acceptable credit card or debit card (if renting city accepts debit cards) in their own name, or a current round-trip ticket (air, train or bus), show valid driver's license, and must be a minimum of 21 years of age. For those 21 through 24 the location's age differential will apply.

    Additional Authorized Operators Fees
    USD 13.00 per day, maximum USD 91.00 per rental, for each Additional Authorized Operator.

    Exceptions

    California - no fee for Additional Authorized Operators.

    Nevada - USD 10.67 per day, maximum USD 74.69 per rental, for each Additional Authorized Operator.

    New York - USD 3.00 per day up to a maximum of USD 35.00, for each Additional Authorized Operator.

    AAA - Spouse/Domestic Partner of AAA members are not required to have a separate AAA membership in order to receive the free AAO privileges. For other rentals, the AAO fee is also waived when both the renter and the AAO are AAA members when booking includes AAA discount number.

    USAA - No charge for qualified additional operators who are USAA members when signing on to a USAA rental when booking includes USAA discount number.

    AARP - No charge for qualified additional authorized operators who are AARP members when signing on to an AARP rental when booking includes an AARP discount number.
    Laatst gewijzigd door flexer; 08-01-12 om 11:14.

  4. Top | #244
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Berichten
    65

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Email van hertz van juli 2011:
    Geachte Mr jbdutch ,
    Zolang uw vriendin ook officieel op hetzelfde adres als u woont dan is er
    inderdaad geen extra kost.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-01-12 om 19:23. Reden: quote

  5. Top | #245
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    117

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    @flexer, daar was ik ook al achter gekomen, maar dit klopt niet met wat Hertz NL verteld.
    Volgens de hertz medewerker staat er bij hun in de voorwaarden dat er bij de balie moet worden betaald.

    Met bijbetaling ben ik alsnog goedkoper uit dan de overige aanbieders voor een full-size SUV.

  6. Top | #246
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    37

    Standaard

    En dan nog de extra regels m.b.t. extra bestuurders voor Gold members. Hierbij is het nog wel de vraag of deze regels ook van toepassing zijn op huurders uit Europe. -->
    B. TERMS AND CONDITIONS APPLICABLE TO RENTALS IN THE UNITED STATES AND CANADA
    The terms and conditions appearing in this Part B ("North American Terms") apply to all Hertz #1 Club Gold rentals commencing in the United States and Canada. All references in this Part B to numbered paragraphs and subparagraphs refer to these North American Terms.

    1. NATURE OF THIS AGREEMENT
    You are obtaining solely a bailment that allows You to use the Car as permitted by this Agreement. You acknowledge that the Car is owned by Hertz. No one other than Hertz may transfer the Car or any rights or obligations under this Agreement. Any attempted transfer or sublease of the Car by anyone other than Hertz is void. Neither You nor any Authorized Operators are agents of Hertz. No one may service or repair the Car without Hertz’ prior express approval. HERTZ MAKES NO EXPRESS OR IMPLIED WARRANTIES, INCLUDING ANY WARRANTY OF MERCHANTABILITY OR THAT THE CAR IS FIT FOR ANY PARTICULAR PURPOSE.

    2. WHO MAY OPERATE THE CAR
    Only You and, with Your permission, the following persons, provided that they meet the qualifications set forth in the following sentence (“Authorized Operators”), may operate the Car: Your spouse, Your domestic partner (if You are not married), Your employer, employees and fellow employees incidental to their business duties, and any other person who meets Hertz’ qualifications and who signs an Additional Authorized Operator form at the time of rental. Except as provided in the following sentence, all Authorized Operators must be at least 25 years old and have a valid driver’s license from a jurisdiction acceptable to Hertz. For rentals which commence in Michigan, persons between the ages of 18 and 24 who meet Hertz’ other qualifications and who sign an Additional Authorized Operator form at the time of rental may be Authorized Operators; in such cases, an Underage Differential Charge will be assessed. Except to the extent necessary for valet parking or in an emergency as permitted by law, no other persons are permitted to operate the Car; for purposes hereof, an “emergency” shall mean urgent circumstances which, under the laws of the jurisdiction in which the alleged emergency occurred, would justify the operation of an automobile by an unlicensed driver. With respect to persons who must sign an Additional Authorized Operator form, other qualifications may, at Hertz’ discretion, be in effect at the time and place of rental; and, where permitted by law, Hertz may impose an additional fee for such persons. A “domestic partner” is an unmarried partner of the same or opposite sex who is not Your parent, grandparent, sibling, child, grandchild, uncle, aunt, niece or nephew (in each case by blood or adoption), who permanently resides at the same address as You, and whose driver’s license shows the same residence address as Your driver’s license. By operating the Car (whether or not an Additional Authorized Operator form is completed), an Authorized Operator will be deemed jointly and severally responsible for Your obligations under this Agreement related to the Car, as well as for any obligations that this Agreement directly imposes on an Authorized Operator of the Car (for example: the obligations contained in paragraphs 9 and 10(e)).
    @dejo;
    Dat staat er toch ook? -->
    Additional Authorized Operators Fees
    USD 13.00 per day, maximum USD 91.00 per rental, for each Additional Authorized Operator.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-01-12 om 19:25. Reden: 1+1

  7. Top | #247
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterwoudje Bekijk Berichten
    Probeer dit via internet maar lukt niet, hoe heb jij dit gedaan??
    Bij mij gaat het altijd automatisch. Heb je deze link al geprobeerd? http://www.hertz.com/rentacar/emembe...learnMore=gold

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flexer Bekijk Berichten
    En dan nog de extra regels m.b.t. extra bestuurders voor Gold members. Hierbij is het nog wel de vraag of deze regels ook van toepassing zijn op huurders uit Europe.
    Er staat niet dat Europese klanten zijn uitgezonderd. Dus is het m.i. van toepassing.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flexer Bekijk Berichten
    A “domestic partner” is an unmarried partner of the same or opposite sex
    Ze zijn in ieder geval ruimdenkender dan de aanhang van Rick Santorum.
    Laatst gewijzigd door Guus; 08-01-12 om 15:18.

  8. Top | #248

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Heb mij eigen zojuist geregisteerd op dit forum omdat ik graag iets wilde vragen.

    Wij hebben een autogehuurd bij hertz voor onze vakantie in mei 2012 in orlando.
    Nu kan ik nergens vinden hoeveel borg hun dan gaan blokkeren op mijn creditcard.
    Het betreft een mini v 7 pers . deze halen wij op de luchthaven van sandford orlando
    weet iemand hier dat misschien?

    En weet iemand ofdat wij verplicht zijn een nationaal rijbewijs te hebben. ( hier te koop bij anwb toch?)

    Alvast bedankt voor jullie reacties

  9. Top | #249
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orlando2012 Bekijk Berichten
    En weet iemand ofdat wij verplicht zijn een nationaal rijbewijs te hebben.
    Je bent verplicht om een nationaal rijbewijs te hebben, anders mag je geen auto huren in de VS en al helemaal niet besturen. Maar waarschijnlijk bedoel je een "internationaal" rijbewijs. Hierover is al best veel informatie beschikbaar op het forum. Je kunt dit gemakkelijk vinden met de zoekfunctie. Een internationaal rijbewijs voor Florida is niet nodig.



  10. Top | #250

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Ik bedoelde inderdaad een internationaal rijbewijs natuurlijk !!
    En deze is dus echt niet nodig ?

    Want zat net de voorwaarde van hetz autohuur door te lezen en daarin zag ik staan dat het verplicht is !!!
    Dus nu weet ik het even niet meer.... is het extra geld voor niets en vragen ze er niets eens naar bij de verhuurbalie in orlando of krijgen we de auto niet mee?
    Wat denken jullie even met hertz bellen of niet halen en geen slapende honden wakker maken?

    En kon iemand mijn vraag nog beantwoorden hoeveel waarborgsom er word geblokkerd op je credit card tijdens de verhuurperiode?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •