Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 56 van de 60 EersteEerste ... 6465455565758 ... LaatsteLaatste
Resultaten 551 tot 560 van de 593

Onderwerp: Autohuur: Hertz

  1. Top | #551
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Jammer dat je alleen shopt voor de dingen waar je negatief op kunt reageren, maar goed dat is nu eenmaal jouw ding op het forum.

    Dat een maand niet een kalender maand hoeft te zijn was je blijkbaar niet zelf op gekomen want dat zwijg je dood

    En je gaat misschien geen contract aan met platepass maar in de hertz rental agreement staat vast ergens opgenomen dat je hiermee akkoord gaat voor de tol en dan heb je toch een sort of agreement met platepass. Op welke basis wil platepass anders geld bij jou innen?

    En voor degene met een transponder:


    Ach, dit staat ook op de platepass site voor degene die hun eigen transponder hebben:

    If you bring your SunPass® transponder with you in the rental car during the trip, PlatePass will not be used or activated. It is in your best interest to call and notify their toll company (SunPass®: 1-888-TOLL-FLA) if they will be using their transponder in a rental car along with the vehicle details. If the transponder is broken or not mounted properly on the windshield, the transponder will not be activated or read by the toll system when you pass through the toll lane. In this case, you would be charged for the toll through the PlatePass service. Although not possible, if you feel that you have been double billed by SunPass® and PlatePass, you can contact Hertz customer service at 1-888-777-6095.

  2. Top | #552
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Tuse Bekijk Berichten
    En "conculega's?!?!?!?
    https://nl.wiktionary.org/wiki/conculega
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #553
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Het zal aan mij liggen, maar ik snap echt niet dat er weer zo vinnig op elkaar gereageerd moet worden.
    In mijn ogen is dit een forum waar we elkaar informeren, als iemand het "fout" heeft, dan kan dag toch ook op een andere manier gecommuniceerd worden? De inhoud van een tekst is misschien wel kloppend, maar de toon...? Of lees ik die alleen.
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  4. Top | #554
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Mee eens, je hoeft het niet altijd eens te wezen met iemand. Maar dat kun je ook op een normale manier kenbaar maken.

  5. Top | #555
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Mijn idee. En als je je ergert aan anderen, sla dan het bewuste draadje even over. Zo makkelijk

  6. Top | #556
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Ik ben blij dat Teleton dit hier heeft bericht want inderdaad, je zet je beurs helemaal open zodat Jan en alleman erin kan grabbelen. En daar ging het om...
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  7. Top | #557
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anthon14 Bekijk Berichten

    En je gaat misschien geen contract aan met platepass maar in de hertz rental agreement staat vast ergens opgenomen dat je hiermee akkoord gaat voor de tol en dan heb je toch een sort of agreement met platepass. Op welke basis wil platepass anders geld bij jou innen?
    Er is werkelijk geen zinnig woord met je te wisselen. Je schrijft hier dat je vermoed dat er in dit geval een overeenkomst met PlatePass wordt gesloten. Omdat dit forum door velen als naslagwerk gebruikt wordt, schrijf ik liever hoe het zit. Niet hoe ik vermoed hoe het zit....

    En voor de duidelijkheid nog maar een keer waar we het hier over hebben: Voor iedere huurder geldt dat je natuurlijk altijd de voorwaarden moet lezen voor je het contract aan gaat. Bij de meeste bedrijven vindt je de voorwaarden op hun site. Zo niet bij Hertz. De voorwaarden en tarieven die zij op hun site vermelden, stemmen niet overeen met die op het contract.







    Gezelligheid is weer troef hier......



  8. Top | #558
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Teleton, ik vind het heel fijn dat jij jouw ervaring hier deelt! Heb zelf ooit een klacht bij Alamo gehad, was ook onterecht een bedrag van de creditcard afgeschreven, maar na slechts één simpel mailtje werd dat bedrag gelijk terug gestort inclusief een excuusmail. Zo kan het dus ook.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  9. Top | #559

    Standaard Re: Autohuur: Alamo (2)

    Zojuist gekeken voor een auto bij Hertz. Een toyota 4 runner voor 487 euro voor 14 dagen. Lijkt me een redelijke prijs.
    Nu wil ik nog een extra bestuurder maar lees het volgende in de voorwaarden:

    AAA-spouse/domestic partner of AAA members are not required to have a separate AAA membership in order to receive the free Additional Authorized Operators privileges. For other rentals, the AAO fee is also waived when both the renter and the AAO are AAA members.

    Zoals ik het lees zou het voor mijn man gratis zijn om extra bestuurder te zijn daar we beiden ANWB-lid zijn. Nu wil mijn vader eventueel ook een bijrijder zijn en hij is ook ANWBlid. Zou het voor hem ook gratis zijn of geld dit echt alleen voor AAA members van Amerika??

    In de voorwaarden staat wel een extra kopje speciaal voor US members:

    USAA- no charge for qualified additional operators who are USAA members when signing on to a USAA rental when booking includes USAA discount number.

    Ik heb wel al gebeld met Hertz in Amerika en zij zeggen dat het gratis is maar Hertz Nederland spreekt het weer tegen, dus wie moet ik nou geloven??

  10. Top | #560
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    81

    Standaard Re: Autohuur: Hertz

    Ik kan wel even wat advies gebruiken. Wij gaan van 17 juli 2017 tot 4 augustus 2017 naar Florida. We willen een Midsize Suv huren voor die periode, maar ik kan eigenlijk geen redelijke prijzen vinden. Zeker omdat ik pas wil betalen bij het afhalen. Nu heb ik Hertz een redelijke prijs gevonden voor een Suv, maar ik kan geen wijs uit de verzekeringen. Kan iemand mij daarbij helpen?

    Er staat bij:
    Inclusief

    • MISCELLANEOUS VLF FEE
    • Energy Toeslag
    • VEHICLE LICENSING FEE RECOVERY
    • Belasting
    • Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
    • STATE/CUSTOMER FACILITY CHARGE
    • Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
    • AIRPORT CONCESSION RECOVERY

    Exclusief

    • 24-uurs Pechhulp
    • Persoonlijke Verzekering (PI)
    • Toeslag Extra Bestuurder
    • Brandstof




    Maar ik heb er zo weinig verstand van. Zit hier alles bij? Er staat ook nog een uitgebreide uitleg bij in het Engels. Nu is mijn Engels vrij redelijk, maar ik krijg het niet vertaald. Kan/wil iemand mij hierover adviseren? Alvast bedankt!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •